Aihe: Green Dayn tuotannon mustat lampaat ?
1 2 3
Guitar Hero
10.03.2005 11:21:17 (muokattu 10.03.2005 11:22:47)
Nimrod kannattaa ostaa. Ehdottomasti. Kaikin puolin monipuolisin levy, biisit on silkkaa rautaa.

Haha. Mä arvasin, et oot ollu täällä pätemässä.
Mä en ymmärrä mediaa, joka väittää Insomniacin olleen "floppi" niin musiikillisesti, ku kaupallisestikki.
Mä ainaki diggaan. Dookien ohella sellanen levy, jonka voi vaan pistää soittimeen ja relaa.
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja.
Guitar Hero
10.03.2005 11:22:35 (muokattu 11.03.2005 17:55:29)
Misery on kyllä aika rankka Alabama Song (Whisky Bar) -ripoffi, mut ei se mtn, on se silti hyvä.

jos et ois noin hölmö, nii tietäsit alabama songin olevan eri juttu, ku whiskey barin. Näin mä ainakin jääräpäisesti väitän/luulen

EDIT: eiku ei ookkaa. Aikas tyhmä jätkä.. Olen
Royal Banzai
10.03.2005 19:33:37
jos et ois noin hölmö, nii tietäsit alabama songin olevan eri juttu, ku whiskey barin. Näin mä ainakin jääräpäisesti väitän/luulen

Kyllä se piisin nimi on perskules "Alabama Song (Whisky Bar)" mun Doors: Doorsin piisilistan mukaan.

Mut on kyl molemmat hienoja piisejä. Miseryssä on aika jännittävän epä-Green day lyriikat.. 'Virginia was a lot lizard from FLA... ' -Jeah!
Does your mama like to reggae?
samwyse
11.03.2005 02:58:58

Minä sitten taas olen jo ihan kypsä tuohon Boulevard of Broken Dreams:iin. Ja siitä kiitos Radio Citylle.

Minusta se oli tylsä jo ekalla kuulemalla. Sitä paitsi hemmo on jo kävellyt yksin Walking Alonessa ja se on paljon parempi biisi. Ja jos tunnelmallisempaa haluaa niin Good Riddance on hyvä.
Guitar Hero
11.03.2005 17:56:53 (muokattu 11.03.2005 17:57:32)
'Virginia was a lot lizard from FLA... ' -Jeah!

.. she had a compound fracture in the "trunk"..? hahaha.
funkylord
16.03.2005 22:22:38

Suosittelen ennen Dookieta ilmestynyttä Kerplunk! -levyä. Niin ja Insomniac on loistava levy myös. Warning on suoraan sanottuna aika paska, American Idiotista en tiedä kun en vielä omista.

No eipä tarvinnu kauas selata, kun voin jo sanoa, että Komppaan!
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Naama-amis
16.03.2005 22:25:44
Sitä paitsi hemmo on jo kävellyt yksin Walking Alonessa ja se on paljon parempi biisi.

Jeps. Tuota minäkin kummastelin että taas ollaan lenkillä omin päin. Walking alone on minusta yksi green dayn oivallisimmista biiseistä, jotenkin harvinaisen sympaattinen se toistuva teema, ihan niinkuin lyriikat olisi jollain ihmeellä muutettu tunnelmaltaan täydellisesti vastaavaksi musiikilliseksi kuvioksi. Dii di di dii-i dii...
Koreografia tekee bändin.
Jzci
17.03.2005 17:59:03

Mä en ymmärrä mediaa, joka väittää Insomniacin olleen "floppi" niin musiikillisesti, ku kaupallisestikki.
Mä ainaki diggaan.

Samaa mieltä. Tuolta levyltä löytyy mm. biisi nimeltä 86 joka jostain syystä auttaa aina kun ottaa päähän :)
Muutenkin henkilökohtaisesti aika tärkeä levy dookien ohella.
Prome
18.03.2005 15:59:01
Dookie, Insomniac, Nimrod. Loput on silkkaa paskaa. Hei vaan kaikille American Idiot-fanittajille.
Pedroz
30.07.2006 17:59:43

Nostanpa aiheen utelemalla ihmisten mielipiteitä Bullet in a Bible -livepaketista. Onko kukaan tutustunut, ja miten on iskenyt?

Itselläni oli kovat odotukset edelleenkin lukemattomien kuuntelukertojen jälkeen loistavan American Idiotin johdosta, mutta lopputulos ei sitten ollutkaan ihan niin hieno. Petyin jo ennen julkaisua huomatessani, että jostain käsittämättömästä syystä kuusi keikalla vedettyä biisiä on kylmästi pudotettu pois sekä dvd:ltä ja cd:ltä. Cd:n voisi vielä aikarajoituksen takia sulattaa, mutta dvd:lle kyllä pitäisi mahtua (cd:llekin kyllä luultavasti Homecomingia lukuunottamatta). Jäljelle jäänyt kokonaisuus on sitten menty vielä sössimään sijoittamalla biisien väliin pitkiä haastattelupätkiä, millä saadaan aika tehokkaasti tuhottua sinänsä hienon keikan intensiteetti ja jatkuvuus. Vielä kun cd:n soundit ovat jokseenkin ohuet, niin lopputuloksena on aika pannukakku odotuksiin nähden, mutta siltikin sitä tulee silloin tällöin pyöriteltyä.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Juugeli
30.07.2006 19:15:45
On se nyt kumma kun ei Warning porukalle kelpaa, Green Dayn ehdottomasti paras levy! Ja tuo Bullet in the Bible oli ihan ookoo ainakin dvd:nä, cd:tä en ole kuunnellut, mutta enpä ole muutenkaan oikein livelevyjen ystävä.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Pedroz
30.07.2006 19:17:34

Warning on mainettaan paljon parempi levy, sisältää paljon hyvää kamaa. Ja myös Fashion Victimin, joka on ehkä bändin turhin biisi.
Stain
30.07.2006 20:02:56 (muokattu 30.07.2006 20:04:13)
Warning on suoraan sanottuna aika paska, American Idiotista en tiedä kun en vielä omista.

Heh, otsikko on loistava. Täytyy korjata tämä jo yli vuoden vanha mielipiteeni. Warning ei ole yhtään hassumpi levy. Vähän kypsempää vihreää päivää. Blood, Sex and Booze on aivan loistava biisi.
It's a bittersweet symphony, this life
pliksu
31.07.2006 08:25:17
Kerplunk lienee lempilevyni tällä hetkellä. Joskus 12v tuli jätettyä hyllyyn soundien karuuden takia, eipä haittaa enää. Klassikko, Dookie, tuli aikoinaan soitettua puhki, enkä sitä enää juuri kestä. Erinomainen levy vasta-alkajalle :) Insomniacissa on muutama komia ralli, mutta sitten Panic songit ym. on melkoista kuuntelijan aliarvioimista ja pelkällä punkinrytkeellä ei täytebiisit ole kovin mielenkiintoista kuultavaa. 1,039/Smoothed.. jäi mieleen alkupään reippaudesta ja Dry icesta, muuten levy oli vielä melkoista harjoittelua. Warning oli hieno hyppy uuteen ilmeeseen ja levy toimii kauttaaltaan ihan kivasti. Pari helmeä sielläkin ja Insomniaciin verrattuna biisimateriaalin laimeus kompensoidaan ihan mielenkiintoisella soitannolla/poljennolla. Nimrod lienee ainoa, jota en ole oikeastaan kuullut niitä muutamaa pakollista lukuunottamatta. American idiotia oon hieman vierastanut. Ainakaan hittibiisien perusteella se ei kauan jaksa pitää kiinnostusta yllä. Levyä omistamatta olen vissiin kuunnellut sen aika puhki.

En muista mitä kysyttiin.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Pedroz
31.07.2006 22:03:24

Panic songit ym. on melkoista kuuntelijan aliarvioimista

Jopas, itselleni tuo on yksi selkeitä kohokohtia, ja muutenkin kyseessä on hieno kokonaisuus jossa ei juuri turhuutta ole.
Stain
31.07.2006 22:11:09
Jopas, itselleni tuo on yksi selkeitä kohokohtia, ja muutenkin kyseessä on hieno kokonaisuus jossa ei juuri turhuutta ole.

Sama, Panic Song on kova. Itse diggailen myös Insomniacista kovasti. Oli eka levy, jolla vihreään päivään tutustuin. Insomniacilla huonoja biisejä? Ei hemmetissä, tältä istumalta ei tule mieleen muuta kuin Walking Contradiction (meniköhän oikein), joka on aika tylsä biisi.
It's a bittersweet symphony, this life
pliksu
01.08.2006 08:58:29
Sama, Panic Song on kova. Itse diggailen myös Insomniacista kovasti. Oli eka levy, jolla vihreään päivään tutustuin. Insomniacilla huonoja biisejä? Ei hemmetissä, tältä istumalta ei tule mieleen muuta kuin Walking Contradiction (meniköhän oikein), joka on aika tylsä biisi.

Selvä juttunen. Oliko mitään mihin samaistua? :D
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)