Eilen ilmoitettiin seuraavaa: "march 24, 2003 Album info Radiohead will release their sixth album 'Hail To The Thief' on Parlophone on June 9. This will be preceded by the single 'There There' on May 26. 'Hail To The Thief' features 14 tracks and was recorded in Oxfordshire and Los Angeles. It was produced by Nigel Godrich and Radiohead, and mixed by Nigel Godrich. The track listing is: 2 + 2 = 5 Sit Down. Stand Up. Sail To The Moon. Backdrifts. Go To Sleep. Where I End And You Begin. We Suck Young Blood. The Gloaming. There There. I Will. A Punch-Up at a Wedding. Myxamatosis. Scatterbrain. A Wolf At The Door." Hieno asia!! 8 biisiä noista olen kuullut livenä (siis bootlegilta) ja 7 niistä olivat valtavan hyviä jo silloin (kun se on nauhoitettu)! Pari kuukautta pitää tuskissaan odottaa.. ...blackout weaves its way through the cities... |
jannu 26.03.2003 15:33:47 | |
---|
Hyvä meininki! enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
zernobyl 26.03.2003 16:29:40 | |
---|
Hyvä meininki! Jees, asiaa! |
Cathi777 26.03.2003 18:30:04 | |
---|
Voi, että mä oon odottanut kovasti sitä päivää, kun Radiohead ilmoittaa, että kaks edellistä levyä on ollut täydellisiä vitsejä. Se olis kerrassaan loistavaa. Se olis näpäytys koko musiikkiteollisuudella ja kriitikoille. Mun toive ei kuitenkaan varmaan koskaan toteudu. Siinä vaan olisi todellista asennetta. ( jos joku ei tajunnut niin en pitänyt edellisistä levyistä. Ne ylitaiteellista ties mitä. Mä kuitenkin yleensä kuuntelen kaikkea mahdollista musaa, mutta näissä levyissä ei ollut juuri mitään järkeä. ) Taistelutoveri |
Antsa 26.03.2003 20:00:37 | |
---|
Voi, että mä oon odottanut kovasti sitä päivää, kun Radiohead ilmoittaa, että kaks edellistä levyä on ollut täydellisiä vitsejä. Se olis kerrassaan loistavaa. Se olis näpäytys koko musiikkiteollisuudella ja kriitikoille. Mun toive ei kuitenkaan varmaan koskaan toteudu. Siinä vaan olisi todellista asennetta. ( jos joku ei tajunnut niin en pitänyt edellisistä levyistä. Ne ylitaiteellista ties mitä. Mä kuitenkin yleensä kuuntelen kaikkea mahdollista musaa, mutta näissä levyissä ei ollut juuri mitään järkeä. ) En minäkään aluksi tajunnut noita levyjä, mutta imutettuani Amnesiacin ja kuunneltuani sitä muutaman kerran ni se alko avautumaan. Se vaatii sen tietyn moodin et se avautuu...hyvää yömusiikkia. Toimii myös korvalappustereoista pimessä illassa. |
BulletWithButterflyWings 26.03.2003 20:50:56 | |
---|
Wau :D Tätä on odotettu, ja hitto vie, täytyy odottaa vielä lisää XP |
1960-1980 26.03.2003 20:54:52 | |
---|
Kid A ja Amnesiac ovat loistavia ja niissä on harvinaisen paljon järkeä. Ei liity vastustaminen vain sen takia etteivät tehneet uutta Ok Computeria. |
zernobyl 26.03.2003 21:21:23 | |
---|
En minäkään aluksi tajunnut noita levyjä, mutta imutettuani Amnesiacin ja kuunneltuani sitä muutaman kerran ni se alko avautumaan. Se vaatii sen tietyn moodin et se avautuu...hyvää yömusiikkia. Toimii myös korvalappustereoista pimessä illassa. Nimenomaan. Pyramid Song esimerkkinä vaipumisesta semmoseen kivaan haavemaailmaan. Äänimaisemat on oikeesti kauheen hyvin tehty. Innolla kyllä odottaa tuota seuraavaa. Saisi olla elementtejä jokaisesta aikaisemmasta levystä höystettynä jollain uudella.
|
fridgebuzz 27.03.2003 08:43:13 | |
---|
( jos joku ei tajunnut niin en pitänyt edellisistä levyistä. Ne ylitaiteellista ties mitä. Mä kuitenkin yleensä kuuntelen kaikkea mahdollista musaa, mutta näissä levyissä ei ollut juuri mitään järkeä. ) Tajusi kyllä. Tuolla on kuitenkin jo yksi "Radioheadin-haukkumis"-thread, eipä tehdä tästäkin sellaista. "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |
waldemarx 27.03.2003 09:09:05 | |
---|
ohhoh, uus levy radioheadilta. sais kyllä tehä sellasen vanhempaa radioheadia muistuttavan levyn. HeavyMetalMachine |
scatterbrain 27.03.2003 10:07:34 (muokattu 27.03.2003 10:08:13) | |
---|
Niintuota kitaristi Ed O'Brien puhui uuden levyn olevan ristisiitos neljästä edellisestä albumista (siis ei Pablo Honey, hyvä niin) ja ainakin osa biiseistä joita yhtye on soittanut livenä ovat, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, kitararokkia!!! Ei nyt tietenkään mitään aivan perinteisintä, mutta siellä ne säröt kirskuvat. Kuulemma joku biisi soitetaan oiken LesPaulilla!?! tiedä sitten mitä ne siellä studiossa niille kitaroille tekivät:) filter-lehti, jolle tarjottiin mahdollisuus kuunnella 4 laulua uudelta albumilta sanoi seuraavaa: "This week Filter had the distinct pleasure of hearing 4 tracks from the new Radiohead album, which is tentatively scheduled for release in the US on June 10th. As we sat and listened all we could say after was "wow". Our impressions of the first songs we were heard were that these songs are simply amazing. The songs were very reminiscent of OK Computer but, of course, going to a higher level like only Radiohead could do." Eli siinä on sitten teillekin jotka ette ymmärrä KidA/Amnesiac-kauden hienoutta. Toivottavasti olette sitten tyytyväisiä kun tulee "uusi OkComputer";) ...blackout weaves its way through the cities... |
waldemarx 27.03.2003 16:19:01 | |
---|
hmm. 6. my iron lung, pablo honey, the bends, ok computer, kid a, amnesiac, eiks toi oo vähän niinku 7.? HeavyMetalMachine |
mow skwoz 27.03.2003 16:30:12 | |
---|
my iron lung on ep...samaa sarjaa kuin esim. ok computerin aikainen how am i driving. |
Kostello 27.03.2003 17:23:52 | |
---|
my iron lung on ep...samaa sarjaa kuin esim. ok computerin aikainen how am i driving. Mitäs biisejä tuolla how am i driving-levyllä on? |
jannu 27.03.2003 18:09:34 | |
---|
Mitäs biisejä tuolla how am i driving-levyllä on? Airbag Pearly Meeting in the aisle A Reminder Polyethylene (parts 1&2) Melatonin Palo Alto Ja on muuten hyvää matskua tälläkin...
enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Kostello 27.03.2003 19:04:59 | |
---|
No eipä ollut kuin Airbag tuttu, vaikka aika hyvin olen luullut Radioheadin virallisilla levyillä julkaisemattomat biisit kuulleeni. Onkohan tuota kaupan kuinka yleisesti, kun My Iron Lung nyt löytyy melkein joka paikasta, mutta tuota en tosiaankaan muista missään nähneeni. |
jannu 27.03.2003 19:45:44 | |
---|
No eipä ollut kuin Airbag tuttu, vaikka aika hyvin olen luullut Radioheadin virallisilla levyillä julkaisemattomat biisit kuulleeni. Onkohan tuota kaupan kuinka yleisesti, kun My Iron Lung nyt löytyy melkein joka paikasta, mutta tuota en tosiaankaan muista missään nähneeni. se taitaapi löytyä suomenkamaralta vaan importtina... kyselehän levykaupasta, jos vaikka tilaisivat sulle. =) enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
2541 27.03.2003 19:48:29 (muokattu 27.03.2003 19:50:22) | |
---|
No eipä ollut kuin Airbag tuttu, vaikka aika hyvin olen luullut Radioheadin virallisilla levyillä julkaisemattomat biisit kuulleeni. Onkohan tuota kaupan kuinka yleisesti, kun My Iron Lung nyt löytyy melkein joka paikasta, mutta tuota en tosiaankaan muista missään nähneeni. Noi biisit on julkaistu Ok Computerilta irroitettujen singlejen b-puolilla. Yleensäkin Radioheadin b-puolet ovat loistotavaraa, esim. Maquiladora, Killer Cars, Talk Show Host ja Cut Tooth. Ok Computerin ja The Bendsin aikaiset singlet pitäis löytyä vielä aika helposti, ne taidettiin julkaista uudelleen parisen vuotta sitten. Joka singlestä on vaan olemassa CD1 ja CD2 (brittityyliin) ja molemmat versiot pitää hankkia, jos haluaa kaikki biisit. |
rockpock 28.03.2003 03:20:33 | |
---|
a Reminder on muuten ehkä Radioheadin paras biisi! Hitto se melodia on hyvä. Muutenkin noi Bends/OK computer aikaiset B-puolet on tosi hyvä! ...hmm. tai oikeestaan, Permanent Daylight on RH:n paras biisi. joo. "the easiest way to sleep at night is to carry on believing that I don't exist" |
Makuupussimies 29.03.2003 23:14:16 | |
---|
Joo luin itsekin tosta sattumalta kun etsin sointuja paranoid adroidiin. Joo kaveri kehuskeli noita levyn biisejä. Sitä tässä sitten odottelemaan. Tietäiskö kukaan teistä muuten niitä sointuja joita thomas yorke soittaa siinä alussa sillä akustisella? |