Pelkät halpis keltaset kertakäyttötulpat. Rumpuja soitan oikeen työmaa-suojaimet päässä. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
gogo 18.03.2005 14:33:27 | |
---|
Treeneissä metsurisuojukset, keikoilla ilman. Rock'n'roll. oksettaa. |
askomiko 18.03.2005 15:38:47 | |
---|
Traktorisuojat päässä tulee hyvä jytäkkä soundi rumpuihin. Pitäisi tehdä konvoluutiosample peltoreiden läpi. :) |
A.R.P. 18.03.2005 23:58:31 | |
---|
Tähän asti käyttänyt tavallisia raksasuojaimia ja kuusitulppia, mutta elacinit kävin tilaamassa... Piti tulla tämän kuun puolivälissä, mutta eipä ole viellä kuulunut mitään... 25 vaimennuksella tilasin, kun tulee soitettua rumpuja tuollaisessa betoninurkkauksessa... Siellä ei ainakaan 15 minulle riitä. Use the haku & google & FAQ! =) |
Chaka 31.03.2005 13:20:37 | |
---|
Meitsillä on ear:n kuusitulpat jo viidettä vuotta.. keltaiset ovat, kannattaako niitä pestä..? buahhahaa... "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
jussiohman 31.03.2005 13:47:31 | |
---|
Taidan olla foorumin ainoa jäsen jonka mielestä Earin kuuset on ihan perseestä. Et ole. Ylä-äänet kuten symbaalit tulee liian kovaa korviin. Ja korviin alkaa aina sattumaan kun nuita käyttää. 2e tulpat on paremmat ku leikkaa yläpäätä ja ei satu tunkea korvaan. Valetut olis kovat mutta maksaa liikaa. |
V.I.P 31.03.2005 13:57:22 | |
---|
Earin kuuset ei mulla vaimenna diskantteja tarpeeksi, kovaäänisten treenien jälkeen voi olla korvat herkkinä ja se ei o hauskaa. Siksi käytän Peltorin kuppeja mieluummin. Taidan olla foorumin ainoa jäsen jonka mielestä Earin kuuset on ihan perseestä. Eivät sopineet myöskään minulle. Taitaa olla aika yksilökohtainen tuo että miten helposti kuulo vahingoittuu. Muilla bändikavereilla toimii hyvin, mutta mulla eivät ilmeisesti suojanneet tarpeeksi ja nyt on sitten pysyvä tinnutus. Olen siirtynyt takaisin niihin peruskeltaisiin mitä saa mm. apteekista. Valetut ois kyllä kova juttu :) WWW.WGTHEBAND.COM
alternative rockia |
komposti 31.03.2005 16:04:05 | |
---|
Peltorin kuppeja käytetään koko bändi treeneissä. Keikkoja ei ole vielä vuoteen, pariin, muutamaan. muikkuja, perkele! |