Ben_D 21.03.2005 10:32:29 | |
---|
Mitä laadukkaita VST plugineja löytyy esim. kompressointiin ja taajuuskorailuun? Onhan Cubasessa ja Nuendossa noi omansa, mutta jos löytyisi parempia kolmannen osapuolen valmistamia. |
d-iivil 21.03.2005 10:42:16 | |
---|
|
superfly 21.03.2005 10:43:52 (muokattu 21.03.2005 10:44:12) | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
toyopet 21.03.2005 10:45:02 (muokattu 21.03.2005 10:45:29) | |
---|
Mitä laadukkaita VST plugineja löytyy esim. kompressointiin ja taajuuskorailuun? Onhan Cubasessa ja Nuendossa noi omansa, mutta jos löytyisi parempia kolmannen osapuolen valmistamia.Löysin joskus hakupalvelulla mdan ja kjaerhus (tai joku sinnepäin) ilmaisia vst pluginnejä. Mutta en kyllä muista... Olihan se kirjanmerkeissä tallessa http://www.kjaerhusaudio.com/classic-series.php MDA:n sivua ei ole kyllä tallessa mutta löytynee nettihaulla. EDIT: no oli nopeampia kuin minä. Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
Ben_D 21.03.2005 10:47:05 | |
---|
|
Jep. Näistä taitaa olla runsauden pulaa. Eriasia on sitten se, mikä on laadukas ja mikä ei. Täytyy tsekata noi. Blockfish on erittäin laadukas kompura. Käytän sitä lähestulkoon aina lauluraidassa. Endorphin taas on loistava masterointiplugari. Molemmat ovat Digitalfishphones-tuotoksia. Tässä laadukas ja edullinen reverb: http://www.silverspike.com/reverbit.html |
Ben_D 21.03.2005 13:39:54 | |
---|
Blockfish on erittäin laadukas kompura. Käytän sitä lähestulkoon aina lauluraidassa. Endorphin taas on loistava masterointiplugari. Molemmat ovat Digitalfishphones-tuotoksia. Tässä laadukas ja edullinen reverb: http://www.silverspike.com/reverbit.html Näyttävät noi Blockfish ja Endoprhin olevan vielä ilmasia. Täytyy kokeilla. |
WanhaWetäjä 22.03.2005 01:21:58 | |
---|
Mitä laadukkaita VST plugineja löytyy esim. kompressointiin ja taajuuskorailuun? Onhan Cubasessa ja Nuendossa noi omansa, mutta jos löytyisi parempia kolmannen osapuolen valmistamia. Niin vähän samaa oon miettinyt kun mulla on tuo Logic 5.5.1,mun korvaan siinä on ihan riittävän hyvät reverbit ja kompurat ja muut,toisaalta joku on moittinut just esmes Cubasen plugareita... Eli onko noi äänityssoftien mukana tulevat plugarit jotenkin huonompia tai vain semmosia kompromissi hinta/laatu "ihan ok"-osastoja ts rahalla saa sitten ihan jotain muuta?? |
Daunt 22.03.2005 14:56:25 (muokattu 22.03.2005 14:59:26) | |
---|
Eli onko noi äänityssoftien mukana tulevat plugarit jotenkin huonompia tai vain semmosia kompromissi hinta/laatu "ihan ok"-osastoja ts rahalla saa sitten ihan jotain muuta?? Onhan ne yleensä aika peruskamaa. Tosin Cubaseen on tullut mukaan uusien versioiden myötä aikaisemmin maksullisena olleita plugareita (esim. Magneto ja QuadraFuzz). EQ-puolelta olen huomannut, että Cubasen mukana tuleva Q-plugari on parempi kuin "kiinteä" kanavakohtainen EQ. |
Mohla 22.03.2005 15:03:22 | |
---|
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Niskamies 23.03.2005 16:00:07 | |
---|
Auttakaa miestä hädässä! En saa noita Vst plugareja toimimaan Pro Toolsin kanssa. Ostin Fxpansionin konvertteriohjelman, joka kiltisti konvertoi vst plugarit rtas plugareiksi ja laittaa ne pro toolsin plugarikansioon, mutta ne eivät suostu ilmaantumaan PT:n plugarilistaan. Koneena on G4 mäkki 10.3.8 käyttiksenä ja Softana PT LE 6.4 Meitsi on meshissä. |
Wasbesp 28.03.2005 17:00:26 | |
---|
Kysynpä tässä samassa topicissa, että osaisiko joku antaa linkkiä hyviin thrash-rumpusoundeihin? Ohjelmana käytän Fruity Loopsia (vaikka sillä nyt liene suurta merkitystä) ja rummut pitäisi siis sillä tehdä noihin omiin biiseihin, mutta mieleisiä soundeja ei tahdo löytyä. Onks kaikki Alexit laihoja? |
Ben_D 28.03.2005 19:42:15 (muokattu 28.03.2005 19:43:58) | |
---|
Kysynpä tässä samassa topicissa, että osaisiko joku antaa linkkiä hyviin thrash-rumpusoundeihin? Ohjelmana käytän Fruity Loopsia (vaikka sillä nyt liene suurta merkitystä) ja rummut pitäisi siis sillä tehdä noihin omiin biiseihin, mutta mieleisiä soundeja ei tahdo löytyä. Drumkit From Hell. Sitä mä olen käyttänyt meidän biiseihin. Kun rumpali on poisssa niin taustalla nakuttaa mun Fruity Loopsilla tehdyt pohjat, joissa samplet ovat napattu Drumkit From Hell:sta. Basarisoundi on Futurebren Exoduksen Tempo Of The Damned levyltä rippaama. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-164382.html |
Wasbesp 29.03.2005 00:49:48 | |
---|
Drumkit From Hell. Sitä mä olen käyttänyt meidän biiseihin. Kun rumpali on poisssa niin taustalla nakuttaa mun Fruity Loopsilla tehdyt pohjat, joissa samplet ovat napattu Drumkit From Hell:sta. Basarisoundi on Futurebren Exoduksen Tempo Of The Damned levyltä rippaama. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-164382.html Niin, tarkoitin enemmänkin kyllä noita netistä saatavia ilmaisia. Ai että mistäkö olen Fruity Loopsin saanut? Siitä saan taas kiittää erästä tuttavaani, jolla on oma pieni studiokin. Onks kaikki Alexit laihoja? |