Aihe: Kokematon rumpali bändiin?
1 2
Order
26.12.2004 00:37:22
Eikai oman bändin kans ainakaan tarvi noin jännittää. Tosin mulla nyt on kaikki muutenkin kavereita. Voihan se aluksi kyllä tuottaa paineita jos soittajat ei edes ennestään tunne. Ja tuottaakin kyllä, jos jotain vieraita sattuu paikalla olla.

Ei tarvi, mutta vähän jännitän kuitenkin. Minä en halua olla se jonka takia biisi menee vi... ts. perseelleen :)
We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies. Pastilli?
Marc B.
28.01.2005 17:21:05
Menin ite (humppa)bändiin 18- vuotiaana, ja olin lopettanut rumputunnit 9- vuotiaana. Olin soitellut itsekseni silloin tällöin, ja osasin ehkä just sen peruskompin ja mut revittiin keikalle Harjavallan Valtatie kakkoselle n.500 ihmisen eteen. Se keikka ja 10 seuraavaa meni vähän niin ja näin, mut joka keikka siitä eteenpäin toi lisää varmuutta ja uusia "kikkoja" ja puolen vuoden jälkeen olin jo ihan "ok" kepittäjä.

Eli kyllä se kokematonkin rumpali jyvän löytää, jos vaan perusjutut kuten esim. rytmitajua löytyy. Ja kyllä sen varmaan ekoissa harkoissa kuulee jos sitä ei löydy...
Hesrock
28.01.2005 19:57:44 (muokattu 28.01.2005 19:58:20)
Matti Oilingin opetusvideo teidän pitääs porukalla kattoo. Tiedä sitten auttaako mutta ensimmäisenä tuli mieleen että opettelee virvelillä soittaa jotain komppi-systeemejä.
(ihme jos joku saa selvää mutta jos nyt 1:vasen käsi 2:oikea käsi--- 1-2-1-1-2-1-2-2 --- 1-2-1-1-2-1-2-2 jne...
tommosta vois ehkäpä treenata kanssa)
Judas
02.02.2005 23:22:35
Juuh kyllä sitä pystyy. Musiikissakin kuitenkin yks siisteimmistä jutuista on ne kaverit. Itse ostin ekan kitarani joskus klo 17.00 joskus ja enköhän kävellyt sitten pelkkä kitara pahvilaatikossa kaverille sitä soittaan ku perustettiin niinku bändi. Ennen olin joskus rämpytelly akustista kitaraa. Aika nopeesti ne perusjutut oppiikin, tosin ei tuota bändiä enää ole.
bibly
26.02.2005 17:40:09
Niin no.. mutta ei kannata sen takia jos ei mukamas osaa mitään rumpalia heittää pihalle. Ainakaan minun mielestä. Jos aatellaan, että voi kehittyä, niin siinähän kehittyy koko bändi samalla.. tai nojoo.. älkää kuunnelko, unohtakaa... :D
jwalk
16.03.2005 21:56:03
Nollasta me kaikki ollaan lähdetty.Sehän on helvetin inspiroivaa kun pääsee toisten kanssa heti aloittamaan.
Kyllä sen äkkiä huomaa,onko ainesta.
On täälläkin palstoilla monta nimimerkkiä ketkä on vuosia soittaneet,mutta aina yksin kotona.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)