saarni 24.03.2003 20:24:38 | |
---|
Niin olisi tarkoitus mallintavaa vahvaria ostaa niin mitähän muita vaihtoehtoja olisi kuin line kuutoset ja muutenkin voisitte laittaa juttua/mielipiteitä noista laitteista. |
Niin olisi tarkoitus mallintavaa vahvaria ostaa niin mitähän muita vaihtoehtoja olisi kuin line kuutoset ja muutenkin voisitte laittaa juttua/mielipiteitä noista laitteista. Vox Valvetronix ja Tech21 Trademark tulevat mieleen. Molemmat ovat 60-wattisia. Mielipiteitä ei juuri ole, Voxi ainakin kuulosti aivan mukiinmenevältä lyhyehkön testailun perusteella. Myös Johnsonin mallintavia olen soittanut, ne ovat kohtuullisen kalliita ja myöskin hyväsoundisia, en vain muista yhtään mallia ko. firmalta. |
LaXu 25.03.2003 00:19:40 (muokattu 25.03.2003 00:23:31) | |
---|
Yamaha DG-sarjan vahvistimet ja DG Stomp multiefekti, Boss GT-6 multiefekti ja Roland VGA vahvistimet, Behringerilla on sitten nuo V-Ampit, joista onkin tulossa ihan vahvistincombomalli (eli samantapainen kuin esim. Line6 Flextone) sekä tietysti räkkietuaste. Sitten on vielä ainakin Fender Cyber-Twin ja Cyber-Deluxe vahvistimet sekä Hughes & Kettner Zentera ja Zenamp. Itse olen Yamahan myllyjen kannattaja, hyvät (joskin vähät) efektit ja vahvistinmallinnuksetkin ovat kelpo tavaraa (vaikka niitä onkin vähemmän kuin kilpailijoiden yltäkylläisissä megavermeissä, niin niistä saa varsin monenlaista soundia irti), joskaan eivät tavoita putkivahvistinten soundia. Myöskin käytettävyys on kohdallaan - ei menuja kahlattavana, kaiken saa säädettyä sukkelasti potikoilla. Kannattaa kokeilla. |
Olli S. 25.03.2003 15:02:55 | |
---|
Minä taas kannatan Fenderin Cyber sarjaa. Tehoa riittää keikalle ja efekteissä löytyy. On tosin vähän hinnakkaampi kuin esim. Line6. |
spp 25.03.2003 15:51:57 | |
---|
Myös Johnsonin mallintavia olen soittanut, ne ovat kohtuullisen kalliita ja myöskin hyväsoundisia, en vain muista yhtään mallia ko. firmalta. Mulla on Johnsonin JT50 mirage. Aivan loistopeli!
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi. |
Dumb 25.03.2003 15:53:21 | |
---|
Joskus testasin yhtä Johnsonin mallintavaa enkä kyllä tykänny. Hevisärö ei oikein lähteny. |
spp 26.03.2003 12:38:52 | |
---|
Joskus testasin yhtä Johnsonin mallintavaa enkä kyllä tykänny. Hevisärö ei oikein lähteny. Veikkaanpa ettet testannut tarpeeksi. Kyllä mä ainakin olen löytänyt siitä ihan mielettömiä hevisäröjä. Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi. |
Dumb 26.03.2003 13:05:42 | |
---|
Veikkaanpa ettet testannut tarpeeksi. Kyllä mä ainakin olen löytänyt siitä ihan mielettömiä hevisäröjä. Paljon mahdollista etten. Itsekin ihmettelin asiaa hieman silloin. |