Aihe: Mielestäsi mainettaan parempi laite?
1 2 3 4 5
jwalk
16.03.2005 15:08:08
Hondon akustinen 80-luvulta
Behringerit
Peaveyn halpakitarat
Marina kitarat(vanhemmat)
Minun kikkeli
Sir Härö
16.03.2005 15:16:15
Behringerin miksaus vehkeet on kuulemma tosi hyviä hintasekseen. Mutta behringerin vahvistimet eivät ole, eivätkä tule koskaan olemaan hyviä.

Harley benton plektrat on hyvejä.

Hohnerin Entwistle pickupit on vitun hyviä hintaisekseen.

Marshall valvestate-vahvarit on hyvejä, vaikka jotkut väittää ettei niistä saa soundeja irti. Vittu ostakoot sitten jotkut mesa/boogiet jos halpa ei kelpaa!

Ltd lisenssi floikat.

Mun perse.
Viulu on saletisti kielisoitin jos mä sanon! Vittu nii! Pastilli?
Niq
16.03.2005 15:42:13

Mutta behringerin vahvistimet eivät ole, eivätkä tule koskaan olemaan hyviä.

Ai? Oot kokeillu kaikkia nykyisiä ja sitten vielä käynyt aikakoneella tulevaisuudessa testaamassa tulevaisuuden behkut? Joko oli muuten vuonna 2010 kitaristimallinnus keksitty? Mutua parhaimmillaan.. :)
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
jwalk
16.03.2005 15:51:25 (muokattu 16.03.2005 15:52:14)
Ai? Oot kokeillu kaikkia nykyisiä ja sitten vielä käynyt aikakoneella tulevaisuudessa testaamassa tulevaisuuden behkut? Joko oli muuten vuonna 2010 kitaristimallinnus keksitty? Mutua parhaimmillaan.. :)

Niinpä,mutta eihän sorruta väittelemään pelkästää pehrinkereistä,eihän?
moikki
16.03.2005 16:01:44
LeadFoot wah wah. Vaikka on sanottu että ei kestä niin minun ei ainakaan ole hajonnut ja on ollut keikoilla mukana.
Erittäin hyvän kuuloinen puhtailla saundeilla, säröillä ei niin hyvä.

Hinta/laatusuhde kohdallaan tai sanotaanko hinta/hyöty.
Rock like FUCK!
Nazareth
16.03.2005 16:08:10
LeadFoot wah wah. Vaikka on sanottu että ei kestä niin minun ei ainakaan ole hajonnut ja on ollut keikoilla mukana.
Erittäin hyvän kuuloinen puhtailla saundeilla, säröillä ei niin hyvä.

Hinta/laatusuhde kohdallaan tai sanotaanko hinta/hyöty.

Hyvä peli saundeiltaan on, mullakin on toi. Mut siitä hajos jakki eikä oo jaksanu korjata.
"man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27
Fortune
16.03.2005 16:49:32
Mutta oli siinä aika hirveä puhdas kanava, väitän mä.

Emmä tiä, ei ollut valittamista. Eli itsekin valitsen tuon 8080:n, tai oikeastaan koko 8xxx-sarjan Valvestatet. Kelpo pelejä.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Niq
16.03.2005 18:02:24

Niinpä,mutta eihän sorruta väittelemään pelkästää pehrinkereistä,eihän?

En ole kyllä behkuista väitellytkään, vaan lähinnä yritin osoittaa vastatun viestin kirjoittajalle että harkitsee mitä kirjoittaa seuraavan kerran ettei tarvitse näyttää tyhmältä toisten silmissä enää uudestaan.
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
Billsner
16.03.2005 18:20:54 (muokattu 16.03.2005 18:22:27)
Yleensäkkin kaikki "halpis" kamat. Niitä parjataan ja haukutaan vain sen takia että maksavat vähän. Itselläni kaikki kamat ovat "halpis" tavaraa ja ihan hyvin minä niillä olen tähän asti pärjännyt. "The Ultimate Sound" on taas eri asia. Omaan halpis ibaneziini olen ollut erittäin tyytyväinen. Mikit ovat ehkä hieman huonot, mutta ei kaikkea voi saada kun ostaa "halpiksia".
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
jwalk
16.03.2005 18:22:53
En ole kyllä behkuista väitellytkään, vaan lähinnä yritin osoittaa vastatun viestin kirjoittajalle että harkitsee mitä kirjoittaa seuraavan kerran ettei tarvitse näyttää tyhmältä toisten silmissä enää uudestaan.

Ymmärsin kyllä,täysin.
Lord of the strings
16.03.2005 18:32:22
Halvat ibanezit. Ainakin tämä minun on hintaansa nähden erinoimainen.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
jwalk
16.03.2005 18:35:06
Tässä on mielipide ja asenne kohdallaan! Saat plussan, tuo täytyisi aina pitää mielessä. Kyl maar halpiskin kelpaa, kunhan kädessä pysyy tai muuten vaan miellyttää, hyvään soundiin ei tarvita 10 000 € kamoja.

Juur näin,sitten kun olen täydellinen soittaja omasta mielestäni,niin sitten yritän panostamaan materiaaliin(tuskin koskaan)
Hohhoijaa
16.03.2005 18:39:27
Juur näin,sitten kun olen täydellinen soittaja omasta mielestäni,niin sitten yritän panostamaan materiaaliin(tuskin koskaan)

Silloin kun olen täydellinen soittaja omasta mielestäni niin sitten tyydyn vähän halvempiin mutta ihan hyviin kamoihin, säästän rahaa ja olen onnellinen.
Härmä, kirves ja perkeles!
Kapane
16.03.2005 18:49:27

Silloin kun olen täydellinen soittaja omasta mielestäni niin sitten tyydyn vähän halvempiin mutta ihan hyviin kamoihin, säästän rahaa ja olen onnellinen.

Itse olen taas sen kolmannen tyylin kannattaja. Ostan kallista, jos se on parasta minulle ja ostan halpaa, jos se on parasta minulle. Oman toneni muokkaamiseen en ole katsonut hintaa (tai olen, mutta en ole antanut sen olla este).
Archetype H.D
In Goth We Trust! The 666 Club #555
Öyvind
16.03.2005 19:49:21
Line6:n Flextone II on palvellut minua paremmin kuin hyvin kotivahvistimena, vaikka puljun vehkeet kuinka parjattuja olisivatkin.
Stygen saundit viehättävät minua siinä määrin että uuden hankkiminen ei ole mitenkään tarpeellista. Ja monipuolisuuttakin löytyy varmasti enemmän kuin jostakin vintageputkinupista, mitenkään arvostelematta niitä tai niiden omistajia/diggareita.
author
16.03.2005 20:25:19
Behringerit ovat aika aliarvostettuja. Niissäkin tosin löytyy eroja. En muista mikä behu oli, jota koitin mutta oli kummiskin todella tunkkainen ja suriseva särö. Overdrive oli aivan hirvittävä.

Mutta oma Behringer Vintager GM110 on kahden vuoden tutustumisen jälkeen osoittautunut alkuvaikutelmansa jälkeen kelpo vahvariksi. Ja koska tuo on mallintava, soundia saa monenlaista ja juuri sellaista, jota soitossani käytän.

Saa marsun tyyppistä rockiin ja punkkiin sopivaa miedompaa säröä ja mesan kaltaista hevinpään menoon. Todella hyvä kotivahvari. Luulen että yhteinen taipaleemme on vielä pitkä ja antoisa.
KökhöhökhköhhhöhöKÖHHK... Sorry Nick we have to stop there. I got a slight cough. That's a bloody shame for it was going so well and all. I'm not sure we can do it as well as that again.
Les Fender
16.03.2005 22:33:21 (muokattu 16.03.2005 22:34:23)
Tää on hyvä keskustelunaihe!! kaikki kamat on jonkun mielestä paskoja.. Erinomainen saitti on http://www.harmony-central.com/User_Reviews. Tuolta kun lueskelee ennen ostospäätöstä niin saa jo aika hyvän kuvan mitä ominaisuuksia myllyistä löytyy. Ei taida olla sellaista vehjestä jota(Olettaen että mielipiteitä runsaasti) olis pelkästään haukuttu tai kehuttu. Monet käyttäjien kommenteista on tosi paneutuen kirjailtu. Kannattaa tutustua. Onhan se hienoa löytää jotain omaa "surinaa" vempeleistä mistä ei muitten mielestä ole mihinkään.
Billsner
16.03.2005 23:08:56
kaikki kamat on jonkun mielestä paskoja..

Niinpä. Esim. Itse en ollenkaan pysty sietämään telecastereita sen ulkonäkönsä vuoksi, mutta enpä minä ketään arvostele vaikka sellaisella soittelisikin.

Erinomainen saitti on http://www.harmony-central.com/User_Reviews. Tuolta kun lueskelee ennen ostospäätöstä niin saa jo aika hyvän kuvan mitä ominaisuuksia myllyistä löytyy.

Harmonyssä tahtoo vaan olla sellainen ongelma että tyypit kehuu vaan omia laitteitaan, oli se sitten gibsonin les pauli tahi behringerin halvin mallintava kitaravahvari. Tälläinen kuva mulla jäi kun minä jonkinverran noita arvosteluita luin.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
Solex
17.03.2005 09:34:17 (muokattu 17.03.2005 09:34:43)
Monet halpiskepukat ovat ihan käyttökelpoisia soittimia. Käytettynä saa ~300e pintaan jo ties minkälaista vehjettä kunhan tietää mitä etsii. Kumma kun ei kelpaa tonnin Jacksonilla soittaville amishevareille.
On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)