Aihe: Onko bändissäsi jännityksiä? Koliseeko kemiat?
1
efunkelist
18.03.2005 13:59:11

Vuokrasin makuunista metallican some kind of monsterin. Siinähän oli paljon asiallista asiaa henkilökemioista ja koin jonkin sortin valaistuksen liittyen omiin kokemuksiin suksien ristimisestä bändeissä.

Vaikka bändin musa ei kiinnostaisi niin suosittelen videota "terapiaopetuksena" niille joilla on bändissä sellaista kipinää mitä ei kaivata.
Torniojaws
18.03.2005 19:07:25 (muokattu 29.03.2005 14:47:10)

Välillä on kyllä hieman väkinäisen tuntoista tuo "show". Rohkenen epäillä muutamien kohtauksien todellisuutta.

Kyseessä on siis tuo Metallican DVD, ei meidän bändi ;)
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
konehes
18.03.2005 21:25:24
Kun toisen bändin kanssa saadaan levy valmiiksi, niin toivottavasti ei tarvi tehdä uutta ainakaan vuoteen. Studiosessiot on välillä aivan helvetillisiä. Liian isoja egoja liian pienessä tilassa. Lyömäsoittaja myöhästelee tai jättää tulematta kokonaan, rumpali on aina kännissä eikä hyväksy mitään kritiikkiä. Minun tehtäväni on olla se vittumainen tyyppi, joka valittaa kaikesta. Sitten kun sinne pitää perkele kutsua niitä kavereitakin paikalle joka kerta.

Toisen yhtyeen kanssa ei ole mitään ongelmaa, vielä. Eiköhen se siitä kun kaikki tutustuu paremmin.
Exhausted
22.03.2005 18:12:02

Parhaat bändit hajoaa treeneissä vähintään kerran vuodessa
jwalk
23.03.2005 12:09:16
Vähän liiankin sopuisaa,kertaakan ei ole edes ääntä toisille korotettu.
Tekis mieli joskus ärähtää,mutta ei noin hyville jätkille viitti.
tanjuli
23.03.2005 13:01:32
naisista koostuvassa bändissä riittää ehkä ymmärrystä pikkaisen pidemmälle kuin miesporukassa - eihän sitä tiedä kenellä on pms (vaikka pidemmän ajan kuluessa senkin alkaa jo oppia).

jännityksiä tulee ja menee, kemiat muuttuvat... koko ajan. kun bändiläiset alkavat oppia omaa suhtautumistaan tuohon muutokseen ja alkavat pysyä kärryillä siinä miten itse muuttuvat suhteessa muihin, kohtalokkaiden konfliktien vaara vähenee huomattavasti.
[i hear voices but at least they're on tune]
Metalmilitia
25.03.2005 20:12:02
No toisessa bändissä... Kun liityin siihen, en tuntenut vielä toista kitaristia, mutta rumpalin erittäin hyvin. Aluksi vähän jännitti sen toisen kitaristin kera, mutta nyt ei enää ollenkaan, kun tunnen herran paremmin.

Ja sitten se toinen bändi...
Meillä on kaksi kitaristia, joista minä olen toinen, basisti, rumpali ja kaksi laulajatarta. Basistin ja rumpalin kanssa menee hyvin, mutta sen toisen kitaristin kanssa ei suju ollenkaan. Sillä nousi edellisestä bändi projektista kusi päähän, ja ei oo oikeen viel laskeutunu maan pinnalle, vaikka siitä on jo yli puoli vuotta.
D´uh
elbowski
26.03.2005 00:35:43 (muokattu 26.03.2005 00:37:11)
Sillointällöin tulee pienimuotoisia erimielisyyksiä toisen kitaristin kanssa.
Se en ollut minä, se oli Pastilli???
IMIK #25
Ärlä #017
strophe
28.03.2005 11:42:18
Sen olen oppinut vuosien saatossa, että jotkut ihmistyypit ovat vain sietämättömiä bändisoitossa. Kritiikkiä kestämättömät, sivistymättömät mulkut ovat sellaisia, jotka saavat minut näkemään punaista. Myönnettäköön, että vaikka olen itsekin välillä hieman despoottimaisia piirteitä projisoiva, niin kyllä silti kestän kuulla lauseen "toi on nyt ihan perseestä, tee uus!". Bändi on bändi, siellä ei ole tilaa ihmisille, joilla ei ole mitään intressiä toimia seurueen hyväksi. Aamen.
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
mikroi
29.03.2005 13:00:32
On :|
reos
09.04.2005 18:42:58
kolme muuta jannua bändissä, tuntenu kaikki veihtelevalla kokemuksella vitun monta vuotta. Tilanne on joko se että on saatanallinen kriisi päällä kokoajan tai sitten aivan toinen äärilaita. Vaikka kaikki vitun egoja niin kuitenkin tietty arvostus löytyy jokaisella jokaista kohtaan, jos vaan haluaa etsiä sen. Pääasiassa yhtyeen sisäiset ristiriidat on pelkästään voimavara!
~hienomies~
mie
09.04.2005 20:46:51

Bändin, joka otettin irti hengityskoneesta ainakin omalta osaltani tällä viikolla, rumpalisaksofonisti oli niin ärsyttävä tyyppi, ettei sitä yksinkertaisesti jaksanut. Koko ajan käyttäytyi vammaisesti, eikä millään käsittänyt, että rokkibändissä improvisointi on sallittua ja jopa suositeltavaa.
Kamakaavio

Älä ajattele. Pää sekoo.
Basser
10.04.2005 19:12:57 (muokattu 10.04.2005 19:14:13)
SOITIN bändissä, korostan sanaa SOITIN, jonka kaikki jäsenet saivat herra Axl Rosen muistuttamaan partiopoikaa. Meidän soolokitaristi oli täys MU***U, joka oli aina kämpille saapuessaan kuin mikäkin Jimi Hendrix. Ton jätkän kanssa mulla, basistilla oli aina kaikissa tilaisuuksissa ihan järjettömiä yhteenottoja, onneks vaan sanallisia. Viimesiks muodostuneissa reeneissä se vaan tilutti kaikissa kappaleissa ihan älyttömän huanoja sooloja joka paikkaan. Mää kirjaimelliseti poltin hihani siihen soittoon ja huamautin sille "hianovarasesti". Se lähti heti ulos ovesta, ja nää muut m.vistit rupes syyttään mua siittä. No onneks tajusin lähtee siältä, ja tyytyväinen oon ollu :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)