Super-Jari 19.03.2005 13:13:35 | |
---|
Musakaupoissa saa parempaa palvelua, jos on pitkä letti. Ja osaa truupperin! Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E |
Safaweb 19.03.2005 13:14:18 | |
---|
Ja osaa truupperin! Yeah! Ja Enter Sandmanin! |
...And Justice For All 19.03.2005 13:15:51 | |
---|
Musakaupoissa saa parempaa palvelua, jos on pitkä letti. Hoho, niin saa!! Ja jos menee lökäpöksyt/micmac-paita yms. vermeet päällä niin ei varmaan saa kovin hyvää palvelua. Yks esimerkki musakauppakäynnistä: Meen kysyyn hyvää vahvaria viis vuotta soittaneelle. (itelleni) myyjä tarjoo halpaa behringerin pikkucomboa. Mä lähden meneen ja isä menee käymään. Isä kysyy vahvaria viis vuotta soittaneelle. "Tässä ois Rolandin Cube-60, hyvä mallintava!" Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
BuzBuz 19.03.2005 13:19:36 | |
---|
Yks esimerkki musakauppiaan ääliömäisyydestä oli tampereen musiikissa. Menin sisään tarkoituksenani testata kitaroita. Siinä molemmat kauppiaat soitteli jotain bluesia keskenänsä. Mä siihen menin sanoon että "tota... saisinko testata kitaroita?" nää vastaa: turpa kiinni meillä on kiireitä nyt. No, venailin siinä 10 min. että nää sai soitettua bluesinsa loppuun. Kysyinpä sitten uudestaan että voinko testata kitaroita. Vastaus: "aiotko ostaa sitten jonkun?" Mä sanoin että kuule en tiedä kun en oo testannu. Vastaus: "ei tarvi tulla tänne mitään viisasteleen. Lähe kakara meneen.!" No, mä lähdin meneen ja esittelin kansainvälistä käsimerkkiä... Ite olen kyllä saanut Tampereen musiikista ihan erilaista palvelua. Jos nyt samasta puljusta puhutaan. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
...And Justice For All 19.03.2005 13:21:41 | |
---|
Ite olen kyllä saanut Tampereen musiikista ihan erilaista palvelua. Jos nyt samasta puljusta puhutaan. Sen uskon. Ikä merkkaa. Kaveri meni samaan puljuun rumpuja testaan ja kysy luvan tietenkin. Myyjä vastas vaan notta "ei sulla noihin oo rahaa joten et testaa." Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
BuzBuz 19.03.2005 13:25:23 | |
---|
Sen uskon. Ikä merkkaa. Kaveri meni samaan puljuun rumpuja testaan ja kysy luvan tietenkin. Myyjä vastas vaan notta "ei sulla noihin oo rahaa joten et testaa." En usko et se noin suuresti merkkaa. Tosiaan ite oon saanu todella hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä. Testata olen saanut vaikkei ostamassa olisikaan. Siis kai tarkoitat sitä Anttilaa vastapäätä olevaa liikettä? Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
...And Justice For All 19.03.2005 13:27:06 | |
---|
En usko et se noin suuresti merkkaa. Tosiaan ite oon saanu todella hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä. Testata olen saanut vaikkei ostamassa olisikaan. Siis kai tarkoitat sitä Anttilaa vastapäätä olevaa liikettä? Se paikka missä kitarat ja bassot on alakerrassa eli kellarissa. Yläkerta täynnä viulua ja pianoa. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
BuzBuz 19.03.2005 13:30:58 | |
---|
Se paikka missä kitarat ja bassot on alakerrassa eli kellarissa. Yläkerta täynnä viulua ja pianoa. Juuh, tuntuu tutulta liikeeltä. Mut silti ihmettelen asiaa. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Roitto 19.03.2005 13:31:15 | |
---|
Aivan oikein. Sielläpä hyvinkin. Viime kesänä se oli vielä pienempi paikka ja siel oli ihan asiallinen tyyppi myymässä. Mut toi oli sellanen lähemmäs 40v. lyhyt pullukka joka ei tienny mistään mitään. En kyllä itsekään tiedä paljoa ja odotan että musa liikkeen myyjä tietäis enemmän, ni siks yllätyin siitä tyypistä. Oli Turun Fatseriina iloinen yllätys. Lupas mulle LTD Viperi 1000 todella sopivaan hintaan. :) Ja palvelukin oli kohdallaan. Joo, F-musiikki on musta Turun paras musalike. Siellä palvelu on ollu aina asiallista toisinku jossain Vertikaalis. Siell ne kattoo aina vähän sellatti et "mihin toi tollasta tarttee" ku kattoo jotain uutta kitaraa/vahvarii/pedaalii. Ja tuotteiden hinnasta ei tingitä eihän I'm ze lockshmit of love |
...And Justice For All 19.03.2005 13:32:35 | |
---|
Juuh, tuntuu tutulta liikeeltä. Mut silti ihmettelen asiaa. Itseasiassa sen verran ketuttaa jo toi paikka että sieltä en tavaraa osta. Plekujen myyntiäkään ne ei voi suorittaa vittuilematta jotenkin. Toinen paikka mihin en mee on ahosen pulju. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
EtG 19.03.2005 13:37:36 | |
---|
Musakaupoissa saa parempaa palvelua, jos on pitkä letti. Tai jos on muuten vaan skrode äijä. Yleensä alaikäiset saa paljon parempaa palvelua, jos on vanhempi mukana. Pakkanen karistaa nudistit. |
Joo, F-musiikki on musta Turun paras musalike. Siellä palvelu on ollu aina asiallista toisinku jossain... Palvelultaan ehkä paras, mutta tuotevalikoima oli viime kerralla siellä käydessäni melko suppea. Soitinlaineelta saa hyvää palvelua, silloin kun siellä on vain vähän asiakkaita. http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli?? |
BuzBuz 19.03.2005 13:40:50 | |
---|
Itseasiassa sen verran ketuttaa jo toi paikka että sieltä en tavaraa osta. Plekujen myyntiäkään ne ei voi suorittaa vittuilematta jotenkin. Toinen paikka mihin en mee on ahosen pulju. Mä tykkään asioida taas juuri tuolla. Tamperelaisista liikkeistä TammerPiano on sellanen mistä en pidä. Ensinnäkin todella sekainen paikka ja huonoa palvelua, ainakin osalta myyjistä. Soitinkeskus omaa myös vähän tylsän palvelun mut silti on tapana siellä useasti asioida. Nämä viestit pistävät kyllä miettimään, että ovatko Suomen musiikkikauppiaat oikeasti noin vittuuntuneita töihinsä ettei voi edes asiakkaitaan palvella hyvin. On se kummallista sinänsä kun kyseessä kuitenkin on usean heidän leipätyö ja luulisi, että tekisivät sen työn niin, että asiakas tulee toiseenkin kertaan käymään liikkeessä. Mutta kyllä näitä positiivisia myyjiäkin löytyy paljon, onneksi sentään. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Roitto 19.03.2005 13:41:34 | |
---|
Palvelultaan ehkä paras, mutta tuotevalikoima oli viime kerralla siellä käydessäni melko suppea. Soitinlaineelta saa hyvää palvelua, silloin kun siellä on vain vähän asiakkaita. Totta, ja sitten on vielä ostis... I'm ze lockshmit of love |
askomiko 19.03.2005 13:47:33 | |
---|
levytukku: kirjotin ylioppilaaksi ja ajattelin tuhlata rahat heti kalliiseen kitaraan, levytukussa oli sitten K7 alessa joten menin kokeilemaan. 'Terve, kokeilisin tota K7:aa' 'Joo odotas vähän...!' myyjä ottaa kitaran ja laittaa sen kiinni johonkin 5w vahvistimeen myyntitiskin vieresssä 'Noniin! kokeile rauhassa!'
Tuo on legendaarista. Ite kun ajelin täältä 550km testailemaan vermeitä niin en oikein tyydy tuohon. Eipä siinä, siellähän niitä perällä on oikeitakin vahvareita. Mikä lie Valvestaten piraattikopio se testivahvistin oli, aivan hirveä. |
askomiko 19.03.2005 13:52:31 (muokattu 19.03.2005 13:52:43) | |
---|
Näiden juttujen perusteella olisin aivan mahtava parannus minkä tahansa näiden mainituiden liikkeiden myyjäkaartiin. Hmm. Tietäävätköhän nämä mainitut kauppiaat itse miten reminder.jpg:eitä ne on. |
BuzBuz 19.03.2005 13:53:52 | |
---|
Näiden juttujen perusteella olisin aivan mahtava parannus minkä tahansa näiden mainituiden liikkeiden myyjäkaartiin. Hmm. Tietäävätköhän nämä mainitut kauppiaat itse miten reminder.jpg:eitä ne on. Lähetetään tämän keskustelun URL jokaiselle edellämainitulle kaupalle. Saisivat sedät ainakin jotain luettavaa :) Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
askomiko 19.03.2005 14:20:08 | |
---|
Niinno. Yritin ettiä sitä edellistä ketjua mutta ei sattunu silmään se. Muistaakseni siinä oli vähän negatiivissävytteisempää juttua. Joku "paskimmat" tai jotain. |
Miikathebest 19.03.2005 14:30:40 | |
---|
Tietääkseni liike vaihtoi omistajaa reilu vuosi sitten. Ja nykyäänhän se kulkee nimellä SWINGERS Guitar Center. Repesin hieman kun ensikertaa näin ilmaisjakelulehdessä mainoksen uudistuneesta puodista. Se on ihan perseestä koko liike. Mainoksissakin täysin vääriä tuotekuvia. Nykyään en sitä kauppaa onneksi kohtaa muuten kuin mainoksissa sekä ohi ajaessani. Tynnisen liike(kouvolan musiikki) sentään on kunnon kauppa. Malliesimerkki toiminnasta: Kyselin akain säröpedaalia, jossa on monikanavainen eq samassa paketissa... No kyllä se sieltä listalta löytyi G-drive. Hintaa 180€ Siinä "vähän" ihmettelin ja sanoin T-kaupan myyvän samaa laitetta 60ekillä. Ei ne sitä tietenkään uskoneet ja tarkistivat netistä. Siinä tuli myyjiltäkin pienet naurut... Soittelivat sitten muutamia puheluja(takahuoneessa) ja lopulta pudottivat hinnan 80€. Kaikkien aikojen kovin hinnan pudotus. Sanoivat ettei enää halvemmalla voi myydä ja että menee jo melkein tappiolla... ja tietysti ihmettelivät thomannin hintoja. Noin niitä t-kaupan hintoja vastaa tulee taistella. Kertokaapas mikä on ollut paras tapa viestiä liian suuresta testivoimakkuudesta. |
Guitaristi 19.03.2005 14:46:19 | |
---|
Tynnisen liike(kouvolan musiikki) sentään on kunnon kauppa. Malliesimerkki toiminnasta: Kyselin akain säröpedaalia, jossa on monikanavainen eq samassa paketissa... No kyllä se sieltä listalta löytyi G-drive. Hintaa 180€ Siinä "vähän" ihmettelin ja sanoin T-kaupan myyvän samaa laitetta 60ekillä. Ei ne sitä tietenkään uskoneet ja tarkistivat netistä. Siinä tuli myyjiltäkin pienet naurut... Soittelivat sitten muutamia puheluja(takahuoneessa) ja lopulta pudottivat hinnan 80€. Kaikkien aikojen kovin hinnan pudotus. Sanoivat ettei enää halvemmalla voi myydä ja että menee jo melkein tappiolla... ja tietysti ihmettelivät thomannin hintoja. Noin niitä t-kaupan hintoja vastaa tulee taistella. Oho! tuossa on jo kunnon hinnanpudotus. Ihmetyttää tosin miten suomessa ja T-kaupassa voi olla tuollaisesta laitteesta yli 100€:n hintaero. Todella esimerkillistä toimintaa liikkeeltä. http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli?? |