Aihe: Kuinka paljon soitossanne on omaa?
1 2 3
Prome
18.03.2005 10:39:24
En lainaa tietoisesti tyylejä tai tekniikoita, mutta paljon musiikkia kuunnelleena vaikutteita tulee väkisinkin soittoon. Eipä siinä mitään pahaa ole, melko lailla kaikki on kuitenkin jo tehty.
Henkka Hevimies
18.03.2005 17:08:38
En pahemmin riippaa muilta soittajilta. Soittotyyli on ehkä hivenen Zakk Wyldeen viittaava.
Suomi Finland Perkele!
Zarmo
19.03.2005 10:37:07

lähinnä virheet
Lukekaa runoutta
"Mitä isompi kotelo, sitä isompi soitin"
Super-Jari
19.03.2005 10:55:48
Eipä taida olla mitään. Zarmo kiteyttikin jo tuossa.
Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E
Mandariini
19.03.2005 14:19:48
Liian vähän! Välillä ajattelen että otan itseäni niskasta kiinni ja opettelen soittamaan jonkun kappaleen juuri niin kuin se on alunperin soitettu, ja sitten analysoin miten hän se soitti.

Lähinnä menee toi soittelu semmoseksi yksin revittelyksi missä maneerit korostuu.

Kyllähän se kopioiminen laajentaa soittotyyliä, eikä missään nimessä ole paha asia.
Jos tänään en voita maailmaa, voitanko sen ehkä huomenna?
HeviHalen
19.03.2005 18:02:07
No puolet on omaa 25% Slashia 25% Dave Murrayta. niin ja tulee niitä vaikutteita muiltakin mutta pääasiassa noilta herroilta.
...And Justice For All
19.03.2005 18:25:37
No puolet on omaa 25% Slashia 25% Dave Murrayta. niin ja tulee niitä vaikutteita muiltakin mutta pääasiassa noilta herroilta.

Mäkin sanon tähän tyyliin:

25% Albert Järvistä, 40% Hetfieldiä ja loput omaa.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Artist
19.03.2005 19:16:04
Building on tradition.

Samat ne nuotit on kaikilla, ja samat lickitkin tiettyyn pisteeseen asti. Ja helvetin vanhojahan kaikki rock-kitaroinnin perusjutut pohjimmiltaan ovat.
Hesrock
19.03.2005 19:32:19
Kaikki on lainassa.

Heh, juuri näin....
Ben_D
19.03.2005 19:45:12

Mäkin sanon tähän tyyliin:

25% Albert Järvistä, 40% Hetfieldiä ja loput omaa.

100% Sepi Kumpulaista.
Hohhoijaa
20.03.2005 09:12:29
En tajua tätä lainajuttua. Hä?

Itse soitan miten soitan. En tiedosta tyyliin "Hei nyt mä lainaan mun soittoon Laihoo ja Ynggää!!§" vaan soittelen vaan. Ehkä jotain on jostain tarttunut mukaan, mutta en tietoisesti kopioi eri kitaristien soittotyylejä.

Hö?
Käsittämättömyyksien kuningas, sekoilun sankari!
...And Justice For All
20.03.2005 11:56:23
En tajua tätä lainajuttua. Hä?

Itse soitan miten soitan. En tiedosta tyyliin "Hei nyt mä lainaan mun soittoon Laihoo ja Ynggää!!§" vaan soittelen vaan. Ehkä jotain on jostain tarttunut mukaan, mutta en tietoisesti kopioi eri kitaristien soittotyylejä.

Hö?

Täytyy olla aika kehittynyt tyyppi jos oma soitto on kokonaan omaa. Ootko ite kehitelly koko soittotekniikkas?
Mulla on ainakin esikuvien soittotyyli selvästi kuultavissa mun soitossa.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Artist
20.03.2005 12:54:01

Noo.. tuskin monikaan tietoisesti toisia kopioi. Mutta se, että ei tietoisesti kopioi, ei tarkoita sitä etteikö soittaisi "muiden juttuja".

En mäkään tietoisesti kopioi ketään, vaikka yhdelle demolle heitin joskus soolon loppuun Andyltä pöllityn lickin. Mutta en mä voi silti sanoa, että mun soitossa olisi kovinkaan paljon omaa.
Ossi
20.03.2005 13:24:39

Kaikki taitaa olla hyvin pitkälle muilta kopsattua. Täytyy vaan yrittää ujuttaa nuo varastetut lickit semmoiseen yhteyteen ettei kuulija huomaa sitä, ainakaan heti.
Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?" Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western."
Hohhoijaa
20.03.2005 15:11:19 (muokattu 20.03.2005 15:11:29)
Täytyy olla aika kehittynyt tyyppi jos oma soitto on kokonaan omaa. Ootko ite kehitelly koko soittotekniikkas?
Mulla on ainakin esikuvien soittotyyli selvästi kuultavissa mun soitossa.

Millä tavalla se kuuluu?

Noo.. tuskin monikaan tietoisesti toisia kopioi. Mutta se, että ei tietoisesti kopioi, ei tarkoita sitä etteikö soittaisi "muiden juttuja".

Mistä tämän huomaa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)