Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 5121 122 123 124 125
erkkimörkö
18.03.2005 17:52:34
Tänään kävin testailemassa LTD Viperiä Turussa, kyselin samalla, että mitähän täysputki nuppeja heiltä löytyy. Myyjä siihen, että tuolla meillä on yks, vei mut sinne ja se oli Peavey JSX, en ollu ihan varma että onkos tuo nyt se Satriani signature ja kysyin siitä.
Äijä alko lukemaan nupin tekstejä mulle ja totes että se on Peavey Ultra-tube vai mitä siinä nyt sen valon vieressä lukeekaan.

Testailin sitä aikani ja totesin ultra kanavaan ärtyneenä, että on kyllä melkonen särökone, myyjä vaan innoissaan, et eiks ookki! Myyjä tuli mun luokse ja sanoin ettei tämä oikein saundaa mieleiselle, myyjä vaan et onhan siinä niitä säätimiä et koita kääntää niitä (aivan niin kuin en olis sitä ruuvaillu), ai sä huomasitki jo, siinä on se kytkin jolla saa kliin ja krunts ja ultra käännä tota ni ääni muuttuu..

Se äijä ei tienny mistään mitään, pani oikein naurattaa. otesin että tämä ei oo mua varten, siihen myyjä miten olis Mesa/Boogie se on muusikoiden soitin.

Mitäs hauskoja "myyjiä" teillä on tullu vastaan?
roudarit on kuninkaita
Dr. Muff
18.03.2005 18:04:51
Totesin että tämä ei oo mua varten, siihen myyjä miten olis Mesa/Boogie se on muusikoiden soitin.

Tapahtuiko tämä Fasulla?
Tuumasta toiseen.
Safaweb
18.03.2005 18:15:44 (muokattu 18.03.2005 18:22:21)
-Onko teillä Randallin vahvistimia?
-Ei me niitä myyä!!! Mutta on meillä täällä tämmönen Marshallin 100-wattinen nuppi...

Musiikki-Kullas, Oulu

-Miks tää Ibanezin talla maksaa 300 euroa, kun normaalifloikka maksaa päälle 200 e?
-Öööhhh... laatu maksaa...

-Ei, mutta tuus kokeileen tätä ihqa Line 6 -vahvistinta!

Oulun soitin ja tarvike
Frozen Flamen uusi The Burning Breeze EP on saatavilla. OSTA!!!!! 5 euroa + pk....
32788
18.03.2005 18:17:59
-Ei me niitä myyä!!! Mutta on meillä täällä tämmönen Marshallin 100-wattinen nuppi...

Musiikki-Kullas, Oulu

Anna kun arvaan? Se oli tuota niin_paljon_rakastettua valvestate-sarjaa...
^WANHA^
Safaweb
18.03.2005 18:20:36
Anna kun arvaan? Se oli tuota niin_paljon_rakastettua valvestate-sarjaa...

Se oli Marshall MG100HDFX, jossa on digitaaliefektit sisäänrakennettuna. Sen oli kuulonenkin...
Frozen Flamen uusi The Burning Breeze EP on saatavilla. OSTA!!!!! 5 euroa + pk....
elbowski
18.03.2005 18:23:58
Se oli Marshall MG100HDFX, jossa on digitaaliefektit sisäänrakennettuna. Sen oli kuulonenkin...

HOHO, tarjota nyt tuota Randyn tilalle!
Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25
Safaweb
18.03.2005 18:40:08
-Tulin ostaan kitarankieliä.
-Sahkö vai akustinen?
-Sähkö. Super Slinkyä.
-Ernie Ball?
-Joo.
-Mitä kokoa?
-Vittu slinkit on aina 9-42!!!

Joka ikinen kerta kieliostoksilla Oulun soittimessa ja tarvikkeessa.
Sir Härö
18.03.2005 18:44:51
Sattui eräälle kaverille. Pori Pihlajamaan musiikki.

-Jotain hyvää bluessäröä tarttisin.
-Meil on täs tää metal zone.
Viulu on saletisti kielisoitin jos mä sanon! Vittu nii! Pastilli?
Oz
18.03.2005 18:56:09

kaveri oli testailemassa kitaroita ja oli sitten aatellu testata kitaraa samalla vahvarilla mikä itellään on. oli sitten kysyny että onko teillä behringerin vahvistinta. myyjä oli sanonu että:" ei meillä semmosia tietokoneita oo, mut kokeile tällä line 6lla."
Time is never wasted when you're wasted all the time.
aniks
18.03.2005 19:33:39

Tuo oli hyvä.
Olen kiero-mies.
Hohhoijaa
18.03.2005 19:42:27 (muokattu 18.03.2005 19:42:53)
Olin ostamassa säröpedaalia (aloittelija-aikoina)

Myyjä: No onkos sulla säröä ennestään?
Minä: No kyllähän mun vahvarissa semmonen särökanava (katkaisijalla) on, mutta se on aika huono…
Myyjä (keskeyttää): Nooh, mihin hemmettiin sä sitten sitä säröpedaalia tarvitset?

Jäi säröpedaalit ostamatta, myyjä tyrkkäsi Zoom 505:n kouraan ja siinä se. VBittu, mulla olisi nyt kunnon särötin jos olisi ollut kunnon myyjä.
Öyvind
18.03.2005 20:23:16
Sattui eräälle kaverille. Pori Pihlajamaan musiikki.

hoho, varsinainen kauppamies.
wiljakainen
18.03.2005 20:27:55
Ostaisin teiltä tuon bassorummun polkimen ! Ei voida myydä kun joku voi tulla ostamaan koko setin :p

hoho :D
Dinorocker
18.03.2005 20:42:40
Tänään kävin testailemassa LTD Viperiä Turussa, kyselin samalla, että mitähän täysputki nuppeja heiltä löytyy. Myyjä siihen, että tuolla meillä on yks, vei mut sinne ja se oli Peavey JSX, en ollu ihan varma että onkos tuo nyt se Satriani signature ja kysyin siitä.
Äijä alko lukemaan nupin tekstejä mulle ja totes että se on Peavey Ultra-tube vai mitä siinä nyt sen valon vieressä lukeekaan.

Testailin sitä aikani ja totesin ultra kanavaan ärtyneenä, että on kyllä melkonen särökone, myyjä vaan innoissaan, et eiks ookki! Myyjä tuli mun luokse ja sanoin ettei tämä oikein saundaa mieleiselle, myyjä vaan et onhan siinä niitä säätimiä et koita kääntää niitä (aivan niin kuin en olis sitä ruuvaillu), ai sä huomasitki jo, siinä on se kytkin jolla saa kliin ja krunts ja ultra käännä tota ni ääni muuttuu..

Se äijä ei tienny mistään mitään, pani oikein naurattaa. otesin että tämä ei oo mua varten, siihen myyjä miten olis Mesa/Boogie se on muusikoiden soitin.

Mitäs hauskoja "myyjiä" teillä on tullu vastaan?

Mää kävin kans kattoo mitä kitaroita/vahvareita olis...killing time...

Ihan pihalla porukka siellä, armotonta "tää on parasta mitä on" juttuu, kuitenkaan kyseisen kepin materiaaleista ei aavistustakaan...

BTW: Samat Framukset mitä siellä on, voi hankkia huomattavasti halvemmin toisaalta Turust.
Outrider
Hannu H.
18.03.2005 20:46:48

Minä: Teil oli tommone laneyn lc30 vaffari tääl,
Myyjä: joo
*laittaa rensselit kuntoon*
Myyjä: Testaa iha rauhas.
*soitan 2 minsaa*
Myyjä: No tehäänkö kaupat?

-Levytukku-

En ny tiiä, et kuinka tyhmä tää on, mut melko huvittava episodi kummiski...

Minä: Oliskos teillä tommosta Duncanin SH-4 mikkiä zebrana?
Myyjä (kattoo koneelta): juu löytyy. *selaa hyllyä* Emmää kyl ny löydä.
Minä: No löytyiskö kromikuorella?
Myyjä (kattoo koneelta): juu löytyy. *selaa hyllyä* Emmää kyl ny löydä.
Minä: No minkävärisenä teil löytyy, jos löytyy ollenkaan?
Myyjä (kattoo koneelta): Mustaa löytyy *selaa hyllyä* Tossa.
Minä: no kai mä kunnon alennukset saan, ku joudun tyytyyn tohon mustaan väriin?
Myyjä: *mutinaa* 10€ mä saan tosta tingattuu...
Minä: No tehrään kaupat sit vaa
-Musamaailma-

Tuossapa nuo hauskimmat...
"Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page-
Safaweb
18.03.2005 20:49:07
...Minä: no kai mä kunnon alennukset saan, ku joudun tyytyyn tohon mustaan väriin?
Myyjä: *mutinaa* 10€ mä saan tosta tingattuu...
Minä: No tehrään kaupat sit vaa
-Musamaailma-

Hoho. Jätkä on ässä :)
konehes
18.03.2005 21:09:40
Kokkolan Soitinpalvelussa:

-Onko teillä muovisia capoja?
-Ei meillä mitään leluja myydä.
carlos
18.03.2005 21:13:02
Hieroin kauppaa yhdestä kitarasta ja myyjän viimeinen kommentti: Sun kitarashan on käytetty! Ja sen takia sen arvo yhtäkkiä tippuikin..

Hetken siinä ihmettelin, että eikös se nyt ole ihan normaalia, että asiakas antaa vaihdossa käytetyn pelin uuden sijasta..

TOP SOUND, nurmo.
I can't hide but I can run for miles
...And Justice For All
18.03.2005 21:19:20
Tammer-piano ja soitin.

"Moro. Ottaisin pari plekua."
*myyjä ottaa plekut*
"Minkäs paksunen toi on? Tahdon paksuja!"
sanon mä.
"se on semmonen kitaristinpaksunen..."
myyjä vastas.
(pleku oli aivan liian ohut mulle)

Mä sanon: Vaihdapas pariin paksuun plekuun.
Myyjä sanoo; "ei noi alottelijat tiedä plekuistakaan mitään"
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5121 122 123 124 125
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)