Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 5 6121 122 123 124 125
moikki
19.03.2005 10:24:18
Aikoinaan kuopion fazzerissa.

Siellä oli semmonen myyjä joka puhu heeman hoono soomi, vanha mies.

No kumminkin olin mennyt ostamaan ensimmäistä sähkistä ja kysyin sitten tältä että ottasko ne mun akustisen vaihdossa niin myyjä siihen, että et sinä voi myydä sitä akustista että ammattilaisetkin harjoitelee akustisella, sähkis on vain juustoa makkaran päälle. (tuo sitten puhuttuna silleen hoono soomi)
No minä siihen että no löytyykö teiltä minkälaisia juustoja? No siihen loppu äijän huumorintaju, tuli vain vihanen katse ja lähdin samantien menemään.
Rock like FUCK!
JOO100
19.03.2005 10:41:56
Jotku myyjät on ehkä hiukan töykeitä ja ylimielisiä.

Menin ostamaan plekuja:

- Oisko teillä plektroja?
- Onhan niitä
Hiljaisuus...
- Voisinkohan mä ostaa jokusen?
- Meillä on vaan Dunloppeja
- No ei se haittaa, vaikka tykkään enemmän Gibsoneista.
- Aha. Otatko nyt niitä plekuja, mulla ois vähän hommia.
- Joo otan vaikka nää viis.
- 6 euroo

Parin viikon päästä ajattelin ostaa olkanauhan samasta liikkeestä.

- Terve. Oiskohan nahkasia olkanauhoja?
- No eipä kuule oo.
- Juu, no tuleeks teille sit lähiaikoina ?
- Se auttas paljon jos avaisit sen suus ja sanosit meille, ni tilataan niitä hihnoja. Vittu, ei ne tänne itsestään ilmesty.
- Joo, ihan sama.

Aika idiootti, jos näin voisi sanoa. Mitä oon muilta kuullut, ni on ihan samanlainen ollut aina.
On se ilmoja pidelly.
mungiisi
19.03.2005 10:54:50
Mulla on kokemuksia Tampereen musiikista, tosin ne on kyllä jo 6 vuoden takaa varmaankin, ja paikka on muuttunut (parempaan suuntaan, onneksi), mutta:

Mentiin isän kanssa ostamaan jotain nuotteja, no käytiin siinä sitten tampereen musiikissa, paikalla on kolme myyjää ja pari asiakasta, yks myyjä palvelee niitä asiakkaita, ja ne kaks muuta tekee sinitarrasta ittelleen tekoneniä :).

Lähettiin sieltä sitten pois ja soitettiin samaan liikkeeseen, jos puhelimen kautta pystyisi edes tilaamaan niitä nuotteja, vastaus oli tyyliin "Meillä on nyt kauhee kiire kaikilla myyjillä mutta jos nopeesti sanot mitä nuotteja tarvit niin voin tilata ja soittaa sitten kun niitä on täällä."

Nimim. 6 vuotta kulunut ja nuotteja ei ole näkynyt :)
Super-Jari
19.03.2005 11:01:24
Oulun Soitin- ja Tarvikehävityksessä vakimyyjä alkoi heittämään läppää, että eräässä Ibanezissa olisi neckthru-rakenne, vaikka esitteessä sanottiin, että siinä on set-in neck (tarkoittaa "syvennettyä liimakaulaa" suunnilleen). Kitarasta, jota testailin, näki ihan selvästi puun syistä, ettei siinä kaula mennyt rungon läpi.
Pysyin kannassani ja myyjä päätyi jotain mutisemaan ja hiljaisena palasi kassalle.

No vaikka se Ramppa ei niin hirveästi niistä kamoistaan tiedä niin reilu myyjähän se on. Siksi siellä asioinkin. Jos jotain ei ole niin se tilataan ja hinnatkin on neuvoteltavissa.
Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E
Tee
19.03.2005 11:25:37
No vaikka se Ramppa ei niin hirveästi niistä kamoistaan tiedä niin reilu myyjähän se on. Siksi siellä asioinkin. Jos jotain ei ole niin se tilataan ja hinnatkin on neuvoteltavissa.

Joka kerta ku sinne liikkeeseen menee ni tuntuu että se ei todellakaan halua asiakkaita, aina semmonen olo että pitäis lähtä mahollisimman nopeeta vetämään. Ainakin mun saama palvelu on aina ollut perseestä. Sitte jos sattuu ostaan jotain pientä ja halpaa, niinku kerran plektroja hain, laitoin siihen pöydälle ja sanoin että otan nämä. Kaveri katso siinä minuutin sitä telkkaria ja meikäläinen odottelee. Minuutin päästä sitte se otti rahat siitä pöydältä ku olin pistäny ne siihen. Haistakoon se paskanaama vitun en osta sieltä ikinä mitään jos ei oo pakko.
:K
Super-Jari
19.03.2005 11:27:20
Joka kerta ku sinne liikkeeseen menee ni tuntuu että se ei todellakaan halua asiakkaita, aina semmonen olo että pitäis lähtä mahollisimman nopeeta vetämään. Ainakin mun saama palvelu on aina ollut perseestä. Sitte jos sattuu ostaan jotain pientä ja halpaa, niinku kerran plektroja hain, laitoin siihen pöydälle ja sanoin että otan nämä. Kaveri katso siinä minuutin sitä telkkaria ja meikäläinen odottelee. Minuutin päästä sitte se otti rahat siitä pöydältä ku olin pistäny ne siihen. Haistakoon se paskanaama vitun en osta sieltä ikinä mitään jos ei oo pakko.

Naisten tennis on tärkeämpää ku sun plekujen osto.
Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E
Super-Jari
19.03.2005 11:28:01
Hoho. Reilu se on sillon, kun ostaja sattuu tietämäänkin kamoista jotain. Kusetti (tai siis yritti kusettaa :)) muakin aloittelija-aikana.

Mikähän teissä on vikana?
-RR4E
Safaweb
19.03.2005 11:29:19
Mikähän teissä on vikana?

Tiedetään, mitä on hyvä palvelu :)
Frozen Flamen uusi The Burning Breeze EP on saatavilla. OSTA!!!!! 5 euroa + pk....
Super-Jari
19.03.2005 11:30:21
Tiedetään, mitä on hyvä palvelu :)

Ehkä ette vain osaa.
-RR4E
erkkimörkö
19.03.2005 11:41:12
Ettet vaan olis ollu Vertikaalis.

Aivan oikein. Sielläpä hyvinkin.

Viime kesänä se oli vielä pienempi paikka ja siel oli ihan asiallinen tyyppi myymässä. Mut toi oli sellanen lähemmäs 40v. lyhyt pullukka joka ei tienny mistään mitään.
En kyllä itsekään tiedä paljoa ja odotan että musa liikkeen myyjä tietäis enemmän, ni siks yllätyin siitä tyypistä.

Oli Turun Fatseriina iloinen yllätys. Lupas mulle LTD Viperi 1000 todella sopivaan hintaan. :) Ja palvelukin oli kohdallaan.
roudarit on kuninkaita
kulmahiomakone
19.03.2005 12:05:25
Vasara = Ramppa?

Ei noin intohimoista puolustelua voi muuten ymmärtää...
Super-Jari
19.03.2005 12:05:45
Vasara = Ramppa?

Ei noin intohimoista puolustelua voi muuten ymmärtää...

Joo, minähän se.
-RR4E
la m quina
19.03.2005 12:39:14
Mutta hinnat on yleensä neuvoteltavissa, juu.

Menin ostelemaan lyhkäsiä piuhoja joku aika sitten:

- montako laitetaan
- no, pistetään 2
- 7€ kappale
- sehän tekee yhteensä 6 euroa?
- niin tekee

Kaunis mies.
...And Justice For All
19.03.2005 12:54:28 (muokattu 16.02.2006 11:12:54)
edit: sekoilua
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Guitaristi
19.03.2005 13:00:37

Yks esimerkki musakauppiaan ääliömäisyydestä oli tampereen musiikissa. Menin sisään tarkoituksenani testata kitaroita.
Siinä molemmat kauppiaat soitteli jotain bluesia keskenänsä.
Mä siihen menin sanoon että "tota... saisinko testata kitaroita?"
nää vastaa: turpa kiinni meillä on kiireitä nyt.
No, venailin siinä 10 min. että nää sai soitettua bluesinsa loppuun.
Kysyinpä sitten uudestaan että voinko testata kitaroita. Vastaus: "aiotko ostaa sitten jonkun?"
Mä sanoin että kuule en tiedä kun en oo testannu.
Vastaus: "ei tarvi tulla tänne mitään viisasteleen. Lähe kakara meneen.!"
No, mä lähdin meneen ja esittelin kansainvälistä käsimerkkiä...

Törkeää toimintaa. Muutenkin nuorempia ihmisiä ei yleensä oteta niin vakavasti, vaikka ihan ostomielessä liikkeellä olisikin.
http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli??
...And Justice For All
19.03.2005 13:02:16
Törkeää toimintaa. Muutenkin nuorempia ihmisiä ei yleensä oteta niin vakavasti, vaikka ihan ostomielessä liikkeellä olisikin.

Niinpä. Siis kyllähän alottelevakin soittaja on ihminen?
Kyllä sillekkin vois myydä ihan kunnolla. Ja Hohhoijaan tapausta lainaten jos kysyy hyvää säröpedaalia niin ei zoomin 505:sta tarvi tulla tyrkyttään.
Super-Jari
19.03.2005 13:05:26
Jotenkin saa vähän sellaisen kuvan että kaikki liioittelee ja paisuttelee tai sitten vain valehtelee noita kokemuksia.

"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! Vähä oli huono kauppa, sanoin niille että ootte vitu huonohomoja koko sakki!!! Nii nii arvaa ostinko kitaraa? No vitu e!! lähivvaa menee!!1"
-RR4E
...And Justice For All
19.03.2005 13:06:25
Jotenkin saa vähän sellaisen kuvan että kaikki liioittelee ja paisuttelee tai sitten vain valehtelee noita kokemuksia.

"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! Vähä oli huono kauppa, sanoin niille että ootte vitu huonohomoja koko sakki!!! Nii nii arvaa ostinko kitaraa? No vitu e!! lähivvaa menee!!1"

Koita nyt rauhottua hyvä mies.
Safaweb
19.03.2005 13:12:37
Musakaupoissa saa parempaa palvelua, jos on pitkä letti.
Frozen Flamen uutta The Burning Breeze EPtä ei voi enää tilata. Tyhymä, olisit ostanut sillon, ku sulla oli vielä mahollisuus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)