Aihe: Ryúno
1
neco
24.03.2003 17:34:53
Terve:
Saisiko täältä kommenttia sanoittajaksi halajavalle?
Seuraava runo on kirjoitettu n. puoli vuotta sitten

Mustia sanoja

Salaisuudet hiekkaa
Puhaltaa selkään nimeä
Ikuisuuden alkuaine
Putoaa silmistänsä

Ja
Mustia sanoja, mustia sanoja
Kuka sinut synnyttää?

Mitä minä vielä menetän
Suussa eläimellinen melodia
Kädessä kivun aiheuttama ikävä
Syksykö keväällä avojään rikkoo

Ja
Mustia sanoja, mustia sanoja
Kuka sinut synnyttää?

Maailma takaa – ajettu
Ovenkahvasta kurkistaa
Salaisuus hiekkaa
Veden ääriin sulanut
Nimismies
24.03.2003 17:47:51
Niinno. Tässä sanotaan paljon sanomatta yhtään mitään. En oikein pitänyt, liikaa hankalia kielikuvia eikä mitään konkreettista mihin tarttua.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste
the jokke
24.03.2003 21:16:42
mä tykkäsin. ei mun mielestä kaikessa tarvi olla jotain konkreettista, että heti tajuu merkityksen. tuli vähän cmx mieleen..
neco
24.03.2003 21:27:23
mä tykkäsin. ei mun mielestä kaikessa tarvi olla jotain konkreettista, että heti tajuu merkityksen. tuli vähän cmx mieleen..

kiitoksia. cmx:n mieleentulo voi johtua siitä, että kuuntelen aktiivisesti kyseistä yhtyettä.
neco
24.03.2003 21:29:31
Niinno. Tässä sanotaan paljon sanomatta yhtään mitään. En oikein pitänyt, liikaa hankalia kielikuvia eikä mitään konkreettista mihin tarttua.

Kiitoksia kommentista. oli osuva. mulle on enemminkin sanottu noin. rakentava, hyvä kommentti.
mikä kielikuva sinua jäi painamaan?
Nimismies
24.03.2003 22:13:49 (muokattu 25.03.2003 08:03:29)

Ikuisuuden alkuaine

Tämä on vähän hankala sanamuoto jotenkin, ei avaudu. Kyse on kuitenkin henkilökohtaisesta jutusta. Joten älä muuta tätä.

Suussa eläimellinen melodia

Tämä kuulosti myös kököltä jotenkin.

Muuta valittamista ei oikeastaan ole. Tuo sinun toinen runosi sai minut jotenkin...surulliseksi. Koska tunnistin siinä itseni. Jatka ihmeessä runoiluasi.

EDIT: Kirjoitusvirheitä unipöhnässä oli tullut tehtyä.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste
neco
24.03.2003 23:29:31

Tämä on vähän hankala sanamuoto jotenkin, ei avaudu. Kyse on kuitenkin henkilökohtainen juttu. Joten älä muuta tätä.

Tämä kuulosti myös kököltä jotenkin.

Muuta valittamista ei oikeastaan ole. Tuo sinun toinen runosi sai minut jotenkin...surulliseksi. Koska tunnistin siinä itseni. Jatka ihmeessä runoiluasi.

Kiitoksia. Tuo ikuisuuden alkuaine kohta voi tosiaan olla mutkikas, mutta henkilökohtainen se ei todellakaan ole. Sitäpaitsi se voi aueta monella tapaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)