Jabbe 25.03.2003 17:50:42 | |
---|
Mikä olisi paras ratkaisu musa/audiokäyttöön (Reasonilla ja Cubasella)? Onko XP parempi kuin 98ME, vai pärjäiskö kenties ihan 98:lla tai 98SE:llä? Pitäisi soveltua myös jotenkin pelikäyttöön jne, mutta tärkeintä olis luotettavuus ja toimivuus musakäytössä. Musiikista puhuminen on kuin tanssisi arkkitehtuuria, mutta silti me puhumme siitä joka päivä. |
lxi 25.03.2003 18:48:21 | |
---|
98 ei ole erityisen vakaassa maineessa. XP pohjautuu NT-arkkitehtuuriin ja on ainakin kiitettävän stabiili järjestelmä. |
Vilhelmus 25.03.2003 19:00:59 | |
---|
No eipä tässä ole pro-studioo pyöritetty, mutta audio-ohjelmia sekä ME:llä että XP:llä. ME oli aina epävarma, kaatui milloin halusi. Paska. XP on kaatunut kolmessa kuukaudessa kaksi kertaa, molemmat lähiverkkojuttujen takia. Hyvin on pelannu. Uusi äänikortti tullee viimeistään ens kuussa, jolloin pääsee tositoimissa testaan. Born of black wind, fire and steel |
Jabbe 25.03.2003 20:30:04 | |
---|
Eli XP? Paljonko maksaa, vai pitäisköhän kopioida jostain...? Musiikista puhuminen on kuin tanssisi arkkitehtuuria, mutta silti me puhumme siitä joka päivä. |
Eli XP? Paljonko maksaa, vai pitäisköhän kopioida jostain...? Älä kopioi, se on luusereiden tapa. Ei kyllä taida kivutta onnistuakaan kopiointisuojausten/rekisteröintien takia. Maksaa kaupassa kokoversiona 350 euron hujakoilla ja päivityksenä (en tarkkaan tiedä mistä versioista tuo suostuu päivittymään) 150 euron tienoilla. Alennuksista voi löytyä halvemmallakin. Itse ostaisin kyllä Windows 2000:sen, se on ollut jo sen verran aikaa markkinoilla, että siitä on isoimmat bugit korjattu. Tai laita Linux ja uppoa siihen maailmaan. |
samic 25.03.2003 21:46:18 | |
---|
|
Mikael2k2 26.03.2003 08:33:09 | |
---|
Minulla on ME toiminut hyvin, mutta kaverit kehuvat XP:tä paremmaksi. Tiedä sitten, mutta vakaampi se XP on ainakin. |
superfly 26.03.2003 09:41:37 | |
---|
Minulla on ME toiminut hyvin, mutta kaverit kehuvat XP:tä paremmaksi. Tiedä sitten, mutta vakaampi se XP on ainakin. Itselläni on työn puolesta kokemusta Windows-järjestelmistä ja totean, että ei noista muista voi puhua samana päivänä. Esim: Vaikka Win2000 on ollut markkinoilla kauemmin kuin XP, niin silti jää vakaudessa ja nopeudessa melko kauas. Ja 98:t sunmuut on muinaisjäänteitä. |
Vilhelmus 26.03.2003 15:36:06 | |
---|
Mul on 256 muistia XP:n kanssa, eikä ole tuottanut mitään ongelmia. Born of black wind, fire and steel |
C7 26.03.2003 16:31:20 | |
---|
Vaikea sanoa mikä on paras. Näiden juttujen perusteella se on paras, minkä kukin kirjoittaja omistaa:-) Mikään vastaus ei ole, että joku on "paska", olisi myös kiva tietää, miksi se on "paska?" Minulla on Win-98, 2nd edit. ja toimii hyvin, on aina toiminut, siksi ihmettelenkin, että miten ihmeessä teillä kaatuilee käyttikset noin tiuhaan? Minulla ei kaatuile koskaan, tosin musakoneella teen ainoastaan musiikkia, enkä siihen asentele, kuin asiaan kuuluvaa "sälää." vanha, mutta edelleen elossa! |