...And Justice For All 19.03.2005 13:31:26 | |
---|
Omistaako joku tämmöstä? Mielenkiinnosta kyselen, isä tekee semmosta juuri nyt. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Leper Messiah 19.03.2005 18:42:46 | |
---|
paul mccartney. 'Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back, 'Till things are brighter, I'm the Man In Black.' Johnny Cash - Man In Black |
...And Justice For All 19.03.2005 18:43:45 | |
---|
paul mccartney. Hoho, tiedän, olen jopa nähnyt sen passon livenä stadikalla!! Mutta omistaako joku m.nettiläinen? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
elbowski 19.03.2005 21:35:09 | |
---|
Hoho, tiedän, olen jopa nähnyt sen passon livenä stadikalla!! Mutta omistaako joku m.nettiläinen? Mä!
en. Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25 |
hemmo 20.03.2005 07:46:57 | |
---|
Hoho, tiedän, olen jopa nähnyt sen passon livenä stadikalla!! Mutta omistaako joku m.nettiläinen? Mulla on Epiphone Viola. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Mulla on Epiphone Viola. Onko hyvä? Kerronpa vähän isän viulupasso-rojektista: Eli syntymässä on puoliakustinen (!) Viulubasso. Väriks tulee vaalea sininen. Otelauta on ruusupuuta (?) ja body mahonkia. Bassoa reunustaa les paulissa tyypilliset valkoset "listat" Jotka kiertää bodyn ja ovat myös f-aukkojen ympärillä. Mikrofoneiks on hankittu alkuperäsen höfner-basson mikit. Aika mielenkiintonen rojekti mun mielestä, odotan innolla että pääsen soittelemaan...;) Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
hemmo 20.03.2005 11:17:26 | |
---|
Onko hyvä? O. Paras. Viulubasso on_aina_ontto, paitsi eka Gibson EB-viulumalli, joka oli umpipuuta (mahonkia?). Eihän viulubasso_voi_olla puoliakustinen, eikä varsikaan sinisen värinen, eihän. 8-= "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
...And Justice For All 20.03.2005 11:57:42 | |
---|
O. Paras. Viulubasso on_aina_ontto, paitsi eka Gibson EB-viulumalli, joka oli umpipuuta (mahonkia?). Eihän viulubasso_voi_olla puoliakustinen, eikä varsikaan sinisen värinen, eihän. 8-= ??? Mä oon kuullu että kaikki ekat viulubassot oli umpipuuta ja f-aukot maalattuja??? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Teijo K. 20.03.2005 12:07:10 | |
---|
??? Mä oon kuullu että kaikki ekat viulubassot oli umpipuuta ja f-aukot maalattuja??? "paitsi eka Gibson EB-viulumalli" |
Macu 20.03.2005 13:11:54 | |
---|
Kerronpa vähän isän viulupasso-rojektista: Eli syntymässä on puoliakustinen (!) Viulubasso. Väriks tulee vaalea sininen. Otelauta on ruusupuuta (?) ja body mahonkia. Bassoa reunustaa les paulissa tyypilliset valkoset "listat" Jotka kiertää bodyn ja ovat myös f-aukkojen ympärillä. Mikrofoneiks on hankittu alkuperäsen höfner-basson mikit. Aika mielenkiintonen rojekti mun mielestä, odotan innolla että pääsen soittelemaan...;) Tuo projekti kuulostaa pelottavan tutulta :) Oon nimittäin joka torstai katsellut kun viereisessä pöydässä juuri tuollaista rakennetaan :) Mulla on viulubasso rakentumassa hitaasti mutta varmasti. Oliskohan kesään mennessä valmis? Omasta tulee hiukan erilainen kuin tuo. En oikeastaan edes muista minkälaista olen siitä suunnitellut. Väri ym. :) Kahvin määrä on vakio |
agbar 21.03.2005 23:46:14 | |
---|
Mie omistan sellasen,vuosimallia 65. Kielet vaihettu vuonna 1966,yhä samat. Loisto basso. Potikat vähän rahisee. |
erben 22.03.2005 20:43:28 | |
---|
|
hemmo 22.03.2005 21:07:35 | |
---|
Lankomies osti epin kopion, joka on mainio soitin. Tosin liian hyvä viulubassoksi. Heh, näin on. Liian hyvät mikit taitaa olla Epissä. Toistaa muutakin kuin uum-pah-ääniä. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |