Aihe: käyttökokemuksia George dennis waheista?
1
Kuha
19.03.2005 10:52:53

Mulla on tuo GD-30:

http://www.george-dennis.cz/pages/fxpedals.htm

Kestävä ja hyvä peruswah.
Muistakaa venytellä.
svilo
19.03.2005 11:05:47
Erittäin hyvä hinta/laatu suhde ko waheissa, ja nykyään saa aikansa huokeella, kaikinpuolin kestävä rakenne, ja tältä se kuullosti vuosia sitten ( soolo ) : www.spoonmusic.net/mp3/1942.mp3
- when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know
that I am in for trouble ... most of the time -

-One mans junk is another mans gold-
penatuna
20.03.2005 10:18:59
Mukava soundi. Tuli vähän Kingston wall mieleen. Olisi vielä kiva kuulla miten tuo wahi toimii puhtailla ja funkkityylisessä kamassa. Omalla bändillä tuo puhdas soundi tulisi myös käyttöön yhtä paljon kuin "säröwahitus".
harryk
20.03.2005 10:59:20

Mistähän kaupasta näitä Georg Dennis-waukkuja saa ostaa Helsingin alueella?
svilo
20.03.2005 16:09:37

Aikoja sitten Kaisaniemen Fasulla oli poistomyynnissä kaikki GD: spedut, Turussa joku toi maihin, ja tietenkin käytettyjä pyörii....
- when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know
that I am in for trouble ... most of the time -

-One mans junk is another mans gold-
Fortune
20.03.2005 17:55:17

http://www.tubesound.fi

Ei Helsingissä, mutta posti toiminee.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
harryk
20.03.2005 21:35:10

Kiitokset infosta. Onko näissä Denniksissä true bypass ja mahdollisuus ulkopuolisen virtalähteen käyttöön patterien sijaan?
fridgebuzz
21.03.2005 09:50:03

Mulla oli tuo Parametric Wah/Volume, ja oli kyllä parhaita waheja ikinä. Loistavan smoothi sweeppi, hyvät soundit ja säätövaraa vaikka kuinka. Miksi menin myymään? Piti saada envelope filter? Miksi piti myydä se? Sitä en muista.
POISTETAAN: Danelectro pikkuvibrato, Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer)
Fortune
21.03.2005 09:54:50
Kiitokset infosta. Onko näissä Denniksissä true bypass ja mahdollisuus ulkopuolisen virtalähteen käyttöön patterien sijaan?

Virtalähteelle on liitäntä (oli ainakin siinä Wah Overdrivessa joka minulla oli) true bypassista ei ole tietoa, mutta ei minulla ollut signaalinsyönnin suhteen valittamista ainakaan. Toisaalta en ole kultakorva :) Sama kai sille on, mitkä speksit ovat kun vehje toimii, toisaalta (?)
Marvel
penatuna
21.03.2005 10:02:44
Noissa FTB-malleissa on siis True Bypass.
http://www.george-dennis.cz/pages/ftbpedals.htm

Hinnat (Tubesound):
FTB-sarja:
Distorted mind Blues 89€
Distorted mind Rock 98€
Tremolo 100€
Chorus 110€
Phaser 93€
King Bee Distortion 105€
Wah-wah 116€
Wah switch plus 127€
rakula
21.03.2005 12:52:18
Itse aattelin lähipäivinä tilata tuon Chromatic wah/volumen, mukavalta on kuullostanut eri sivujen ääninäytteet paitsi Dennisin kotisivuilla olivat mielestäni aika suppeat. Parempaa volume/wah yhdistelmää en ole vielä löytänyt, monipuoliset säädöt ja saa monenmoista wahia säädettyä.
Se on Viidakon laki
harryk
21.03.2005 19:11:48

Se miksi olen kiinnostunut mm. ulkopuolisesta virtalähteen käytöstä johtuu siitä, että nykyisessä Cry baby-pedaalissa sitä ei ole ja kun patteri hiipuu, on sen vaihtaminen pottumaista. Ruuvaat vekon kaikki pohjaruuvit auki ja purat koko masiinan. True bypass on mielestäni nykyvehkeissä perusvaatimus. Jos sinulla on pedaaleja ilman tätä ominaisuutta liuta kitaran perässä vaikuttaa se taatusti kitaran loppusaundiin ainakin jollain tavalla
Fortune
21.03.2005 19:17:51
Se miksi olen kiinnostunut mm. ulkopuolisesta virtalähteen käytöstä johtuu siitä, että nykyisessä Cry baby-pedaalissa sitä ei ole ja kun patteri hiipuu, on sen vaihtaminen pottumaista. Ruuvaat vekon kaikki pohjaruuvit auki ja purat koko masiinan.

Itse käytin joskus tuollaisessa pedaalissa (MXR Distortion+) sellaista patteriadapteria, eli virtapiuhassa oli samanlainen neppari kuin paristossa, veti piuhan pedaalin sisään (porata piti, mutta Crybabyssahan se piuha sujahtaa sieltä pohjan reunan alta) ja hyvin toimii.

True bypass on mielestäni nykyvehkeissä perusvaatimus. Jos sinulla on pedaaleja ilman tätä ominaisuutta liuta kitaran perässä vaikuttaa se taatusti kitaran loppusaundiin ainakin jollain tavalla

Niin no, ei minua haittaa ainakaan, vaikka ei noista omista pedaaleista ole mikään kai true bypass. Tarkoitin tuolla aiemmalla lausunnolla vain sitä, että ihan sama spekseille, käytössä sen näkee, syökö se soundia liikaa vai ei, korvilla se on testattava, vaikka mitä olisi purkissa sisällä.
Marvel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)