King of Loss 19.03.2003 00:56:48 | |
---|
Juu metalliahan tuo on, ei kuitenkaan mitään hirveän painostavaa mielestäni. Paikoitellen lähes "poppia", välillä sitten aika raskastakin. Vähän Dream Theaterin tyylistä, hieman jazzahtavampaa. Laulajan ääni on todella monipuolinen ja miellyttävä. Kannattaa tutustua! Tuosta Dream Theater-tyylistä voisin olla eri mieltä. Mielestäni PoS on yksi niistä harvoista progemetallibändeistä, jotka eivät yritä kuulostaa DT:ltä. Gildenlöwin laulu on todellakin erittäin monipuolinen. Huutamisesta lähes räppiin jos voisi kärjistää, mutta erittäin hyvin sopii bändin musiikkiin. Miellyttävä lauluääni on miehellä se täytyy myöntää. Lauluahan voi kuulla myös Genius Rock Operassa ja The Flower Kingsin tuoreimmalla albumillakin.
-= From this distance, I can see it all =- |
Dr. Funkenstein 19.03.2003 18:04:38 | |
---|
Tuosta Dream Theater-tyylistä voisin olla eri mieltä. Mielestäni PoS on yksi niistä harvoista progemetallibändeistä, jotka eivät yritä kuulostaa DT:ltä. Näin. Aika vaikea tuota bändiä on sanoin kuvailla?
|
MeatPie 19.03.2003 19:41:48 | |
---|
Tuosta Dream Theater-tyylistä voisin olla eri mieltä. Mielestäni PoS on yksi niistä harvoista progemetallibändeistä, jotka eivät yritä kuulostaa DT:ltä. Mutta on silti enemmän Dream Theaterin kuuloista kuin esim. Opeth? Progemetallia voi vain olla niin monenlaista, ja kyllä PoS kenties joiltakin osin on hieman saman tyylistä kuin DT(varsinkin biisissä Idioglossia)... No, eivät ne silti kovinkaan samanlaisia bändejä ole. |
Nonii !!! Tuli ostettua Pain of salvationin entropia. Ihan mielen kiinnosta. Enkä mä ihan totaalisesti pettyny. Ei mitään pöllömpää. Vähä erilaista mitä mä oon yleensä tottunu kuunteleen. Sen takia pieni kulttuuri shokki ku olin kuunnellu sen... Ihan bra... Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
goashem 25.03.2003 10:40:45 | |
---|
Nonii !!! Tuli ostettua Pain of salvationin entropia. Ihan mielen kiinnosta. Enkä mä ihan totaalisesti pettyny. Ei mitään pöllömpää. Vähä erilaista mitä mä oon yleensä tottunu kuunteleen. Sen takia pieni kulttuuri shokki ku olin kuunnellu sen... Suosittelisin Entropian jälkeen kuuntelemaan Perfect Element pt. 1:n. Se on kokonaisuutena paras ja sisältää varsin monta hyvää yksittäistäkin biisiä. |
kippe-gerbiili 25.03.2003 11:58:12 | |
---|
Suosittelisin Entropian jälkeen kuuntelemaan Perfect Element pt. 1:n. Se on kokonaisuutena paras ja sisältää varsin monta hyvää yksittäistäkin biisiä. Kiitän tosta vihjeestä. Pitää kattoo jos löydän vaan jostain sitä. Toinen sijottamisen varanen bändi on tällä hetkellä spock's beard. Pitää ottaa säästö linja... Tai jotai...
Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |