MastaZei 18.03.2005 09:30:53 | |
---|
Mut tosta Wuhanin saundista ni onha se aika orientaali, et esim. jos pitäs valita AAX ja Wuhanin splassejen väliltä ni kyl ainaski ite kääntysin AAX puoleen.. Mut onha ne Wuhani pellit hyviä eihä siittä pääse mihinkää ja varsinki ku kattoo hintaa.. Itse niitä suosin splasheina ja staxeissa!! |
eleeton 18.03.2005 19:02:41 | |
---|
Wuhanin 14" china ollut käytössä varmaan vuoden ja mukavan napakka on ja hyvin toimii. Suosittelen. ja takaisin sorvin ääreen... |
Nolte 18.03.2005 20:33:03 | |
---|
Juu, ei ole Wuhan - merkkisiä, ovat vaan "made in wuhan". Hmmm, siiskö ei ole aito Wuhan, jos lukee vaan made in wuhan? Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
Nolte 19.03.2005 18:10:48 | |
---|
Edelleen kiinnostaisi tietää tuo Wuhan vs. "made in Wuhan"-juttu. Kiinnostaa siksi, kun ostin juuri käytetyn kiinan, jonka luulin olevan Wuhan (niinkuin ilmoituksessa luki), mutta ei siinä lue missään Wuhan, vain "made in Wuhan". Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
miän vain 20.03.2005 00:28:05 | |
---|
Wuhan on maakunta, jonka pääkaupunki on samanniminen. Tai ainakin siihen suuntaan. Joka tapauksessa siellä on monia peltitehtaita. En tiedä, onko esimerkiksi niin, että joku taho osataa tietynlaatuisia peltejä ja lyö niihin leimansa, vai tulevatko kaikki Wuhan-merkkiset samasta tehtaasta. Jos se on Kiinassa tehty kiina, ja sointi miellyttää, ei muulla kai ole niin väliä? |
dictatorsh*t 20.03.2005 00:50:05 | |
---|
Jos se on Kiinassa tehty kiina, ja sointi miellyttää, ei muulla kai ole niin väliä? Ja yleensä niiden sointi miellyttää. Hello to all of your swinging parts!
Myrikles! |
fox 20.03.2005 02:12:45 | |
---|
Wuhan on maakunta, jonka pääkaupunki on samanniminen. Tai ainakin siihen suuntaan. Joka tapauksessa siellä on monia peltitehtaita. En tiedä, onko esimerkiksi niin, että joku taho osataa tietynlaatuisia peltejä ja lyö niihin leimansa, vai tulevatko kaikki Wuhan-merkkiset samasta tehtaasta. Jos se on Kiinassa tehty kiina, ja sointi miellyttää, ei muulla kai ole niin väliä? No tuota.. Tuo kaupoissa oleva sarja "Wuhan" (TM) on vähän toista kuin tuo just esim. Woodwindsin myymä Wuhanissa tehty symbaali, nuo "Made in Wuhan"it on, tai ainakin oli tyystintykkänään "käsintehdyt", nuo Wuhanit on sheet-metallista prässättyjä. Näin sen näkisin.. Omassa isossa pellissä ei kyllä oo kun joitakin Kiina-peikko merkintöjä, ja mukana tuli hieno riisipaperinpalanen leimoilla. Kuulemma symbaali on nimeltään "Hong Long" eli "Keltainen Tiikeli" (Tahi sitten valmistaja on se..) |
Nolte 20.03.2005 06:17:44 | |
---|
No tuota.. Tuo kaupoissa oleva sarja "Wuhan" (TM) on vähän toista kuin tuo just esim. Woodwindsin myymä Wuhanissa tehty symbaali, nuo "Made in Wuhan"it on, tai ainakin oli tyystintykkänään "käsintehdyt", nuo Wuhanit on sheet-metallista prässättyjä. Näin sen näkisin.. Omassa isossa pellissä ei kyllä oo kun joitakin Kiina-peikko merkintöjä, ja mukana tuli hieno riisipaperinpalanen leimoilla. Kuulemma symbaali on nimeltään "Hong Long" eli "Keltainen Tiikeli" (Tahi sitten valmistaja on se..) Eli jos kettu on oikeessa, ja oikein ymmärsin, niin voisiko sanoa, että nimenomaan tämä "Made In Wuhan" on SE OIKEA Wuhan? Tai ainakin parempi, kuin pelkkä "Wuhan"? Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
Btw. mitä mieltä olette chinan kiinnityksen vaihtoehdoista? Siis löysällä kuten crash vai ihan jäykkänä. Itse käytän tota 14" wuhaniani kiinnitettynä niin tiukkaan ku vaa pysyy. Tuntuisi kummalta pitää sitä löysällä. Makukysymys sanoi mummo.. Mutta tuli vaan mieleen että sekin vaikuttaa chinan soundiin ja käytettävyyteen merkittävästi, joten mainitsin asiasta. ja takaisin sorvin ääreen... |
tthei 20.03.2005 10:43:13 | |
---|
Btw. mitä mieltä olette chinan kiinnityksen vaihtoehdoista? Siis löysällä kuten crash vai ihan jäykkänä. Itse käytän tota 14" wuhaniani kiinnitettynä niin tiukkaan ku vaa pysyy. Tuntuisi kummalta pitää sitä löysällä. Makukysymys sanoi mummo.. Mutta tuli vaan mieleen että sekin vaikuttaa chinan soundiin ja käytettävyyteen merkittävästi, joten mainitsin asiasta. Kireellä on suuri riski että lähtee halkeemaan. Joten löysällä. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
CD 20.03.2005 11:20:56 | |
---|
|
miän vain 20.03.2005 13:01:43 | |
---|
Wuhan taitaa olla sellainen brändi. Niitä on nykyään aika paljon. Oma Wuhanini (16 crash) ei kyllä ainakaan ole sheet metallia - tai sitten on sattunut melko hassulaatuista. Sheethän on lakana, ehkä se on sitä. ;) Joka tapauksessa hyvänkuuloinen. Made in Wuhaneissani on joissain suttuinen leima, joissain ei mitään. Isossa kiinalaisesessa oli vain textmarkilla vedetty 47, eli halkaisija senteissä. Rumpukielellä 19 tuumaa ja vähän päälle. Pidän sitä löysällä ja kupu ylöspäin. Olen outo, tiedän. |
tthei 20.03.2005 13:33:20 (muokattu 20.03.2005 13:33:41) | |
---|
Wuhan taitaa olla sellainen brändi. Niitä on nykyään aika paljon. Oma Wuhanini (16 crash) ei kyllä ainakaan ole sheet metallia - tai sitten on sattunut melko hassulaatuista. Sheethän on lakana, ehkä se on sitä. ;) Joka tapauksessa hyvänkuuloinen. Made in Wuhaneissani on joissain suttuinen leima, joissain ei mitään. Isossa kiinalaisesessa oli vain textmarkilla vedetty 47, eli halkaisija senteissä. Rumpukielellä 19 tuumaa ja vähän päälle. Pidän sitä löysällä ja kupu ylöspäin. Olen outo, tiedän. Mulla on kaks wuhanin chinaa, ne on molemmat sijoteltuina setin sivuille, vasurisivulla oleva 12" china on väärinpäin, ja oikeella sivulla oleva 14" on oikein päin. Näin niihin saa suuremman soundieron Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Nolte 20.03.2005 13:35:02 (muokattu 20.03.2005 13:39:01) | |
---|
Wuhan taitaa olla sellainen brändi. Niitä on nykyään aika paljon. Oma Wuhanini (16 crash) ei kyllä ainakaan ole sheet metallia - tai sitten on sattunut melko hassulaatuista. Sheethän on lakana, ehkä se on sitä. ;) Joka tapauksessa hyvänkuuloinen. Made in Wuhaneissani on joissain suttuinen leima, joissain ei mitään. Isossa kiinalaisesessa oli vain textmarkilla vedetty 47, eli halkaisija senteissä. Rumpukielellä 19 tuumaa ja vähän päälle. Pidän sitä löysällä ja kupu ylöspäin. Olen outo, tiedän. Joo, vähän outo tuo Wuhan-juttu. Ehkä joku varmistaa vielä asian, että saa yöllä nukuttua. Hymiö. Itellä kans lukee kiinassa tussilla kirjoitettu 55. Alapuolella musta leima. edit. Jaa, enpä sittenkään tiedä onko se kiinassa kirjoitettu. Hymiö. Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
fox 20.03.2005 14:09:15 | |
---|
|
Nolte 20.03.2005 14:54:33 | |
---|
Noin sen tosiaan näkisin: Eli on siis olemassa teollisesti valmistettuja WUHAN (TM) symbaaleja, juuri tuota sarjaa jota Lurtmanni hallinnoi Suomessa, ja sitten näitä Made in Wuhan- peltejä joita on moniaita, ei-millään erityisellä tuotemerkillä myytäviä, ilmeisesti käsintaottuja peltejä. Ok. Siitä lähetään, että tuohon uskotaan. Varsinkin, kun tuo miun "Wuhan" on näinollen sitten sitä parempaa käsityö-tuotantoa. Kiitos Fox, Wuhan-Guru. Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
fox 20.03.2005 15:16:28 | |
---|
Ok. Siitä lähetään, että tuohon uskotaan. Varsinkin, kun tuo miun "Wuhan" on näinollen sitten sitä parempaa käsityö-tuotantoa. Kiitos Fox, Wuhan-Guru. Pöh! Täällä on miljoona kertaa enemmän wuhan-tietoo joillain muilla, eihän mulla oo kuin tuo yks iso.. *häpeilee hieman ylitsevuotavaa ylistystä* |
Nolte 20.03.2005 15:28:51 | |
---|
Kettu punastui. Vaatimaton otus. Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
TAMAS 25.03.2005 11:51:42 | |
---|
mutta eikös se oo sama missä se on valmistettu kunhan siitä lähtee hyvä soundi. mä en oo kyllä paljo katellu missä mun pellit on valmistettu,sillä se ei oo pääasia. niinpähän kun se on |
Tama (Royal Star) 25.03.2005 11:59:49 | |
---|
mutta eikös se oo sama missä se on valmistettu kunhan siitä lähtee hyvä soundi. mä en oo kyllä paljo katellu missä mun pellit on valmistettu,sillä se ei oo pääasia. tulee mieleen erään henkilön kommentti, kun kysyin rumpujeni materiaalia: "mitä väliä sillä on, kunhan ne vain kuullostavat hyvälle?". täydellisiä vastauksia. mikä ihmeen zildjian.....? |