Aihe: Kuopion studiot.
1
moikki
18.03.2003 19:36:13
Elikkäs tietääkö kukaan jotain edullista studioo kuopiosta? Pitäs mennä levyn tekoon..
Hammer Of The Gods
18.03.2003 21:43:48
Näinköhän Kuopiosta mitään halpaa paikkaa löytyy... Edullisin lienee Sound-On-Records siinä Onni-pubin vieressä, torin kupeessa. Sieltä vaan Pursiaisen Karrilta kyselemään.
It's hard to rock without rolling...
hörhö
19.03.2003 08:26:08

Konsalla on kans sellainen kuppainen koppi kohtuuhintaan.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
Hermanni
21.03.2003 15:12:49 (muokattu 21.03.2003 15:14:36)
sound Onista pienellä varauksella. itse en ole pitänyt kauheasti soundista mitä sielät on lähtenyt. hintaan verrattuna. Tegelmanille ennemmin menisin. varmaan laatua. ja onhan kuopiossa sit laadukkaitakin yhden/kahden miehen "kotistudioita" joista saa laadukastakin äänenlaatua halvalla.

Sound Onilla siis hyvät kamat kyl ja tilat, mut itse jos menisin ottasin jonkun ihan ammattilaisen miksaamaan... tietenkin vain oma mielipiteeni.
moikki
21.03.2003 16:01:26
sound Onista pienellä varauksella. itse en ole pitänyt kauheasti soundista mitä sielät on lähtenyt. hintaan verrattuna. Tegelmanille ennemmin menisin. varmaan laatua. ja onhan kuopiossa sit laadukkaitakin yhden/kahden miehen "kotistudioita" joista saa laadukastakin äänenlaatua halvalla.

Sound Onilla siis hyvät kamat kyl ja tilat, mut itse jos menisin ottasin jonkun ihan ammattilaisen miksaamaan... tietenkin vain oma mielipiteeni.

Voisitko kertoa enemmän noista "kotistudioista"?
Hermanni
22.03.2003 03:37:50
itse en oo käynyt nauhottamassa mutta muitten pändien demoja oon kuunnellut, ja todella hyvää jälkeä on tullut. yksi ainakin on siinä Sex Shopin vieressä maan alla... en muista sen kaverin nimee jonka se on, mut se on ihan hyvä mitä kuulin niitä nauhotuksia.
Hammer Of The Gods
22.03.2003 10:13:45

Nii, onkos tietoo missä hintaluokassa toi Tegelmanin lafka on? Tarkotus ois semmonen 3-4 päivää demoa väsätä. Ilmeisesti jonkinverran hinnakkaampi kuin tuo Sound Onion?
It's hard to rock without rolling...
Pesukarhu
24.03.2003 09:13:27
Se "maanalainen" studio tekee hyvää jälkee ja tosi edullisesti. Oon kuullu pari kavereiden demoo ja hinta/laatu on kohdillaan. Äänittäjä on töissä Viikin musiikilla, joku Kimmo. Kyselkää sieltä, ne varmaan tietää...
Hermanni
24.03.2003 19:25:30 (muokattu 25.03.2003 11:11:19)
Se "maanalainen" studio tekee hyvää jälkee ja tosi edullisesti. Oon kuullu pari kavereiden demoo ja hinta/laatu on kohdillaan. Äänittäjä on töissä Viikin musiikilla, joku Kimmo. Kyselkää sieltä, ne varmaan tietää...

joo, sama tyyppi., ollut meillä joksu monitorimiksaajana.

jos oikein muistan eräs tuttu pändi teki levyn markoissa siihen tonnin pintaan eli perkeleen halpaa, ja kun aikaa oli enemmän kun muutama päivä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)