Turmis 04.03.2005 23:05:44 | |
---|
Joo, ADOMissa pääsin eilen illalla (yöllä) Tower of Eternal Flamesin läpi kääpiöpapilla, ja sitten piti mennä nukkumaan ettei vaan tee joatin tyhmyyksiä. On se vaan kumma miten jaksaa @-kirjaimen seikkailut kiinnostaa. Ja miten sitä pelästyykään kun W hyökkää nurkan takaa kimppuun! Joskus kauan sitten kokeilin adomia, mutta ei oikein vakuuttanut... muistaakseni maailma(=kartta) on aina samanlainen, muistanko oikein? Olin jo silloin Nethackin lumoissa, joten tuttavuus ADOMiin jäi lyhyeksi. Kertokaapa adom-veteraanit, mikä on pelin koukku? Jos vaikka itsekin osaisin innostua siihen. |
85423321 05.03.2005 14:36:22 | |
---|
en tiedä miten Wizard of Yendorin saa hengiltä lopullisesti. Olisko tässä joku semmonen juttu, että pitää genocidata ihmiset (vai mitä rotua se velho edustaakaan)? |
85423321 05.03.2005 14:48:36 | |
---|
Ja yksi koukuttavimmista peleistä on ollut Day of Defeat modi Half Lifeen. Mielyttää huomattavasti enemmän tuollainen laaki ja vainaa -peli, kuin kaiken maailman Unrealit joissa pelaajat streiffaavat ja hyppivät toistensa ympäri nakertaen pikkuhiljaa elämää pois tehottomalla aseella. Jotenkin DODissa on saatu äärimmäisen toimivaksi se perstuntuma peliin; miten ukot likkuvat, heittäytyvät maahan ja sprinttaavat. Lisäksi tuottaa äärimmäisen paljon tyydytystä hiipiä vastustajan selän taakse karjumaan ääniviestejä. Sitten kun kaveri tajuaa että joku ääntelee selän takana ja kääntyy, niin kumautetaan kiväärinperällä kalloon. |
Kemppilä 05.03.2005 20:02:15 | |
---|
Hirveesti ei enää tule pelattua. Koukuttavimmat pelit oli joskus aikanaan ehdottomasti Slicks n' slide, Auts, Worms (yköne), Diablo, Hellfire ja Diablo 2. -Ooksää Seinäjoelta? |
18is9 08.03.2005 12:10:30 | |
---|
Kertokaapa adom-veteraanit, mikä on pelin koukku? Jos vaikka itsekin osaisin innostua siihen. Noo, NetHackiin verrattuna peli ei ole niin satunnainen, vaan muistuttaa enemmän perinteistä seikkalupeliä tyyliin Hero's Quest... ehkä vähän ontuva vertaus, mutta tässä pelissä hauskuus piilee siinä että tarina on yhtenäinen ja maailma silleen aika loogisesti rakennettu. Samalla se on se heikkous NetHackiin verrattuna. Yhden ihmisen koodaamana peli ei ole niin tajuttoman monipuolinen. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
miscage 15.03.2005 11:05:13 (muokattu 15.03.2005 11:05:25) | |
---|
Aikoja sitten, (kun vielä pelasin) Red Alert C&C Duke Nukem 3D Worms 2 Fallout 2 ...missä helvetissä mun peli-into? Muistan että se oli parasta ajanvietettä, ja uusista peleistä suorastaan kusin hunajaa. Nykyään ei jaksa innostua puolta tuntia kauempaa. Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
Butcheri 15.03.2005 12:51:48 | |
---|
Onhan näitä: Kaikki Falloutit Final Fantasyt Diablo 2 Legend of Zelda-sarja Deus Ex Baldur´s Gate II I wanna say: ride the lightning! Pastilli? |
pliksu 15.03.2005 12:53:37 (muokattu 15.03.2005 12:54:23) | |
---|
Heroes of Might and Magic 1/2 - Näihin uppoaa aika nopsaan se pari tuntia. Aivan viheliäisen addiktoivia pelejä. Uudempia en ole edes uskaltanut kokeilla :) Quake/Quake2 - Pelasin netissä muutamat vuodet. Ja koukkunhan siihen jää. Muistan jonkun tokaisseen 'Ero huumeilla ja Quakella on se, että huumeista pääsee irti' Kyllä lähes jokainen peli on aikansa addiktiivinen, mutta nämä ylläolevat altistavat enemmänkin sairaalloiselle addiktiolle. EDIT: Ja tärkeimmät unohtuivat: Fallout/Fallout 2 - elämää suuremmat pelit. I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want | kalamies#13 >-)))> |
Jzci 15.03.2005 16:50:12 | |
---|
...missä helvetissä mun peli-into? Muistan että se oli parasta ajanvietettä, ja uusista peleistä suorastaan kusin hunajaa. Nykyään ei jaksa innostua puolta tuntia kauempaa. Samaa olen miettinyt. Viimeisin peli josta oikeasti olen ollut innoissani on ollut final fantasy 9, silloin kun se ilmestyi. |
sepeli 15.03.2005 19:45:34 | |
---|
Ja tärkeimmät unohtuivat: Fallout/Fallout 2 - elämää suuremmat pelit. Näinhän se on. Itsekin olen viime aikoina jauhanut Heroes of Might & Magic III:a melkoisesti taas. Siinä hommassa jo muutenkin vähissä oleva aika kuluu nopeasti. "Nämä Maiden ja Metallica fanien viestit käy joka kerta vaan enemmän ja enemmän naurettavimmiksi." -Phobophile | IMIK #22 |
Mechanizm 15.03.2005 22:56:29 | |
---|
Civilization kolmoseen meni muutama tunti tänään. Se on kyllä addiktoiva. Kitaristit! Saksalaiset laatu stringit osoitteesta www.string-emil.de |
unorthodox 16.03.2005 12:18:07 | |
---|
Näihin olen jäänyt pahastikkin koukkuun: -Diablo 2 -Baldur's Gate I ja II -Heroes of Might and Magiv III ja IV |
Tämä on loistava! Jostain kun repäisisi kokoversion vielä.. Arr, veljessielu. :D Ei se 20e niin paha ole sen verran hyvästä pelistä, varsinkin jos saa bonusmatskua. Tämä peli on mahtava. On kalastus- metsästys- puun/nahantyöstö- ensiapu- kokkaus- ja muut taidot sekä aina randomilla luotava kartta. Ei ole mitään antoisempaa kuin viettää kaksi peli-iltaa pusikossa jousipyssyn kanssa, odottaen ohi kulkevaa hirveä. :D Ja siitä hirvestä saa ruokaa, tarvikkeita ja vaatteita. Itse aina tein kalastelijan jonka taistelutaidot painotin nuija-aseisiin, sitten rakensin mahdollisimman painavan puunuijan halosta ja kumautin njerpzejä kaalin, taju kankaalla yhdestä lyönnistä kuin Suomen poika puhkuu metsässä halko kädessä. >: "Liisa hakee sakset..." |
VR 17.03.2005 22:48:50 | |
---|
Football Manager 2005:en parissa kuluu päivä ihan huomaamatta. Pisin peliputki oli kuitenkin kun kaverin kanssa pelattiin Playstation ykkösellä Smackdown! 2: Know Your Rolea 18 tuntia putkeen. Siinä kun sai pelata kautta kaksinpelillä. Uusista Smäkbaumeista on sekin ominaisuus poistettu. :( Civilization kolmosen kanssa kuluu myös hyvin aika. Varsinkin kun on Conquests -lisäosa. Everything is not OK. R.I.P Dimebag |
Sunna 18.03.2005 21:56:57 | |
---|
Beerworm! Matopeli, jossa keräät kaljatölkkejä ja ohjaat yhä vaikeammin kontrolloitavaa, kännistä matoa. Pelin toteutus paint- tasoa, mutta periksi ei voi antaa! Pakko saada uudet enkat! Monen promillen kännin matosi kestää "sammummatta"? Mun lempi peli, ehdottomasti! lallallaa |
VR 19.03.2005 14:02:28 (muokattu 19.03.2005 14:03:16) | |
---|
Ainiin ja Sims on kanssa tosi addiktoiva. Kakkosta ei ole ollu mahollisuus kokeilla ku on niin paska näytönohjain. Everything is not OK. R.I.P Dimebag |
Jzci 19.03.2005 16:31:27 | |
---|
Arr, veljessielu. :D Ei se 20e niin paha ole sen verran hyvästä pelistä, varsinkin jos saa bonusmatskua. Tämä peli on mahtava. On kalastus- metsästys- puun/nahantyöstö- ensiapu- kokkaus- ja muut taidot sekä aina randomilla luotava kartta. Ei ole mitään antoisempaa kuin viettää kaksi peli-iltaa pusikossa jousipyssyn kanssa, odottaen ohi kulkevaa hirveä. :D Ja siitä hirvestä saa ruokaa, tarvikkeita ja vaatteita. Itse aina tein kalastelijan jonka taistelutaidot painotin nuija-aseisiin, sitten rakensin mahdollisimman painavan puunuijan halosta ja kumautin njerpzejä kaalin, taju kankaalla yhdestä lyönnistä kuin Suomen poika puhkuu metsässä halko kädessä. >: Mistäs pelistä on kyse? mielenkiinto heräsi enkä saanut selville vaikka selasin koko topicin läpi. |
Aminohappo 19.03.2005 20:49:46 | |
---|
Stepmania. Totally Addicted To Bass |
Uruk 20.03.2005 15:21:42 | |
---|
Mistäs pelistä on kyse? mielenkiinto heräsi enkä saanut selville vaikka selasin koko topicin läpi. The Unreal World(URW). Googleta, minä en muista kotisivuja. "Liisa hakee sakset..." |
Hohhoijaa 20.03.2005 15:27:06 (muokattu 20.03.2005 15:27:28) | |
---|
Kaikki roolipelit. CIV2 on kova sana! |