Aihe: Julee Cruise
1
Jani The Rock
25.03.2003 15:09:38

Onko muita diggareita? Entä tietääkö joku, onko ko. lady vielä mukana musiikkisysteemeissä?
Check out her mama, before you say " I do"! -J. Winter
Toveri
25.03.2003 15:16:34

Onkos tää se mimmi, joka lauloi Twin Peaks -sarjan soundtrackilla?
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
1960-1980
25.03.2003 17:55:19 (muokattu 25.03.2003 17:58:05)
Upea ääni naikkosella on. Juu, se kolmas(?) levy ilmestyi viimevuonna. En ole kuullut ja on ne vanhatkin vielä hankkimatta. Mielestäni tuon Twin Peaks soundtrackin parasta antia ovat nimenomaan Juleen laulamat pätkät.

tässä AMG:n arvostelu tuosta The Art Of Being A Girl lätystä:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … d=11:00:27|AM&sql=A68qpg4gztv2z

edit: jahas katkaisi sitten linkin. copypastetkaa osoitekenttään.
Blue Moon
26.03.2003 06:09:20

Onko muita diggareita?

Jep. "Fallin''" on hieno biisi ja Twin Peaks kaikkien aikojen paras tv-sarja. Upea tunnelma molemmissa.
Jani The Rock
26.03.2003 14:50:16

Jep. "Fallin''" on hieno biisi ja Twin Peaks kaikkien aikojen paras tv-sarja. Upea tunnelma molemmissa.

Couldn`t agree more. Alunperin kun Twin Peaks pyöri TV:ssä en oikein innostunut tuosta Fallingin lauletusta versiosta, mutta sitten kun muutama vuosi takaperin oli se eka uusintakierros ja näyttivät Fire walk with me -leffankin niin olihan se niin hienoa meininkiä että sukatkin alkoi pyörimään jalassa... Perkale vaan, kun ei ole sitä Fire walk with me:n soundtrackia löytynyt mistään.
Check out her mama, before you say " I do"! -J. Winter
Blue Moon
26.03.2003 16:12:33

mutta sitten kun muutama vuosi takaperin oli se eka uusintakierros

Harmi, että kymmenen (?) viimeistä jaksoa jäi näyttämättä. Tosin ne olivat laadultaan sekavia, koska Lynch ei ollut ohjaamassa. Harmittaa silti, koska niitä jaksoja mulla ei ole videolla.
1960-1980
26.03.2003 20:50:26
Harmi, että kymmenen (?) viimeistä jaksoa jäi näyttämättä. Tosin ne olivat laadultaan sekavia, koska Lynch ei ollut ohjaamassa. Harmittaa silti, koska niitä jaksoja mulla ei ole videolla.

Kyllä se menee niin että sarjan alku ja loppujaksot ovat parhaat. Lynchan ohjasi sen viimeisenkin jakson. Siinä keskivaiheilla oli niitä turhia jaksoja enemmänkin.
mow skwoz
27.03.2003 14:04:28
juu, olen myös sitä mieltä että jaksot laura palmerin murhaajan paljastumisesta ihan niihin viimeisiin ovat aika mitäänsanomattomia. siis ainakin verrattuna niitä edeltäneisiin mahtaviin jaksoihin. ja siitä fire walk with me soundtrackista, itse lainasin sen juuri kirjastosta. mainio soundtrack, huomattavasti jazz-painotteisempi kuin Badalamentin muut väsäykset.
Blue Moon
27.03.2003 14:27:06

Lynchan ohjasi sen viimeisenkin jakson.

Niinhän se oli, olet oikeassa.

Ne sekoilut "punaisessa huoneessa" sarjan loppuvaiheilla eivät kuitenkaan oikein iskeneet.
Zed
28.03.2003 12:55:46

Laura Palmerin murhaajan ei ollut alunperin tarkoitus edes paljastua, mutta suuren yleisön painostuksesta Lynch ja Frost kirjoittivat sarjaan tämän ratkaisun.
Minusta se viimeinen jakso on teknisesti ja kerronnallisesti loistava. Kantavana teemanahan oli pahuuden astuminen valtaan ja elämän rapeutuminen, mutta tuntui hieman hätäiseltä ratkaisulta tappaa suurin osa sarjan hahmoista. Juoni ja idea ei toivotulla tavalla sulkeutunut.

Tuo "sekoilu" punaisessa huoneessa oli minusta upeaa katsottavaa, täyttä Lynchiä. Eipä ole David Eraserheadin jälkeen pystynyt yhtä intensiivisen surrealistisen ilmapiirin ja kuvaston luomiseen.
Ylinouseva tarkoittaa että sama ääni soi samaan aikaan kahdelta eri korkeudelta, yleensä toinen soi oktaavin korkeammalta. -Mahe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)