Fortune 16.03.2005 11:23:50 | |
---|
Perusplekuihin on tullut tehtyä saman asian ajavaa efektiä lyömällä rei'ittäjällä parit kolot keskelle plektraa. Toimii, jos vaan jaksaa säätää. Tai käyttää ruuvipenkissä, tulee hieno tarttumapinta. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Vapour 16.03.2005 13:35:31 (muokattu 16.03.2005 15:03:29) | |
---|
Tai käyttää ruuvipenkissä, tulee hieno tarttumapinta. Mä olen omiin Dunlopeihini kaiverrellut kuuman nuppineulan kanssa kuvia ja huomasin ikään kuin vahingossa, että niihin tuli pirun hyvä grippi. EDIT: huomasin ikään kuin vahingossa typon. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Ze Kink 16.03.2005 14:29:17 | |
---|
Itte jollain puukolla tai nahkamiehellä usein noihin tortexeihin viiltoja teen, paranee pito aika paljon. Itte soittelin muuten kanssa ton tyylisillä vanhemmilla Ibanezin plekuilla aika kauan, vieläkin sopii hyvin käteen. Ovat siis enemmän tuon Gilbert -plekun kaltaisia, mutta se Ibanez -logo on sellasta epätasaista "hiekkaa", eikä paljoa kädestä lipeä ne. Kuitenkin olen huomannut että Jazz III xl:t sekä vanhat kunnon tortexit toimivat parhaiten. Ja Gatorgripit pysyy myös hyvin näpeissä, joskaan niiden pinnoite ei kestä kovin kauaa. |
Juhani_ko 16.03.2005 15:37:18 | |
---|
"Mulla on karismaa!" -Matti Nykänen |
elbowski 16.03.2005 15:44:26 | |
---|
Fasussa on hyviä plekuja, merkkejä en tiedä mutta gripin keskellä lukee toisella puolella paksuus ja toisella puolella brain. Tunnistaako kukaan? Se en ollut minä. Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Ze Kink 16.03.2005 15:55:24 | |
---|
Fasussa on hyviä plekuja, merkkejä en tiedä mutta gripin keskellä lukee toisella puolella paksuus ja toisella puolella brain. Tunnistaako kukaan? Mulla on pari. Pysyvät liiankin hyvin näpeissä, pleku ei oikeastaan liiku yhtään :D |
elbowski 16.03.2005 16:02:19 | |
---|
Mulla on pari. Pysyvät liiankin hyvin näpeissä, pleku ei oikeastaan liiku yhtään :D Juu, no voi olla, mutta pirun hyviä ne ovat silti. Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25 |
Fasussa on hyviä plekuja, merkkejä en tiedä mutta gripin keskellä lukee toisella puolella paksuus ja toisella puolella brain. Tunnistaako kukaan? Snarling Dogsin plekujahan ne ovat. Parasta antia plektrarintamalla tällä hetkellä. Ibanezin innovaatio on tosin testaamatta. Moussaka on kamalaa. |
Hohhoijaa 16.03.2005 18:21:13 (muokattu 16.03.2005 18:21:51) | |
---|
Snarling Dogsin plekujahan ne ovat. Mulla oli joskus Snarling Dogs-pleku, siinä taisi olla joku koiran kuva. Ei sopinut yhtään mun käteen, totaalisen kamala tatsi. Oma suosikki on Tortex 1.05, eli se sininen. Härmä, kirves ja perkeles! |