PolkaTulk 18.03.2005 09:47:17 | |
---|
Olis tarkotus vaihtaa toi (vanha) setti nyt uuteen kaksitomiseen settiin ja noi stage custom nouveau:t kiinnostas. Ajattelinkin sitten tällasta ratkasua: En tartte esim. kaikkia telineitä ja ajattelin ostaa thomannilta ks. setin "palasina" : 20" 10" 12" 14" ja sit jostain toisesta sarjasta virveli. (ehdotuksia?mielellään metallia tai sit tosi tiukka puuta. :) ) Kuitenkaan katalogi ei näytä kaikkia värejä ja koko-optioita. Tuleeko senttiäkään halvemmaksi? joku 700€ ois hintakattona pelkille pöntöille ja virvelille.. Kokemuksia, kommentteja, ohjeita ja vihjeitä kiitos. en ole vastausten antaja,olen tulenkantaja. |
Terok 18.03.2005 10:18:59 | |
---|
Saattaa tulla halvemmaksi myydä telineet jälkeenpäin erikseen. Kannattaa kysyä sieltä liikkeestä eikä täältä tarkemmin.. |
Mr. Morrow 18.03.2005 10:28:57 | |
---|
Irtorummut on helvetisti paljon kalliimpia, kun setissä ostetut. Uskoisin, et näin on kaikkien merkkien kohdalla. Kattelin meinaan Pearlin irtorumpuja ja siellä ainakin oli suht suolaset hinnat. Osta setti ja myy/vaihda ylimääränen hw pois. Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
eljohnny 18.03.2005 12:51:56 | |
---|
Kyllä varmasti saa setissä halvemmalla. Mutta kannattaa kysellä vaikka Raution Samilta maililla muita mahdollisuuksia. Venyttely on kaiken A ja O. |
Pacifig 18.03.2005 16:34:39 (muokattu 18.03.2005 16:35:25) | |
---|
Suosittelisin kysymään paikallisesta soitinliikkeestä. Pystyykö valmiista setistä puottamaan telineet (mitä nyt tarvitkin) pois oston yhteydessä. Uskoisin että Fazer suostuu jossakin määrin puottamaan komponentteja pois. Itse vaihtelin telineitä yms. oston yhteydessä (Yamahan setti) editti: virhee puis Laittaiskohan kamat myyntiin... |
eleeton 18.03.2005 19:10:51 | |
---|
Kyllä irtorummut on kalliimpia ku settinä ostaa. Eikä irtoja pahemmin käytettynäkään liiku. ja takaisin sorvin ääreen... |
Guido 18.03.2005 20:37:09 | |
---|
Useasti irtorummut menee tehdastilaukseksi ja niitä saa sitten odotella kuukausia. Kaveri odotteli Stage custom basaria vissiinkin kolme kuukautta. |
Useasti irtorummut menee tehdastilaukseksi ja niitä saa sitten odotella kuukausia. Kaveri odotteli Stage custom basaria vissiinkin kolme kuukautta. Miehän ostin tuon setin jatkeeksi 16" lattiatompan. Japanista asti tuli ja kesti puolisen vuotta. |
HEVY 25.03.2005 07:09:01 | |
---|
Halusin vanhaan settiin toisen basarin ja pari tomia lisää. Laskin, että halvemmaksi tulee ostaa kokonaan toinen setti. Joten T-kauppaan lähti tilaus menemään. Tuleehan siinä jonkunverran ylimääräistä hardwarea mukana, mutta myy ylimääräiset pois tai kokoaa kunnon monster-setin. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |
TAMAS 25.03.2005 11:41:31 | |
---|
niin tai jättää telineet eikä myy niitä. niin ei tarttee ostaa sit uusia kun on ostamassa peltejä. niinpähän kun se on |
Animosity 30.03.2005 14:48:07 | |
---|
Irtorumpujen tilaus thomannilta kestää aivan V***N kauan. Tilasin Joulukuussa, eikä vielä oo näkyny kotinurkilla... Enemy within... |
Mikko/DE 30.03.2005 15:01:21 | |
---|
Muutenkin thomannilta tilaaminen on pyllystä, käy fasulta kyselemässä mihin hintaan irtokannut lähtis, ja voit yllättyä. |
HEVY 01.04.2005 01:29:24 | |
---|
Irtorumpujen tilaus thomannilta kestää aivan V***N kauan. Tilasin Joulukuussa, eikä vielä oo näkyny kotinurkilla... Joo kokemusta on. Tilasin joskus tossa syksyllä 18" lattiatompan ja sain ootella sitä melkein kolme kuukautta, kun meni se tehdastilaukseksi. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |
Animosity 01.04.2005 13:20:39 | |
---|
Joo kokemusta on. Tilasin joskus tossa syksyllä 18" lattiatompan ja sain ootella sitä melkein kolme kuukautta, kun meni se tehdastilaukseksi. Kun soitin sinne pari viikkoa takasin, sanottiin että kaikki irtorummut tilataan tehtalta??? Pistää ihmettelemään et miks ei ne tilaa niitä ajoissa varastoon... Ikä ja terveys tässä menee. Herää sellanenki kysymys et kun ne tomit ym. härvelit saapuu thomanille lähetettäväks etijäppäin nii mahtaakohan niis olla niiden nykynen hinta, kun ne vähän väliä ottaa niistä pois euron tai kaks..? Enemy within... |
Remo 01.04.2005 13:26:39 | |
---|
Eikö se oo se hinta mikä on ennemmin sovittu eihän sitä periaattees ainakaan nostaa voida. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
Animosity 01.04.2005 13:45:34 | |
---|
Eikö se oo se hinta mikä on ennemmin sovittu eihän sitä periaattees ainakaan nostaa voida. No ei... Oma toimitus kestänyt jo 4 kuukautta, että siltä pohjalta olis muutaman prossan alennus paikallaan... Enemy within... |
ToMi88 01.04.2005 15:31:19 | |
---|
No ei... Oma toimitus kestänyt jo 4 kuukautta, että siltä pohjalta olis muutaman prossan alennus paikallaan... Täh?! En ymmärrä. Ite oon tilannut noin 6 kertaa tomanilta ja koskaan ei ole mennyt yli sovitun toimitusajan( 6-8työpäivää) |
Jeltz 01.04.2005 23:23:08 | |
---|
Täh?! En ymmärrä. Ite oon tilannut noin 6 kertaa tomanilta ja koskaan ei ole mennyt yli sovitun toimitusajan( 6-8työpäivää) Ei kyse olekaan siitä, ettäkö Suomeen toimituksessa kestäisi, vaan Thomann on tilannut sälät maahantuojalta, jolloin siinä voi kestää. Kyllä itselläkin kesti rideä ostaessa n.kuukausi. Tuskallista odotella pitkiä aikoja :/ Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Niskamies 01.04.2005 23:26:10 | |
---|
Ei kyse olekaan siitä, ettäkö Suomeen toimituksessa kestäisi, vaan Thomann on tilannut sälät maahantuojalta, jolloin siinä voi kestää. Kyllä itselläkin kesti rideä ostaessa n.kuukausi. Tuskallista odotella pitkiä aikoja :/ Kamoon, mä venasin uutta basso n. 6-7 kuukautta, eikä tuntunut missään:P Meitsi on meshissä. |
ToMi88 03.04.2005 12:06:21 | |
---|
Kamoon, mä venasin uutta basso n. 6-7 kuukautta, eikä tuntunut missään:P huhhu! Nopeaa ja mukavaa on asiointi..:D |