Groovi 20.03.2005 00:38:04 | |
---|
tää koko aihe on nyt näköjään mennyt sellaiseen suuntaan että "kellä on eniten"... taitaa nyt kyllä unohtua se olellinen eli itse soittaminen. päätän omalta osaltani topicin tähän. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Shitmanek 20.03.2005 00:41:06 | |
---|
tää koko aihe on nyt näköjään mennyt sellaiseen suuntaan että "kellä on eniten"... taitaa nyt kyllä unohtua se olellinen eli itse soittaminen. päätän omalta osaltani topicin tähän. No eipä minua ainakaan erityisesti kiinnosta "päteä" peltien lukumäärällä, minä vain en noita käyttökelposia peltejä kehtaa poiskaan heittää, mutta 302:sten miehittämä crash- ja ride-osasto täytyy kyllä uusia :D ja kyllä kaikkia peltejä tulee käytettyä. |
riqu 20.03.2005 08:57:52 | |
---|
osta meinl byzancee |
totomiettinen 20.03.2005 09:46:34 | |
---|
joo kiitokset kaikille. lisää ehdotuksia vieläkin!! setti jonka ostan on dw:n setti ja siinä on 14" virveli tomit: 08" 10" 12" 14" lattia tomit 16" 18" basso 22x18 (2kpl) Voi helevetti. ...ei, mutta mistäs tällasen DW:n setin saa uutena neljään tonniin? Nyt joku kyllä huijaa... White men can't jump |
dictatorsh*t 20.03.2005 10:22:33 | |
---|
Voi helevetti. ...ei, mutta mistäs tällasen DW:n setin saa uutena neljään tonniin? Nyt joku kyllä huijaa... Jos tekee kato ite, tai omistaa sen firman, tai... Hello to all of your swinging parts!
Myrikles! |
Hevitytteli 20.03.2005 11:27:12 | |
---|
thomanista esim saa melkein neljään tonniin ja loppu onkin sitte salaisuus. ja en yritä päteä tai yrittää olla kova kun ostan nuin paljon peltejä vaan koen ne kaikki tarpeelliseksi. ja kaikkienhan ei tarvi olla setissä kiinni vaan niitä voi vaihdella mielensä mukaan :) |
tthei 20.03.2005 12:11:06 | |
---|
thomanista esim saa melkein neljään tonniin ja loppu onkin sitte salaisuus. ja en yritä päteä tai yrittää olla kova kun ostan nuin paljon peltejä vaan koen ne kaikki tarpeelliseksi. ja kaikkienhan ei tarvi olla setissä kiinni vaan niitä voi vaihdella mielensä mukaan :) Mä kyllä ehdottaisin et alottaisit vähällä määrällä ja jos koet tarpeelliseksi saada enemmän peltejä niin sitten lisäät. Samaa ehdottaisin tuon setin suhteen. Ja pienemmällä setillä kehittyy periaatteessa enemmän, sillä ei oo niin paljoa vaihtoehtoja fillata ja muuta niin täytyy niillä vähillä romppeilla keksiä fiksun kuulosia ratkasuja. Se nyt oli pääpointti että hevi ei välttämättä vaadi sitä ultrasuurtamättösettiä miljoonalla tomilla ja kahella basarilla. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
totomiettinen 20.03.2005 19:08:21 | |
---|
thomanista esim saa melkein neljään tonniin ja loppu onkin sitte salaisuus. Ookkei. Ei vaan thomannistakaan neljään tonniin viittä tomia ja kahta(!) 22 basaria kyllä viedä. Mutta hyvähän sitä on aina salaisuuksia olla ; ) White men can't jump |
Hevitytteli 20.03.2005 19:30:41 | |
---|
ja olen siis ennenkin soittanut noin 4vuootta perinteisellä taman rockstareilla mutta tuo rumputietous ei niin hirveesti päätä huimaa. olen laskeskellut että noin 2-3chinaa 2-3splashiä hi-hat, ride ja3-5 crashiä ja arvioni 10 symbaalista perustuu noihin. |
Niskamies 20.03.2005 19:32:11 | |
---|
Hommaisit edes toiset haikat, niin ymmärtäisin ton paljouden. Ei ne splashit ole niin tärkeitä, mutta kakkoshaikalle kyllä löytyy käyttöä. Meitsi on meshissä. |
moderndrummer88 20.03.2005 20:23:05 (muokattu 20.03.2005 20:24:30) | |
---|
joo kiitokset kaikille. lisää ehdotuksia vieläkin!! setti jonka ostan on dw:n setti ja siinä on 14" virveli tomit: 08" 10" 12" 14" lattia tomit 16" 18" basso 22x18 (2kpl) ja tohon vielä pitäs saada ne pellit. yritäkääpä keksiä tasan 10 tai 12 peltiä jotka tohon ostasitte. soitamme death/trash/grind. kiitokset kaikille jotka vastaavat!!! on se hyvä että jollain on rahaa... tais löytyä sen timankiliikkeen ryöstäjä :) ...vai onko se "pappa betala" tässäkin takana Tärbä-tärbä-kosh |
swallow 20.03.2005 20:34:12 | |
---|
No jo on juttuja! Tästä setistä on kyl sit nähtävä kuva!!!!!!!!!!! Vai mitä pojat? Hey Angelfuck We are 138! |
moderndrummer88 20.03.2005 20:35:57 | |
---|
No jo on juttuja! Tästä setistä on kyl sit nähtävä kuva!!!!!!!!!!! Vai mitä pojat? EHDOTTOMASTI...! kyllä aikamoinen märkä uni olis tuo setti Tärbä-tärbä-kosh |
EHDOTTOMASTI...! kyllä aikamoinen märkä uni olis tuo setti Nii-i, sais hyvin rahaa kun möis suurimman osan (eli turhat) pois. Hello to all of your swinging parts!
Myrikles! |
swallow 20.03.2005 20:37:34 | |
---|
EHDOTTOMASTI...! kyllä aikamoinen märkä uni olis tuo setti no en nyt siitä unesta tiedä.......... mut mä sytynkin enemmän noista pikku-seteistä!!! Hey Angelfuck We are 138! |
Maardi 20.03.2005 20:45:31 | |
---|
Jostain syystä on ainakin minulle vaikea kuvitella tyttöä soittamaan heviä tuollaisen jumalattoman arsenaalin taakse. Eihän sieltä näy enää soittajaakaan moisen kamapaljouden takaa ;) |
tthei 20.03.2005 22:58:02 | |
---|
Eihän sieltä näy enää soittajaakaan moisen kamapaljouden takaa ;) Tästä esimerkkinä vaikka herra McBrain ;D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
moderndrummer88 21.03.2005 09:20:08 | |
---|
Tästä esimerkkinä vaikka herra McBrain ;D niinpä. onpa tehty yhessä musiikkivideossa sillei että enimpiä peltejä siitä edestä otettu että herra näkyy sieltä rumpujen takaa Tärbä-tärbä-kosh |
afro 21.03.2005 13:03:51 | |
---|
Tästä setistä on kyl sit nähtävä kuva!!!!!!!!!!! Vai mitä pojat? Kyl. Ja mielellään soittajan kanssa. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Alpha 21.03.2005 13:16:13 | |
---|
Ettei vaan kävis niin, että pitää alkaa keräämään paperia ja lakuja. Kyllähän tuo setti olisi mukava nähdä. |