Aihe: Musamaailma
1 2 3 4 510 11 12 13 1431 32 33 34 35
Klezberg
27.11.2004 00:26:18

Ainakin tää netin kautta kommunikointi on toiminu musamaailmans kanssa suht hyvin! En sit tiiä onko se vaa hyvä homma,että en oo myyjiin törmänny niiku feis2feis..

Nyt oon kuiteski Tokaitani sieltä ostamassa.

Oma ensikontaktini Musamaailmaan tässä jokunen viikko sitten meni ihan kohtuudella. Siihen asti olin kiertänyt koko paikan koska sen imago ei osunut kohdalleen. Olin kuitenkin 335-kopion tarpeessa eikä Tokain malleja voinut jättää huomiotta. No, reissulta lähti mukaan yksi ES-60. Kotona skitan soundi rupesi kuitenkin vaivaamaan. No, ainahan voi vaihtaa mikit, vaikka 335-kopiossa se ei ole ihan simppeliä. Hauska juttu oli se, että kitaran mukana tulleet kielet olivat kuin ruosteista rautalankaa ja soundi korjautui kuin itsestään vaihtamalla ne ... Soitinkaupat eivät siis taida pelata samoilla kikoilla kuin autokaupat.
rosberg
27.11.2004 12:58:13
musamaailmassa parasta palvelua oon saanut siltä kikkaratukkaiselta kiffeltä, joka on kaiken lisäksi huumorimiehiä.
se, että kepissä on paskat kielet ostettaessa voi johtua monestakin asiasta, mutta jos moni tahmanaama käy keppiä hiplaamassa on ne kielet tukossa jo automaattisesti. pöly, rasva, paska, lämpötilanvaihtelut, kostea ilma tekee tosta hommasta aika vaarallista kitaraa. enemmänkin olisin huolissani siitä, jos lakkapinta alkaisi elämään.

toisen "liukkaille" ei paljoa huvita lähteä menemään, joten suosittelisin kaikille kitaranostajille joko kielten vaihtamista uusiin kotona tai kaupassa.
keep on truckin!
carlos
01.12.2004 13:42:34
Jotkut sanoi,että ei sais tingattua sieltä...mutta hyvillä perusteluilla ite sain ainaki jonkuvverran tingattua :)
Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat.
Lönnrot
01.12.2004 13:59:27

Vaihteeksi hyvä heitto F-musiikin myyjältä the Rasmuksen rumpalille joka tutki telecastereita :

rumpali - Pysyyks tää vireessä?
myyjä - Kyl se pysyy kun siihen vaihtaa paksummat kielet.
rumpali - Entäs tää?
myyjä - Sama juttu.
"I must create my own system or be enslaved by another's." William Blake - Oh My Ocular Organs!!
Da Make
01.12.2004 14:24:47
Vaihteeksi hyvä heitto F-musiikin myyjältä the Rasmuksen rumpalille joka tutki telecastereita :

rumpali - Pysyyks tää vireessä?
myyjä - Kyl se pysyy kun siihen vaihtaa paksummat kielet.
rumpali - Entäs tää?
myyjä - Sama juttu.

Hoho... Mulle sanotaan yleensä "Mä en ilmeisesti voi auttaa...", hehe, on jäänyt kyllä nyt f-musiikki vähemmälle kun tuo DLX on paljon mukavampi.
"Yeah! E-minor!" - Patrick (from Sponge Bob) Katso omat plussasi täältä!
Marzi
16.03.2005 00:05:28 (muokattu 16.03.2005 00:05:44)

No, Markku, miten bisnes sujuu? :)=

Kovasti on Markku nuorentunut sitten eilisen. Ja ruvennut vielä kitaristiksikin. :D

Markku ei oo paras musaliike, se on AINOA musaliike mitä tarvii.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
Teemu78
16.03.2005 19:33:09
Melkosia tarinoita, todistaa vaan sitä että kaikkea sattuu ja tapahtuu.

Itellä on menossa harras odottelu uuden kitaran suhteen ja vähän on sellanen kiikun kaakun tilanne että oonko saanu hyvää vai huonoa palvelua. Tilasin Esp Ltd MH400-NT kitaran Tammerpianosta 24. päivä tammikuuta, kuluvaa vuotta.

Sanoivat heti alkuun että menee todennäkösesti maaliskuulle ja se ei mua haitannu (hyvä kuitenkin että ilmottivat tuon heti) joten pistin kitaran sitten tilaukseen ja sen lisäksi vielä oon maksanu koko kepin etukäteen.

No, paska homma (ja tästä tulee vielä myyjälle sanomista kun haen kepin) tässä on se että kun tulin kotiin (24.1) niin huomasin että myyjä on laskuttanu multa Mh400 mallin hinnan, joka on siis n. 40 euroo enemmän kun mh400.-nt. Tulen vaatimaan noudon yhteydessä rahojani takasin tai sitten lisätavaraa tuolla ylimääräisellä rahalla.

Viime viikolla lähetin musamaailmaan sähköpostia jossa kyselin että jokos kitara alkaa tuleen pikkuhiljaa suomeen asti.... vastaus tuli parissa tunnissa ja sen mukaan kitarani oli tullutkin maahan juuri samana pävänä ja kehuvat että se olis alkuviikosta sitten tammerpianossa noudettavissa.

No.....tänään sitten soitin tammerpianoon ja siellä oleva myyjä ei tiennyt asiasta yhtään mitään, totesi että myyjä jonka kanssa kaupat oon tehny olis varmaankin laittanu sen mun kepin johonkin sivuun etteivät myy sitä vahigossa eteenpäin ja että kyseinen henkilö saapuu huomenna lomilta töihin jotenka tarttee huomenna soitella uudestaan.

Annan aikaa maaliskuun loppun asti toimittaa sen kepin, mutta jos ei tule niin huhtikuun 1. arkipäivänä menen ja puran koko kaupan. Ja jos ei meinaa onnistua niin kuluttaja-viranomaiset pistän asialle....jo pitäs tapahtua yhtä ja toista.

Mitä Engleihin tulee niin ite ainakin sain nopeesti ilman ongelmia oman Screamerini Tampereen Soitinkeskuksen kautta....ja hintakin oli mukava. Markulle ja koko Soitinkeskuksen tiimille iso kiitos hyvästä ja reilusta meiningistä :)
hoffe
16.03.2005 19:37:49
Mikkien vaihdon tekivät maksutta

Samoin tekivät minullekin. Eihän tosta tule muuta tappiota kuin työ. Tätä sanotaan myös palveluksi. Eivät kai voi jättää tekemättä hyviä kauppoja tollasen takia...
"Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa."
januszian
16.03.2005 20:41:39

Tampereen soitinkeskus on helvetin hyvä liike.

ENGL powerball sieltä lähetettiin ihan parissa päivässä ja alle Saksan hinnan. mahtavaa.
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
luopio
16.03.2005 20:49:45
Sit ku ostaa jotai pienempää niin ku kielet, niin meininki on liian usein semmonen "haista paska tos on kieles"...
se "special child"
Master of reality
16.03.2005 20:56:15
Mitä tästä opimme? Tilaa suoraan saksasta. Saa kolmen vuoden takuutkin päälle.
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
dimebag
24.03.2005 13:15:32
Itse olen saanut MM:sta ihan hyvää palvelua. Kahden ESP:n omistajana saattaa tosin vaikuttaa asiaan. Eilen kävin viimeksi testaamassa ENGL:n R.Blackmore:n nuppia ja myyjä oli ihan ok. Ei mikään erikoismainintaa ansaitseva, mutta ihan jees. Yksi asia mikä MM:ssa tulee muuttumaan on vahvareiden myynti. Ne siirtyy suoriin toimituksiin, eli ensin tehdään kaupat ja sitten vasta tilataan kone. Hinnat kuulemma tulee olemaan nykyisistä -30% ja rahtikulut + 30€. Tämä kuulemma sen takia, että jengi käy testaamassa kamat MM:ssa ja tilaa ne Thomann:lta. Että näin.
pira
24.03.2005 13:45:42
Yksi asia mikä MM:ssa tulee muuttumaan on vahvareiden myynti. Ne siirtyy suoriin toimituksiin, eli ensin tehdään kaupat ja sitten vasta tilataan kone. Hinnat kuulemma tulee olemaan nykyisistä -30% ja rahtikulut + 30€. Tämä kuulemma sen takia, että jengi käy testaamassa kamat MM:ssa ja tilaa ne Thomann:lta. Että näin.

Missäs vaiheessa sitä vahvaria saa kokeilla, että uskaltaa ostaa :)?
Vibrato lähtee syrämmestä.
Jimi Henri
24.03.2005 14:56:48 (muokattu 24.03.2005 14:57:40)
Missäs vaiheessa sitä vahvaria saa kokeilla, että uskaltaa ostaa :)?

No kotona tietty! Himassa saa selville mitäs sitä on taas tullu ostettua. Sitten joutuu jatkossa ostamaan tuotteita Mnettiin perustetun threadin kommenttien perusteella. "Ihan paska" "Helvetin hyvä". osta sitte vahvistin noiden innoittamana. ei hyvä juttu. en tosin kyllä mitään MMstä tarttee, mutta harmi jos muut liikkeet lähtee seuraamaan esimerkkiä. No, ostajat saa myös kattoa peiliin haukkuessaan liikkeitä.
Talk Less Play More
Jorg
24.03.2005 15:01:08
Musamaailma markkinoi itseään rentona musiikkiliikkeenä ja sitä se onkin, mikäli se tarkoittaa, että myyjät jauhavat paskaa tiskin takana ja mulkoilevat ylimielisesti asiakkaita.

Täytyy silti sanoa, että löytyy sieltä mukaviakin kavereita. Ne nuoremmat jätkät kumpikin on tosi asiallisia heeboja.
Jimi Henri
24.03.2005 15:06:55
Musamaailma markkinoi itseään rentona musiikkiliikkeenä ja sitä se onkin, mikäli se tarkoittaa, että myyjät jauhavat paskaa tiskin takana ja mulkoilevat ylimielisesti asiakkaita.

Täytyy silti sanoa, että löytyy sieltä mukaviakin kavereita. Ne nuoremmat jätkät kumpikin on tosi asiallisia heeboja.

Uskon, että täillaiselta ylimieliseltä käytökseltäkin pystyy välttymään, jos keskittyy oikeasti tuotteeseen/kauppatilanteeseen ja jättää myyjän sekä oman pätemisen huomioimatta. Asiakkaista paskan jauhaminen on kun kusis omiin muroihinsa. Saahan ne sitä tehdä jos välttämättä haluaa.
Talk Less Play More
point50
20.08.2006 05:51:46
Millainenkohan Mission Impossible olisi saada Musamaailmasta kotelo kaupan päälle EC-1000:sta ostettaessa?
Ben_D
20.08.2006 08:05:22

Millainenkohan Mission Impossible olisi saada Musamaailmasta kotelo kaupan päälle EC-1000:sta ostettaessa?

Ei onnistu....Ostin pari kuukautta sitten Musamaailmasta EC-1000VB:n.
http://www.fiercemetal.org
RG
20.08.2006 12:50:52

Asia varmistunee varmasti parhaiten kokeilemalla onneaan paikan päällä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)