Jonnelite 12.02.2005 15:56:40 | |
---|
|
poppamies 12.02.2005 16:19:54 (muokattu 12.02.2005 16:28:06) | |
---|
Varmaan tulee hieno peli. Kiinnitin huomiota erääseen kielelliseen pikkuseikkaan joka minun mielestä kyllä kannattaisi korjata, kenellä nyt vaan on siihen mahdollisuus. Siinä eräässä kuvatekstissä sanotaan jotain tähän tapaan, "wooden ornament sinking". Oikea termi upotukselle on "inlay". On tuossa toki paljon muutakin päin persettä kielellisesti. Kannattaisi ehdottomasti korjata. "...hand made guitar factory..." "... this guitar making by..." Kansainvälinen foorumi kun on kyseessä niin häpäisevät suomalaiset muusikot lopullisesti... "G-strings are for strippers" |
Hannu H. 12.02.2005 16:57:04 | |
---|
Kome kitara kyllä tulossa! Muistappa nostaa viimeistään sitten, kun on valmiista kitarasta kuvia! "May the tone be with you" IHKK #19 |
Hohhoijaa 12.02.2005 17:13:48 | |
---|
Upea soitin on tulossa! :--0 I love donkey, donkey don't lie. I love donkey, almost as pie. |
Jonnelite 15.02.2005 10:53:35 | |
---|
Lisäkuvia päivitelty ! |
Jonnelite 21.02.2005 11:20:34 | |
---|
Valmistuu uhkaavasti. Uusia kuvia lisätty. |
J-PPP 21.02.2005 11:28:10 | |
---|
Les Paul pidemmällä skaalalla kelpaisi minullekin. |
Tee 02.03.2005 16:46:31 | |
---|
Onko kellään kuvia joistain valmiista amfisoundin kitaroista. ainakin niiden sivuille olevan gallerian kitarat on meikästä vähän vaatimattomilla kansipuilla tehtyjä ja muutenkin vähän halvan näkösiä. Onko niillä hienojakin kitaroita tehtynä? :K |
Tomtom 02.03.2005 16:50:03 | |
---|
Jäsen Jiillä on komia RR:ä Amfisoundilta. Siitä on kyllä halvannäköinen kaukana, erityisesti kun katsoo työn jälkeä ihan silmin ja läheltä. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Mrezzye 03.03.2005 09:12:22 | |
---|
Onko kellään kuvia joistain valmiista amfisoundin kitaroista. ainakin niiden sivuille olevan gallerian kitarat on meikästä vähän vaatimattomilla kansipuilla tehtyjä ja muutenkin vähän halvan näkösiä. Onko niillä hienojakin kitaroita tehtynä? No katopa minun: www.cs.helsinki.fi/u/ajeskeli/soittokamat Kuva ei tosin ole paras mahdollinen. Sama kitara pläjähtää osittain ruutuun, kun naputtelet www.amfisound.fi . Amfisoundin sivujen pieniresoluutioiset kuvat sivuilla eivät todellakaan tee oikeutta kitaroille. Luonnossa ovat todella paljon kauniinpia. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Hannu H. 03.03.2005 11:54:32 | |
---|
kitarat on meikästä vähän vaatimattomilla kansipuilla tehtyjä Tämähän voi johtua myös tilaajien mausta tai persaukisuudesta. "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Mrezzye 03.03.2005 12:17:47 | |
---|
Tämähän voi johtua myös tilaajien mausta tai persaukisuudesta. Nimenomaan! Siitähän se tehdään, mitä tilaaja haluaa. Esim. minun kitarani loimukansi maksoi 300€ lisää kitaran hintaan, joten moni varmaan säästelee noissa kuluissa. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Jii 03.03.2005 19:17:32 | |
---|
Jäsen Jiillä on komia RR:ä Amfisoundilta. Siitä on kyllä halvannäköinen kaukana, erityisesti kun katsoo työn jälkeä ihan silmin ja läheltä. Jäsen Jii kiittää. Olen kitaraani mainostanut tälläkin palstalla useasti. Soitin on hieno ja ennenkaikkea hyvä soittaa. |
Jonnelite 18.03.2005 19:49:24 | |
---|
Kome kitara kyllä tulossa! Muistappa nostaa viimeistään sitten, kun on valmiista kitarasta kuvia! No niin, nyt se on valmis ja kotona. Täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa pidän KITARAA kädessä vaikka monenlaista on tullut pideltyä. Piezo ja EMG81 mikit. Perkeleen hyvä !!! :) Kuvat: http://jonne.proboards22.com/index. … aani&num=1107855822&start=0 |
Skebaristi 18.03.2005 20:58:15 | |
---|
Ai jumaliste, että on muuten hieno. Itse olisin kyllä laittanut myös kaulamikin, kun LP on vähän tyhjän näköinen ilman sitä. No mutta minä olenkin vain kateellinen. :) Aivan |
Jii 18.03.2005 21:55:50 | |
---|
ensimmäistä kertaa pidän KITARAA kädessä vaikka monenlaista on tullut pideltyä. En itse menisi noin pitkälle, kun omistin (toki edelleen) PRS Customin, kun oman Amfisoundini sain. Tunne oli silti uskomaton, kun soittimeni hain ja kun sitä aloin testaamaan. Työn jälki ja soitettavuus olivat parhautta. Oli hienoa, kun valmistajalle antoi speksit, niin jälki vastasi haluttua. Ja valmistusvaiheessa kommunikointi pelasi!!! Soitan toki muillakin kitaroillani edelleen, mutta se äänimaailma/soitettavuus, jota Amfisoundiltani hain, on täydellinen. Parempaan metallikitaraan en ole koskenut. Joo, sanotaan toki se, että kitara on säädetty mun sormille ja toki tuo vaikuttaa. |
la m quina 18.03.2005 22:14:33 | |
---|
Ihan mahtavan komee! Onko olemassa isompia/tarkempia kuvia?. |
Hannu H. 18.03.2005 23:20:01 | |
---|
Todella komea on. Mikinkehys on kyllä piste i:n päälle! Ei tämmösiä sais kyllä katella... alkaa tekeen mieli teetättää kitaraa... "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Heviasmo 19.03.2005 01:09:55 | |
---|
Pirun hieno LP. Ei voi muuta sanoa. :D Olen itsekkin järjettömän tyytyväinen tähän omaan Amfisoundin kitaraani, jonka teetätin n. 1 ja ½ vuotta sitten. Valmistusvaiheessa todellakin tuli oikeasti puhuttua kitaran ominaisuuksia läpi Korkalaisen ja Leppävuoren kanssa, joten lopputulos oli (ja on) mitä parhain itselle. "Fuck it, kids love it!"
-Jack Owen |
Oh my! Kerrassaan mahtavan näköinen ja tosiaan tuo mikkikehys kruunaa koko kitaran. Rest in peace Dime |