Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Explorer hintaluokassa 400-600€
1 2 3
riffi-rotta
19.03.2005 17:15:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä uutta kitaraa olen etsiskelemässä ja explorer-malli tuntuu hyvältä korvaan, käteen ja silmään. Joten mitä exploreria suosittelisitte kyseisessä hintaluokassa?
 
mathias
19.03.2005 17:21:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä uutta kitaraa olen etsiskelemässä ja explorer-malli tuntuu hyvältä korvaan, käteen ja silmään. Joten mitä exploreria suosittelisitte kyseisessä hintaluokassa?
 
Uskaltaisin kyllä suositella noita Epiphonen Explorereita. Muodoltaankin ovat oikeaoppisia, eikä "sinnepäin" niinkuin nuo esp:t ja ltd:t.
 
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
LaXu
19.03.2005 17:22:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dean Z '79 lienee hyvä valinta. Jollain täällä taitaa olla tuon '79 sarjan V-malli?
 
Deaneja ei tosin Suomesta tällä hetkellä saa, Musik-Produktivissa tuo Z '79 olisi 459€.
Hohhoijaa
19.03.2005 17:31:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.hamerguitars.com
 
Tuolta etsiskelet Standard-mallin. Hieno ja hyvä explorer.
 
elbowski
19.03.2005 21:17:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LTD:n EX-400:sta voisin suositella ettimään käytettynä.
 
Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25
...And Justice For All
19.03.2005 21:19:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hamer tai Epiphone jos haluat "oikeen" muotosta Exploreria.
ESP:t ja LTD:t on jotain sinnepäin..
 
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
elbowski
19.03.2005 21:21:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hamer tai Epiphone jos haluat "oikeen" muotosta Exploreria.
ESP:t ja LTD:t on jotain sinnepäin..

 
Joo, Hamer ja Epi on sitä aitoutta, LTD ja ESP taas astetta hevimpää.
 
Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25
PoLFus
19.03.2005 21:43:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deania minäkin kannatan.
 
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
Ben_D
19.03.2005 21:46:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dean Z '79 lienee hyvä valinta. Jollain täällä taitaa olla tuon '79 sarjan V-malli?
 
Deaneja ei tosin Suomesta tällä hetkellä saa, Musik-Produktivissa tuo Z '79 olisi 459€.

 
Mulla on Dean V79. Aivan mahtava kitara eikä paljoa häpeä mun jenkkijacksonille. Kitarakorjaaja Kristian Oeschkin totesi, että harvinaisen hyvä kitara korealaiseksi. Suosittelen. Vaihdatin tallaan Seymour Duncanin JB:n.
 
Wasbesp
19.03.2005 22:47:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hamer tai Epiphone jos haluat "oikeen" muotosta Exploreria.
ESP:t ja LTD:t on jotain sinnepäin..

 
Eli Hamer tai Epiphone jos haluat oikean muotoisen ja ESPit jos haluat hienon ;)
 
Ja itse ESP LTD EX-400:n omistajana yhdyn nugetin mielipiteeseen, erittäin hyvä kitara loistavilla mikeillä, joita et joudu vaihtamaan soundin takia.
 
Onks kaikki Alexit laihoja?
riffi-rotta
19.03.2005 22:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitos tiedoista kaikille!! ja onko todellakin näin että into-luthman on lopettanut deanien maahantuonnin?!? Harmi jos on.... Olen kokeillut kaverin deania ja on erittäin hyvä keppi.
 
LaXu
19.03.2005 23:26:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitos tiedoista kaikille!! ja onko todellakin näin että into-luthman on lopettanut deanien maahantuonnin?!? Harmi jos on.... Olen kokeillut kaverin deania ja on erittäin hyvä keppi.
 
DLX Musicissa ainakin kertoivat, että ei ole maahantuojaa, kun kyselin Hardtaileista.
Ben_D
20.03.2005 06:48:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DLX Musicissa ainakin kertoivat, että ei ole maahantuojaa, kun kyselin Hardtaileista.
 
Maahantuonti on sitten loppunut ihan äskettäin, koska mä ostin oman Deanini sieltä pari kuukautta sittten.
 
Dinorocker
20.03.2005 07:56:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokailla on myös Korina(?) Explorer.
 
Outrider
metallica89
20.03.2005 11:37:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisi mielessä joko tollanen epiphonen korina explorer:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-165182.html
 
tai sitten epiphonen gothic explorer:
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … phone_gothic_explorer_prodinfo.html
 
Tai sitten kuopion musiikin sivuilta Hamer standard black, hinta olis 469e. Se on kuulemma joku höpömalli koska oikea hamer standardhan maksaa 3000e. Elikkä jollain tietoa tosta "höpömallista" ja oiskohan se kannattavampi ostos kuin tuo epipuhelin?
Tos ois linkki sinne kuopion musiikin sivuille:
http://www.kuopionmusiikki.fi/poppis2.php
 
Hohhoijaa
20.03.2005 12:28:21 (muokattu 20.03.2005 12:31:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai sitten kuopion musiikin sivuilta Hamer standard black, hinta olis 469e. Se on kuulemma joku höpömalli koska oikea hamer standardhan maksaa 3000e. Elikkä jollain tietoa tosta "höpömallista" ja oiskohan se kannattavampi ostos kuin tuo epipuhelin?
Tos ois linkki sinne kuopion musiikin sivuille:
http://www.kuopionmusiikki.fi/poppis2.php

 
Ei kai ne mitään höpömalleja ole? Ihan hyviä noot testien ym. mukaan. "Oikea" Hamer Standard on USAssa valmistettu äärilaadukas kapine. Koreassahan toi 469€ Standard on varmistettu?
 
Käsittämättömyyksien kuningas, sekoilun sankari!
Joees
20.03.2005 12:41:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos budjetti on max 600e niin eipä tuo kaukaa vie käytetyn Gibsonin hinnasta hyvällä tuurilla. Vaan miksipä sen pitäisi olla gibson, saahan se olla mikä tahansa muukin.
 
Groooove is in heart!
McNulty
20.03.2005 13:34:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maahantuonti on sitten loppunut ihan äskettäin, koska mä ostin oman Deanini sieltä pari kuukautta sittten.
 
Deanin maahantuonti Suomeen loppui 1.1.2005... Itse tiedustelin aikanaan '79 MLF:ää jota ei Suomeen taidettu muutenkaan tuoda. Ilmeisesti joutuu Saksalaista musik-produktivia tukemaan tässä asiassa jollen sitten oikein innostu ja osta tuota Dime-sigi FBD:tä :)
 
Itse olen samaa mieltä Ben ISO-D:n kanssa siitä että nuo Deanin halvemmatkin mallit ovat erittäin laadukkaasti tehty. Muutamaa ML-sarjalaista tullut testattua (kiinteätallaisia) ja hintaisekseen ovat erittäin loistavia. Ainoa miinus on ehkäpä ne mikit, mutta eipä nekään ihan mopot olleet.
 
Explorerista sen verran että Into-Luthman tiputti hintojaan (Sekä Epin että Gibsonin) koska saksalainen ystävämme on pitänyt hintojaan sopivan alhaalla. Näin se kilpailu pelaa. Epiphonen Explorereista ei ole muuta moitittavaa kuin tallapalat ja mikit. Eli parin satkun remontilla saa kestävän ja hyväsaundisen pelin pitkäksikin aikaa. Hamerien hinnat taitaa olla aika sopivia, ainakin mitä niihin jenkkeihin tulee... niistä Slammer by Hamer skitoista en diggaillut. Itse suosittelisin kyllä tuohon hintaan myöskin tuota Epi/Dean-osastoa. Sitten tietysti Jacksonin Kelly tai ESP/LTD:n kirves jos hieman modernimpi "explorer" kiinnostaa.
 
metallica89
20.03.2005 17:29:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs oisiko tuo korea-hamer kannattavampi ostos kuin epiphonen korina explorer?
En tykkää noista ESP - LTD "explorereista" koska ne on rumia.
Tossa gothic explorerissa on sellanen vika että siinä ei oo noita otelauta merkkejä muuta kun tuolla otelaudan päällä.
Jos ois valittavana epin gootti explorer, epin korina explorer, tai hamer standard halpis. Niin mikäköhän kannattaisi ostaa? Ja minulla ei ole mahdollisuutta testata näistä muita kuin gootti epiä, joten turha sanoa että testaa kaikkia ja ota paras.
 
Hohhoijaa
20.03.2005 17:43:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ois valittavana epin gootti explorer, epin korina explorer, tai hamer standard halpis. Niin mikäköhän kannattaisi ostaa? Ja minulla ei ole mahdollisuutta testata näistä muita kuin gootti epiä, joten turha sanoa että testaa kaikkia ja ota paras.
 
Kaikista näistä ihmisillä mitä ilmeisemmin lähinnä positiivisia kokemuksia. Itse saattaisin napata tuon Hamerin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «