Aihe: Mistä/tai kuka myy huokeimmin Nord Electro 2:sta??
1
jari75
18.03.2005 08:47:10
eli, mihin suuntaan kannattaa lähtee ostoksille? Tai samalla vois heittää "etsintäkuulutuksen" ilmaan että jos joku törmää jossain liikkeessä tuolaiseen Electro 2/73 käytettyyn niin oisin kiinnostunut vai onko jollain kenties nurkassa ylimääräisenä?
Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75
BaariMikko
18.03.2005 13:18:32

Tai samalla vois heittää "etsintäkuulutuksen" ilmaan että jos joku törmää jossain liikkeessä tuolaiseen Electro 2/73 käytettyyn niin oisin kiinnostunut

Sama.
"Onneks tää on vaan harrastus ni ei rupee vituttamaan"
-Mikael
samulijp
18.03.2005 13:37:58
Ei noista varmaan oikein kukaan halua luopua, luulen mä. Puhelin kouraan ja liikkeet läpi, näin se selviää mistä halvimmalla saa.
Looking for Leslie.
BaariMikko
18.03.2005 13:52:53

Ei noista varmaan oikein kukaan halua luopua, luulen mä. Puhelin kouraan ja liikkeet läpi, näin se selviää mistä halvimmalla saa.

Kun Helsingin musiikissa kävin kyselemässä, niin sain sellaisen kuvan, että käytettynä ostaminen on ihan realistinen vaihtoehto, saattaa vaan joutua kyttäilemään pitempään.
Ruotsissa noita kyllä näkyy olevan jatkuvasti jossain myynnissä käytettynä - vendolin.sessä esim. tällä hetkellä yksi. Ei vaan oikein tiedä, arvaako lahden yli ruveta kauppoja hieromaan, ihan postikulusyistä jne. ("Kan du skicka apparaten till Finland" ei välttämättä ole lause, minkä myyjä tahtoo kuulla).

Vaikka hyviä vehkeitä ovatkin, niin kai noista aina joku tahtoo luopuakin: joku vaihtaa softaan, joku ostaa sen 'keleen Motifin jne.
"Onneks tää on vaan harrastus ni ei rupee vituttamaan"
-Mikael
samulijp
18.03.2005 18:50:55
Loistava laite, hyvin kestänyt. Nyt alkaa sisältä kuulua irto-osien ääntä, pari päätypaneelin ruuvia kadonnut, yhdestä koskettimesta lähti velocity... Aika monta remppaa se on kyllä kokenutkin.

Mäki oon kalastellut irtonaisia ruuveja sieltä! Kannattaa kaivaa ennekuin on jokin oikosulussa. Ne kortit on siellä sisällä ihan suojaamattomina... Niin ja koskettimiston osat on muuten puoli-ilmaisia!
Looking for Leslie.
jari75
18.03.2005 19:07:13
No mitäs kannattaa maksaa käytetystä Electro 2/73 sta?
Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75
Windreaper
18.03.2005 19:19:10
Ei vaan oikein tiedä, arvaako lahden yli ruveta kauppoja hieromaan, ihan postikulusyistä jne. ("Kan du skicka apparaten till Finland" ei välttämättä ole lause, minkä myyjä tahtoo kuulla).

Itse olen ostanut neljä synaa Ruotsista. Postikuluja tulee semmoiset 45-50 euroa tuommoiselle reilun kymmenen kilon paketille. Myyjillä ei toistaiseksi ole ollut mitään ongelmia Suomeen lähettämisen kanssa ja tavara on ollut suhteellisen hyväkuntoista, vaikka on tullut ostettua vanhempiakin synia (viimeksi DW-8000).
Fuzzy Boner
18.03.2005 19:54:33
Loistava laite, hyvin kestänyt. Nyt alkaa sisältä kuulua irto-osien ääntä, pari päätypaneelin ruuvia kadonnut, yhdestä koskettimesta lähti velocity... Aika monta remppaa se on kyllä kokenutkin.

Sama täällä. Remppoja tehty todella paljon. Tiistaina sillä vähä nauhalle vetelemmään taas.
Olet kirjoittanut keskusteluun 7400 kirjoitusta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)