Aihe: Outoja kamoja
1 2 3 4
Jiaster
14.03.2005 09:37:25

Jolana Tornado: http://www.meatexz.com/cheesyguitars/jolana_tornado/torn.jpg

Millanen on soitettavuus ja soundi tuossa tsekki-pelissä?

Jolanan diamand basson kattelin huutokaupassa, mutta oli vähän kaula kiero ja muutenkin arvelutti se yksilö (http://www.meatexz.com/cheesyguitars/diamant_bass.html)

http://www.meatexz.com/cheesyguitars/index.html tuolta noita kummallisuuksia löytyy enemmänkin.
Katsoppa kuvauksesta mitä kitaran osia kaipailen, jos vaikka löytyisi nurkista... //
Mrezzye
14.03.2005 09:53:12

Minulta löytyy Sovtek Mig 100-H -putkivahvistin. Enpä ole nähnyt kuin yhden omani lisäksi. Hyvä peli on.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
fridgebuzz
14.03.2005 10:16:49

Soitettavuus on ihan kohdallaan, soundi kliineillä vähän hengetön mutta särön (tai muutaman) läpi soitettuna loistavat feedbackin rajalla keikkuvat rouheat soundit. Mikit vähän kummalliset, elektroniikka kaipaisi varmaankin puhdistusta, ja virittimet pitäisi vaihtaa. Tykkään tosi paljon, mukavan omituinen peli :-D
POISTETAAN: Danelectro pikkuvibrato, Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer)
Sir Härö
14.03.2005 15:56:13
Eikös EKO ole nykyään joku muu merkki?
Kuulin että ois vaihtanut vaan nimensä joskus.

Mitä muuta kamaa Italiassa tehdään?
Copyright huomautus: Härö irtisanoutuu kännissä kirjoitettujen kirjoitusten sisällöstä! Pastilli?
mie
14.03.2005 16:21:29

Minulta löytyy Cadenza-merkkinen Koreassa tehty LP-kopio pulttikaulalla ja avohumppareilla. Netistä (google) ei löytynyt mitään tietoa tästä valmistajasta, eikä kukaan tuntemani henkilökään ole tähän nimeen ikinä törmännyt.

Hyvä keppi kuitenkin. Kevyt ja nätti.
_Mazi_
17.03.2005 22:35:37
Löytys Daion merkkinen kitara. Näitä on kyllä näkyny, mutta tällasta mallia en ole edes niiden katalogissa nähny (se on kyllä aika suppea). Kuva löytyy omakuvasta.

Toinen laite mitä en ole paljoa netissä nähny on Bossin DM-300. Aika vanha analoginen delay machine. Hieno laite kaikenkaikkiaan.
konehes
18.03.2005 13:05:03
Toinen laite mitä en ole paljoa netissä nähny on Bossin DM-300. Aika vanha analoginen delay machine. Hieno laite kaikenkaikkiaan.

Eihän siellä mitään nauhoja kuitenkaan ole sisällä?
Meisseli
18.03.2005 13:25:21

Ajattelin että harvinaisemmat merkit ansaitsisivat oman threadin.

Minulla on Marshallini alakaappina punainen Pawossound 4x12 kaappi. Käsittääkseni valmistettu Kemissä tai Torniossa 90-luvun alkupuolella. Tietääkö joku noista enempää. Minusta varsin hyvä Comboni alakaappina.

Toi kaappi on kitaristi/soitinkauppias Paavo Kuljun käsialaa.
Paavo pitää vieläkin Kaakamossa (kemin ja Tornion välissä)
Legendaarista "Kuljun musiikkia".
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
Nazareth
18.03.2005 14:10:08
Ei harvinainen peli vissiinkään mutta mulla o Schaller WhaWha/Fuzz-pedaali eikä missään oo tullu toista vastaan.. onko kellään?

http://koti.mbnet.fi/santerik/schaller.jpg
"man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27
StJerky
18.03.2005 14:10:52 (muokattu 18.03.2005 14:21:24)
Toi kaappi on kitaristi/soitinkauppias Paavo Kuljun käsialaa.
Paavo pitää vieläkin Kaakamossa (kemin ja Tornion välissä)
Legendaarista "Kuljun musiikkia".

Sieltäpä minä sen ostinkin aikanaan... Käsitin, että on tehty jossakin paikallisesti, mutta en tiennyt että oli itse tehnyt. Loistava kauppa. En ole koskaan avannut kaappia, että mitä se on syönyt. Marshall 4210 combon kanssa käytän lisäkaapppina 8 ohmin asetuksella (marsun oma ämyri 16 ohm) ja hyvin on toiminut tähän asti. Onko tietoa, millaisia elementtejä Kuljulla on ollut tapana käyttää?
juhist
18.03.2005 15:49:29
Mulla on tämmönen Marshall mallia 5213 Mosfet 100 Rewerb twin. En tiedä onko nyt NIIN harvinainen, mutta en ole koskaan vastaavaan törmännyt. Joku joskus sanoi täällä omistavansa samanlaisen.

Joo, löytyy myös täältä..

No kato hitto... Eihän toi mun vaffari sitte ookkaan mikään kummajainen kun nyt niitä on jo kolme täällä.

Joo, se on ihme että ei löydy mitään tietoa mistään.
Paitsi Harmony Centralissa tais joku hikinen arvostelu olla..

On kyl kelpo peli kaikinpuolin muuten, paitsi särö on ihan paska.
STAM1NA !!!
J_Mikkonen
21.03.2005 11:07:27
Ei nyt mikään outo tai erikoinen, mutta mulla on Yamahan trankkuvahvari ilmeisesti 70-luvulta, saattaa olla uudempi. Elementtejä on 4, watteja on (musakaupan myyjän mukaan) noin 50-70. Semmonen musta helkkarin iso mötikkä ja ruskea etupaneeli. En nyt muista sen mallinumeroa. Onpahan kuitenkin.
Käynks mä täällä usein?
balzary
21.03.2005 11:15:46

Jolanan diamand basson kattelin huutokaupassa, mutta oli vähän kaula kiero ja muutenkin arvelutti se yksilö (http://www.meatexz.com/cheesyguitars/diamant_bass.html)

mä oon noita jolanoita katellu jonkun aikaa käytettynä tsekeistä, hinnat on lähinnä nimelliset. tarkotus olisi seuraavalla reissulla napata 1-2 kappaletta mukaan. niitä liikkuu siellä vielä tällä hetkellä ihan mukavasti.
fridgebuzz
21.03.2005 11:21:22

mä oon noita jolanoita katellu jonkun aikaa käytettynä tsekeistä, hinnat on lähinnä nimelliset. tarkotus olisi seuraavalla reissulla napata 1-2 kappaletta mukaan. niitä liikkuu siellä vielä tällä hetkellä ihan mukavasti.

Otappa mukaan jos löytyy tuollainen Tornadon vibrakampi, voisin ostaa sen sulta.
POISTETAAN: Danelectro pikkuvibrato, Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)