Aihe: NOFX Regaining Unconsciousness 1 | |
---|---|
![]() 25.03.2003 20:56:56 | |
EP julkaistiin tänään. Omistaako jo joku tämän? Kaveri kertoi, että Kazaasta sen jo saa, mutta ajattelin ostaa sen. Vai kannattaako, kun tulossa oleva LP, The War On Errorism, sisältää kuitenkin samat biisit? Rahat taidan säästää pitkäsoittoon. Mielipiteitä teaser ep:stä! Onko rahastusta? | |
![]() 25.03.2003 21:12:00 | |
Noh, täytyy myötää etten ole ostanut vaan netistä imuroin, mutta kyllä tuota all-time-favorite bändiä pitää tukea ja ostaa tuo. Ja netistähän sen on saanut jo noin kuukauden päivät ;) Mun mielestä oli kyllä vähän tylsää matskua. Kaikki biisit on aika hitaita, poikkeuksena "hardcore 84" jonka muuten Eric Melvin laulaa melkein kokonaan. Toivottavasti se LP nyt on vähän parempi. Tuntuu vähän että pojat yrittäis uudistaa saudiansa, kun tuossa yhdessä piisissä tuossa ep:llä on syntikkaakin, Franco Un-American, kuten siinä Mattersvillessäkin, joka oli sillä jollain uudella kokoelmalla. Ja muutenkin letkeämpää otetta on noissa uusissa ralleissa, vähän ska-reggae meinikiä. 7/10 mun arvio. Ja kyllä tuo kannattaa ostaa jos NOFX:stä digaa, ei se noxi koskaan petä. Mutta jos ennen ei ole ko. bändiä kuullut niin kannattaa tutustuminen joistain muista levyistä aloittaa. "I could have died with you" | |
![]() 25.03.2003 21:29:15 | |
Oon kuullu Mattersvillen ja Franco Un-Americanin. Niiden perusteella saattaa säikähtää, että mitä ihmettä noxille on tapahtunut. Pelkään, että levystä tulee sellout, vaikka kundit yrittäisivätkin tehdä kaikkensa sen estääkseen. Julkaisu Irakin kriisin alla ja Bushin vastainen teema levynkannessa takaavat levymyynnin. NOFX on silti niin kestosuosikkibändi, että hankkiahan se LP täytyy. Off-Topic Gallup: Mikä on NOFX:n ikivihreä? Eli biisi jota tulee laulettua/soitettua "nuotion" ääressä eniten? Mun mielipide: Linoleum | |
![]() 26.03.2003 00:02:10 (muokattu 26.03.2003 00:03:01) | |
Mediocore on tylsä, mutta on noi muut biisit ihan OK. Hardcore 84 ei ilmeisesti tuu levylle mutta muut löytyy sitten albumilta. Viimeinen raita, jossa on siis clippejä muista levyn biiseistä kuulostaa kuitenkin paljon mielenkiintoisemmalta kun noi kokonaiset biisit. Odotukset ovat silti edelleen korkealla.. Mutta ei tämä The Declinen tasoa tule tavoittamaan. BEGIN RON MARGOTH MODE -> Vitun kova bändi!! Kertokaas lisää vähä hyviä NOFX lauluja! Mä listaan tähän TOP 10 biisiä, nää on kaikki vitun kick-ass kamaa!!!! LAITOIN vielä miksi noi on niin helvetin rankkoja biisejä!! Sulkuihin biisin nimen jälkeen!! Drug Free America (VITUN HYVÄT SANAT!!!!!) Mean People Suck (ILKETÄ IHMISET IMEE!) You Drink You Drive You Spill (KÄNNISSÄ ON KIVA AJAA!!!) Scream For Change (PUMMIT ON VITUN COOL!!) Moron Brothers (PÖLVÄSTIVELJEKSET ON IHAN VITUN KOVIA ÄIJIÄ!!!!) Showerdays (SUIHKUSSA KÄYNTI ON PERSEESTÄ!!!!) Just The Flu (VITTU MUAKIN VITUTTAA FLUNSSA!!) Where's My Slice (PIZZA ON SAATANAN HYVÄÄ JOO!!) Together On The Sand / Nowhere (EUKKONI KANSSA ON KIVA OLLA RANNALLA JOO!!) Death Of John Smith (VITTU JÄTÄ SE POCAHONTAS RAUHAAN!!!) Kill All The White Man (VITUN JUUTALAISET PITÄS TAPPAA KAIKKI!!!) Stickin' In My Eye Straight Edge (VITTU MINOR THREAT COVERLAULU RULEZ!) Liza And Louise (LESBOT ON VITUN COOL!!!!) Drugs Are Good (HUUMEET ON VITUN JEES!!!!!) Linoleum (MEILLÄKIN ON VESSASSA LINOLEUMIA) Don't Call Me White (NEEKERIT ROX!!!) The Quass / Dying Degree (VITTU EN TAJUA MUTTA HYVÄ BIISI!!) Lori Meyers (HUORAT ON COOL!) Reeko (MULTAKIN ON KALJA LOPPUNU JOSKUS, KUN OON NIIN VITUN KOVA OTTAMAAN!!) Hobophobic (VITTU MUSTAKIN TULEE PUMMI ISONA!!!!) Bleeding Heart Disease (VITTU EN TAHDO KUOLLA SYDÄNTAUTIIN!!!) What's The Matter With Kids Today (KAKARAT KÄY MUN HERMOILLEE!!!) Fuck The Kids (JUST NIIN!!!) Please Stop Fucking My Mom (JOS KOSKET MUN ÄITEEN MÄ LEIVON SUA!!) My Name's Bud (BUD ON HYVÄ NIMI, NIIN KUIN PULMUSISSA!!!!!!) Always Hate Hippies (HIPIT ON PERSEESTÄ!!! VITUN HIPIT!!!) It's My Job To Keep Punk Rock Elite (OON NIIN VITUN PUNK ETTÄ HAISTAKAA VITTU!!!) Murder The Government (HALLITUS VOI HAISTAA PASKAN!!) The Desperation's Gone (MÄ EN OO EPÄTOIVOINEN MYÖSKÄÄN!!) Falling In Love (MÄKIN HAULAN KUOLA LENTO ONNETTOMUUDESSA) The Decline (ALASPÄIN OLLAAN VITTU MENOSSA!!!) Take Two Placebos And Call Me Lame (MÄ EN OTA MITÄÄN PLASEBOA, AITOA TAVARAA ROCKS YOUR ASS!!) Dinosaurs Will Die (DINOSAURUSKET RULEZ!!!) Total Bummer (VITUTUS ON LUONNOLLINEN OLOTILA!!!) My Vagina (VAGINAT ON VITUN COOL!!!!!!) Herojuana (MARIJUANA ON MUNKI SANKARI!!! JA KOKO UUS LEVY, SIINÄ ON 14 KICK ASS LAULUA!! Nyt tuli kuunneltua NOFX:n koko tuotanto läpi melkein, tää merkitsi mulle ihan tosi paljon, toivottavasti joku muukin sai tästä hyviä virikkeitä itselleen. Uskon että monelta on tullut monenlaista eritettä ulos elimistöstä näitä kuunnellessa, kun NOFX FUCKING RULES YOUR ASS!! END RON MARGOTH MODE Ei pitäisi kirjoittaa tähän aikaan enää mitään. Alkaa homma karata käsistä. Minäkin tarvin näköjään Ronin kaltaisen sivupersoonan alkukantaisten paineiden purkamiseen. "Free your mind and your ass will follow" | |
![]() 26.03.2003 08:35:23 | |
Off-Topic Gallup: Mikä on NOFX:n ikivihreä? Eli biisi jota tulee laulettua/soitettua "nuotion" ääressä eniten? Mun mielipide: Linoleum Ei enää nykyään tule paljo hyräiltyä NOFX:ää, mutta aikoinaan se suosikki oli kuitenkin Longest line. | |
![]() 26.03.2003 11:55:51 | |
Voithan ensin imuttaa sen netistä ja jos toteat sen hyväksi niin voit ostaa sen sitten.. KaZaa onkin juuri mainio apu tuossa, ei tule enään virhe ostoksia :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' | |
![]() 26.03.2003 17:04:11 | |
Off-Topic Gallup: Mikä on NOFX:n ikivihreä? Eli biisi jota tulee laulettua/soitettua "nuotion" ääressä eniten? Toihan on helppo!: I want to be an alcoholic ja don't call me white! Mutta ikivihreät levyt tietty: ...Two Heebs and a bean, Punk In Drublic, So long and thanks..., Heavy Petting Zoo ja Ribbedkin ihan ok. | |
![]() 27.03.2003 20:27:20 | |
Anarkiapurilainen: Mä listaan tähän TOP 10 biisiä, nää on kaikki vitun kick-ass kamaa!!!! Heh! Jätkä panosti sitten kunnolla! :) Mä en nyt listaa kun TOP5:n. Linoleum Moron Bros. Longest Line 180 Degrees Green Corn .. tosin mun mielipide vaihtuu päivittäin. Mutta näin oli tänään! :) | |
![]() 02.04.2003 10:11:36 | |
Mää listaan mun top-x:n: Nofxn KOKO Ribbed -levy, hjelvatan hyvä. muutaman biisin vois vielä lisätä listaan vaihga: We Thru gasolin on the fire... 180-degrees Linoleum Don't Call Me White Tolta uudelta kuulin yhen biisin enkä jaksanu kuunnella ees loppuun. Mun mielestä aika tylsää Pump Up The Valiumin toistoa... There's a bullet in the matress | |
![]() 02.04.2003 20:53:45 | |
Kuka muuten lähtee kattoo noxia Ruotsiin ens kesänä? Käsi pystyyn! Mä lähden ainakin! | |
![]() 03.04.2003 15:59:36 | |
Kuka muuten lähtee kattoo noxia Ruotsiin ens kesänä? Käsi pystyyn! Mä lähden ainakin! Mitä täh, minne päin ruottin maata ne on tulossa. Jos vaan rahaa on niin moista vois vaikka jo harkita. Vakavasti. "Me and the boys ain't afraid to raise our voices but we hardly ever act it's sad but it's fact, there is much for us to do, tear down and build up new, but we speak from our heart and that's a start."
-Randy: Me and the boys- | |
![]() 03.04.2003 19:57:40 | |
Kuka muuten lähtee kattoo noxia Ruotsiin ens kesänä? Käsi pystyyn! Mä lähden ainakin! Täältä löytyy käsi pystystä, minä lähden!! :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' | |
![]() 04.04.2003 19:45:00 (muokattu 04.04.2003 19:45:16) | |
Mitä täh, minne päin ruottin maata ne on tulossa. Jos vaan rahaa on niin moista vois vaikka jo harkita. Vakavasti. Ne vetää kaksi keikkaa. Toinen Lundissa (19.6) ja mä meen Tukholmaan (17.6). Liput on vain vaivaset 200sek!!! | |
![]() 07.04.2003 23:07:49 | |
Fat Wreck Chords rules beibe! Sanokaa heti jos Lagwagon, Strung Out, Hi-Standard tai Good Riddance on tulossa. I´m there! | |
![]() 03.09.2003 16:25:18 (muokattu 03.09.2003 16:25:40) | |
mä lainasin kirjastosta NOFX Rancid levyn...mikä juttu se niinkuin on. soittaako siinä nofx rancidia ja toiste päin. meinaan don't call me white on ihan sika kova, nii haluisin tietää kumman se on. mihin tuotantoon noilta molemmilta suosittelette tutustuvan. Mahtava on suuruudenhulluuden voima. | |
![]() 03.09.2003 16:39:48 | |
Juurikin tuo, eli coveroivat toisiaan. Musta se Rancidin versio Don't Call Me Whitestä on ehkä levyn huonoin biisi. Onhan siinä tietty tavoitettu sellainen streetpunk/oi-fiilis, mutta originaali on kyllä biljoona kertaa parempi. NOFX:lta kannattaa hankkia täyspitkistä Punk In Drublic, Heavy Petting Zoo ja So Long And Thanks For All The Shoes ja sitten vaikka The Decline Longest Line ja Fuck The Kids-EP:t. Maximum Rock'n'Roll-kokoomacdtä ei kannata hankkia, eikä Liberal Animationiakaan välttämättä, mutta oikeastaan yhtyeen koko muu tuotanto on ostamisen arvoista. Rancidilta itse tykkään eniten ehkä molemmista Rancid-nimellä kulkevista levyistä, ..And Out Come The Wolves on tietenkin se standardi josta ihmiset yleensä lähtee liikkeelle. Life Won't Waitilla on myös aika paljon hyviä juttuja. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)