Aihe: Pystysolisti
1 2 3 4 5 6 7 8 9
uruttaja
18.03.2005 22:57:17
näin on, oikea asenne

MÄ oon käyny sen positiivisen ajattelun kurssin, Marson sellaisen,
clave
18.03.2005 22:57:45

kuka nappas
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
mack the knife
18.03.2005 22:57:47
Kaipa mun pitää olla sen näköinen ja oloinen liikkeissäni, että kenellekään ei jää epäselväks, ettenkö mä hallitse sitä, mitä mä teen, vaikka tuntuukin, että paljon on vielä opittavaa, eikä sitä kai koskaan oo valmis..

Niin pitää. Vaikka et ole maailman paras, niin ole silti niin paras kuin luonto antaa periksi. Montanakin sanoi joskus yhtäkkiä soolon aikana bändiin päin, että vittu mä oon kuningas. Sillä asenteella pitää mennä, vaikka ei olis maailmanmestari.
Teissä on pondusta, Brooke ja Stephanie!
kuunsirppi
18.03.2005 22:57:53
eli on aika siirtyä väkeviin... ;)

Pitänee siis penkoa isännän viinakaappia ja jatkaa jutustelua täällä :o)
mack the knife
18.03.2005 22:58:53
kuka nappas

Mistä sen esim. nyt näkee, kenen se satanen on, kun on menny jo yli?
uruttaja
18.03.2005 23:00:29
Mistä sen esim. nyt näkee, kenen se satanen on, kun on menny jo yli?

EI tässä lasketa, pelkkä se on Aroma-esa mikä tekee päällikköjä.
aisa
18.03.2005 23:01:23
Niin pitää. Vaikka et ole maailman paras, niin ole silti niin paras kuin luonto antaa periksi. Montanakin sanoi joskus yhtäkkiä soolon aikana bändiin päin, että vittu mä oon kuningas. Sillä asenteella pitää mennä, vaikka ei olis maailmanmestari.

just näin.
kyllä voi olla itsevarma vetäjä vaikkei oliskaan mestari.

ei saa kyykistellä eikä olla niin että: mä nyt oon vaan tällänen...

takki auki vaan mutta ei tietenkään liian leveesti.
Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan...
kuunsirppi
18.03.2005 23:01:36

no toi kuulostaa kyllä hyvältä. Sanoin just äsken tolle meidän kitaristille, että mun mielestä mä en oo mikään kunkku, vaikka pojat sanoo, että mä olisin joku "liideri" (onks toi sama ku liiteri?)...no anyway, vaan silloin, kun mä laulan, niin se on mun juttu, silloin, kun kiipparisti soittaa sooloo, niin se on kunkku, kun kitaristi laulaa ja soittaa soolojaan, niin se on kunkku ja silloin pitää kaikkien muiden antaa tilaa ja huomiota sille, kuka kulloinkin omaa osuuttaa vetää. Mä oon sitä mieltä, että jos joku on olevinaan parempi, kun muut, niin mettään menee. Eihän mikään laulaja, tai soittaja yksin maailmaa rakenna, vaan tää on yhteistyötä ja jos joku kusee, niin silloin muutkaan ei kuulosta hyvältä.

No kylläpä mä nyt oon syvällinen
aisa
18.03.2005 23:01:56
EI tässä lasketa, pelkkä se on Aroma-esa mikä tekee päällikköjä.

sori mutta päälliköksi synnytään.
clave
18.03.2005 23:03:58

no toi kuulostaa kyllä hyvältä. Sanoin just äsken tolle meidän kitaristille, että mun mielestä mä en oo mikään kunkku, vaikka pojat sanoo, että mä olisin joku "liideri" (onks toi sama ku liiteri?)...no anyway, vaan silloin, kun mä laulan, niin se on mun juttu, silloin, kun kiipparisti soittaa sooloo, niin se on kunkku, kun kitaristi laulaa ja soittaa soolojaan, niin se on kunkku ja silloin pitää kaikkien muiden antaa tilaa ja huomiota sille, kuka kulloinkin omaa osuuttaa vetää. Mä oon sitä mieltä, että jos joku on olevinaan parempi, kun muut, niin mettään menee. Eihän mikään laulaja, tai soittaja yksin maailmaa rakenna, vaan tää on yhteistyötä ja jos joku kusee, niin silloin muutkaan ei kuulosta hyvältä.

No kylläpä mä nyt oon syvällinen

..ole sä vaikka jos et kunkku niin sitten kurkku..
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
uruttaja
18.03.2005 23:04:02
sori mutta päälliköksi synnytään.

Arvaappa kuka täällä on=)
aisa
18.03.2005 23:05:41
Arvaappa kuka täällä on=)

okei, cobjatkispäällikkö.
kuunsirppi
18.03.2005 23:07:04
..ole sä vaikka jos et kunkku niin sitten kurkku..

ai syväkurkku vai :o)

Nyt piti avata Baileys...naistenjuoma
uruttaja
18.03.2005 23:07:27
okei, cobjatkispäällikkö.

Humpanylipäällikkö, reservin alikersantti.
aisa
18.03.2005 23:10:06
Humpanylipäällikkö, reservin alikersantti.

just.
kolme rautaa kauluksessa on enemmän kuin kaksi.
mack the knife
18.03.2005 23:10:11
ai syväkurkku vai :o)

Nyt piti avata Baileys...naistenjuoma

Se on hyvää, voi jestas miten hyvä aamiaispullo. Kerran Finnjetillä istuin päivällä kannella kirjoittamassa jotain nuottia ja apuna oli Baileyspullo. Aurinko paisto ja oli hyvä meininki.
kuunsirppi
18.03.2005 23:11:33
Se on hyvää, voi jestas miten hyvä aamiaispullo. Kerran Finnjetillä istuin päivällä kannella kirjoittamassa jotain nuottia ja apuna oli Baileyspullo. Aurinko paisto ja oli hyvä meininki.

joo eikä tää hullumpi tunnu olevan illallispullonakaan. Piti mennä ajoissa nukkumaan, mutta täällä sitä vaan juodaan yksinään kotona likööriä ja surffataan netissä
kuunsirppi
18.03.2005 23:12:53
paistaiskin aurinko ja olis laivankannella ....hmmmm
mack the knife
18.03.2005 23:13:18
joo eikä tää hullumpi tunnu olevan illallispullonakaan. Piti mennä ajoissa nukkumaan, mutta täällä sitä vaan juodaan yksinään kotona likööriä ja surffataan netissä

Tähän sitä jää kyllä aina pahemman kerran koukkuun. Tänään varsinkin tosi pahasti. Koko helevetin päivän ollu mnetti auki eikä ole päässy koneen ohi vilkaisematta, onko salkkuja lukematta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)