pantzku 24.03.2003 15:04:08 | |
---|
Ostin muutama päivä sitten uusimman Queens of the stone age pläjäyksen ja pari kertaa olen sen ehtinyt läpi kuunnella. Tämän perusteella levy on pettymys, ainaki odotukset oli huomattavasti korkeemmalla loistavan No-one knows biisin myötä. Tuo kyseinen zipalehan eroo aika paljon koko muusta levystä. Noo, ehkä levy vaatii vaan useemman kuuntelukerran auetakseen. Bändin R-levystä olen kuullut pelkästään hyvää, onko se samantyylistä kuin tää uusin? |
jannu 24.03.2003 18:04:27 (muokattu 24.03.2003 18:05:46) | |
---|
Rated R on mielestäni hivenen popimpi. Mutta jokaisellahan on oma käsitys popista. Songs for the deaf potkii itselleni aivan helvetin kovaa. QOTSA on onneksi päässyt eroon stoner-riippakivestä ja tekee omaehtoista rockmusiikkia muista välittämättä. Siis eihän stonerissakaan ole mitään vikaa, mutta nimityksestä on tullut kirosanan kaltainen kun siitä hirveästä bändimassasta ei löydy kuin kourallinen oikeasti omaperäisiä ja hyviä akteja. Homme ja kumppanit nostavat viimeistään Songs for the deafilla QOTSA:n legendojen joukkoon. enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Korzen 24.03.2003 18:13:51 | |
---|
Mulle tulee aina siitä No one knows-piisistä mieleen Radioheadin OK Computerilta, joku piisi, olikohan se nyt Electioneering-niminen veto. Skittasoundi on lähellä ja riffi myös. Ja kertsikin lähtee vähän samaan tyyliin..? |
mow skwoz 24.03.2003 19:42:45 | |
---|
juu, songs for the deaf on hieno rocklevy. etenkin hanging tree, the sky is falling, song for the dead ja mahtava no one knows toimivat. |
alanko 25.03.2003 08:23:27 | |
---|
Tämän perusteella levy on pettymys Myös minulle tuo levy oli suuri pettymys. Ei sillä levyllä ole yhtään älyttömän hyvää biisiä. Muutama ihan kuunneltava, mutta muuten aika tyhjänpäiväinen kokonaisuus. |
Anri8000 25.03.2003 10:59:06 (muokattu 25.03.2003 10:59:45) | |
---|
Hai! Kehoittaisin teitä kaikkia hankkimaan QOTSAn ensimmäisen kokoillanlevyn,QueenOfTheStoneAge.Se on ainakin minun mielestäni paras ko. bändin levy. DestertSessions levyihin kannttaa myös tutustua.Ainakin minä pidän niistä pirusti. Elämä on vain osa jalkapalloa. |
Hai! Kehoittaisin teitä kaikkia hankkimaan QOTSAn ensimmäisen kokoillanlevyn,QueenOfTheStoneAge.Se on ainakin minun mielestäni paras ko. bändin levy. ditto |
Aimo 25.03.2003 13:55:46 | |
---|
Minusta tämä on yhtyeen paras levy. God is in the radio ja Mosquito song on ehkä parhaat, mutta kaikki on ihan kelvollisia kappaleita. |
Camaro 25.03.2003 17:00:20 | |
---|
Songs for the Deaf on loistava kokonaisuus, tyylillisesti hieno kaari alusta loppuun. Toimii mainiosti korvalapuilla liikenteessä ollessa. Eikä se No One Knows edusta mielestäni edes parhautta ko. levyllä. Provinssiin ovat tulossa. |
bedlam 25.03.2003 18:52:59 | |
---|
Minulle tuo No-one Knows on ensikuulemalta lähtien toimittanut lähinnä täytebiisin virkaa. Onhan siinä leppoisa poljento, mutta kun ympärillä on huomattavasti upeammat Millionaire ja First it Giveth... Mutta Mosquito Song on ehdoton lemppari ollut aina. R levy oli mulle niin kova levy, että väistämättä uusin oli pettymys. Mutta popimpi levy?? Itse taas sanoisin savuisempi ja progressiivisempi. Better Living Through Chemistry!! http://www.mikseri.net/kiasma |
haist vittu sit 25.03.2003 21:14:05 | |
---|
joo mä oon sitä mieltä että se levy on aivan loistava. siinä on hienoja juttuja joka biisissä ja se rokkaa. qotsa:sta tuli heti yks lempparibändeistäni kun kuulin sen uusimman levyn. |
scatterbrain 26.03.2003 10:05:00 | |
---|
On se hyvä. Jo pelkästään siksi, että kukaan ei voi soittaa paremmin rumpuja QOTSA:n kanssa kuin Dave Grohl. Hyviä biisejäkin löytyy roppakaupalla, itseasiassa kaikissa lauluissa on jotain hienoa. Soundillisesti meininki on myös ns. "kohillaan" ja J.Hommen ja varsinkin Mark Laneganin laulusuoritukset ovat vertaansa vailla ("raskaamman rokin" maailmassa). Pidän levystä. Ihmettelen jos ette pidä. ...blackout weaves its way through the cities... |
jannu 26.03.2003 15:32:44 | |
---|
Hai! Kehoittaisin teitä kaikkia hankkimaan QOTSAn ensimmäisen kokoillanlevyn,QueenOfTheStoneAge.Se on ainakin minun mielestäni paras ko. bändin levy. DestertSessions levyihin kannttaa myös tutustua.Ainakin minä pidän niistä pirusti. Tuo bändin omanniminen on hankintalistalla, mutta Desert Sessions oli vähän tylsä mun mielestä... Ainahan jamittelu on kivaa, mutta ainakaan selvinpäin DS ei kauaa lämmittänyt. Ehkä se vaatii toimiakseen hyvän lössin ja pari koppaa kaljaa...=) enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
waldemarx 27.03.2003 09:27:55 | |
---|
kova levy! HeavyMetalMachine |
Anri8000 27.03.2003 09:52:03 | |
---|
Tuo bändin omanniminen on hankintalistalla, mutta Desert Sessions oli vähän tylsä mun mielestä... Ainahan jamittelu on kivaa, mutta ainakaan selvinpäin DS ei kauaa lämmittänyt. Ehkä se vaatii toimiakseen hyvän lössin ja pari koppaa kaljaa...=) Ni! Mitähän Sessionia olet kuunnellut?Kyllähän ne jamipohjalta on kaikki 8 ep:tä tehty,mutta on siellä myös genrensä ehdottomasti parhaita biisejä mukana niillä lätyillä. Totta on että kun levyä tehdessä on kulunut ämpärikaupalla dopingia,niin sama resepti tepsii myös kuuntelussa...
Elämä on vain osa jalkapalloa. |
jannu 27.03.2003 18:19:51 (muokattu 27.03.2003 18:21:06) | |
---|
Ni! Mitähän Sessionia olet kuunnellut?Kyllähän ne jamipohjalta on kaikki 8 ep:tä tehty,mutta on siellä myös genrensä ehdottomasti parhaita biisejä mukana niillä lätyillä. Totta on että kun levyä tehdessä on kulunut ämpärikaupalla dopingia,niin sama resepti tepsii myös kuuntelussa... DS:t ykkönen ja kakkonen tuli käytyä läpi. =)
enhän minä mitään soittimista ymmärrä... |
Toveri 15.04.2005 20:44:44 | |
---|
Nostoa. Tuli hommattua tällä viikolla vasta. Osa biiseistähän oli jo tuttuja, mutta tänään on eka biisi (You Think I Ain't Worth A Dollar But I Feel Like A Millionaire) soinut lähes taukoamatta kotiintulon jälkeen. Loistava veto. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
parinc. 15.04.2005 21:21:14 (muokattu 15.04.2005 21:25:13) | |
---|
DS:t ykkönen ja kakkonen tuli käytyä läpi. =) hehhee, ne nyt on aika kaukana siitä mitä loppupään desertit on :) Desert Sessionsit 3-10 on kaikki helvetin hyviä. Ei siis samalla tavalla hyviä kuin noi "hiotummat" studiolevyt, mutta kunnon aarrearkkuja hommen ja lähipiirin diggareille. hyvä meininki välittyy. Oma suosikki on DS 7/8 jota saa aika helpostikin tilaamalla, 1/2 ja 3/4 on sitten niitä joista saa pulittaa jo hyvin. EDIT: Jannu pisti kyllä hyvin nippuun tämän QOTSA/Stoner -keskustelun. Täysin samaa mieltä. Ja Better living... on myös meikäläisen ehdottomia suosikkiraitoja bändiltä. Ja Anrille tiedoksi, että niitä DS:iä löytyy 10. |
Planetist 15.04.2005 22:10:10 | |
---|
Songs for the deaf on minun valintani kuluvan vuosikymmenen (toistaiseksi) parhaaksi levyksi. On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli? |
zorro 15.04.2005 23:35:28 (muokattu 15.04.2005 23:37:48) | |
---|
Mulle tulee aina siitä No one knows-piisistä mieleen Radioheadin OK Computerilta, joku piisi, olikohan se nyt Electioneering-niminen veto. Skittasoundi on lähellä ja riffi myös. Ja kertsikin lähtee vähän samaan tyyliin..? joo niin on, ja jorkella ja hommella samanlainen vinkumistyyli. Bridgekin on biisissä samantapainen. saattanu pojat electioneeringiä kuunella. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |