Mr. Morrow 12.03.2005 19:47:30 (muokattu 12.03.2005 19:49:10) | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta Teräsbetoni on muiden yläpuolella suomenmaalla! Todistakaamme Metallitotuuden mahtavuus tulevan levyn myötä! piste. e:krijoitusvihre. Pakko korjata, ettei siitäkin aleta kettuileen... Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
JCM 12.03.2005 20:29:53 | |
---|
Kusista paskaa! Käsittämättömän huonoo "musiikkia". Hemmetti, mä jo luulin että tää threadi menee perseilyksi mutta puhutaanhan täällä asiaakin!! JES! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
guano 13.03.2005 06:05:19 | |
---|
Tykätkää mistä tykkäätte. Jos joku sanoo että on paska ni olkoot, dickatkaa siitä mistä dickaatte. Prkl ! |
paranoir 16.03.2005 13:38:20 | |
---|
ei helvetti.... en suostu uskomaan että tämä on tehty ihan vakavissa mielin... tuossa on paljon hyvää.... |
Runar 16.03.2005 14:37:21 | |
---|
Kuulin tuossa työpaikkamme seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvalta henkilöltä, että Teräsbetoni on noussut homo-piirien suureen suosioon. Ovat kuulemma aivan ihania brutaaleja kundeja. Ja eikös miekka olekin ikivanha fallos-symboli. Saa siinä pian rasvata muutakin kuin ylävartalonsa. |
Kuulin tuossa työpaikkamme seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvalta henkilöltä, että Teräsbetoni on noussut homo-piirien suureen suosioon. Ovat kuulemma aivan ihania brutaaleja kundeja. Ja eikös miekka olekin ikivanha fallos-symboli. Saa siinä pian rasvata muutakin kuin ylävartalonsa. Höh, tuohan on vain loistavaa. Ei kai kohderyhmää kannata rajata, reteästi vain kaikki keikoille tervetulleiksi. Ja mistäs sinä olet muuten saanut päähäsi, että homoseksuaaliset ihmiset olisivat jotenkin hanakampia seksuaalisesti kuin heterot? "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Runar 16.03.2005 14:41:34 | |
---|
Ja mistäs sinä olet muuten saanut päähäsi, että homoseksuaaliset ihmiset olisivat jotenkin hanakampia seksuaalisesti kuin heterot? Ja mistäs sinä olet saanut päähäsi, että minä olen saanut päähäni, että homoseksuaaliset ihmiset olisivat jotenkin hanakampia...? |
Fortune 16.03.2005 16:44:23 | |
---|
Ja mistäs sinä olet saanut päähäsi, että minä olen saanut päähäni, että homoseksuaaliset ihmiset olisivat jotenkin hanakampia...? Ks. edellinen postauksesi: "Saa siinä pian rasvata muutakin kuin ylävartalonsa." "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
hyvoti 17.03.2005 08:53:54 | |
---|
Kyllähän tässä Teräsbetoni kuviossa on selvästi nähtävissä vahva homoeroottinen lataus: Puolialastomat pitkätukkaiset miehet poseeraavat lavalla ja fanaattinen yleisö koostuu pääasiassa miespuolisista faneista jotka puolustavat idoleitaan hyvinkin kiivaasti. Yleensähän nämä bändien fanaattisimmat ihailijat ovat nuoria varhaisteini-ikäisiä tyttöjä joiden heräävään seksuaalisuuteen vetoavat bändien kauniit nuoret miehet. Tässä kuvio on mielenkiintoisella tavalla ei-hetero, eivätkä fanitkaan taida olla varhaisessa teini-iässä; heräävästä seksuaalisuudesta en tiedä. |
aikavaikea 17.03.2005 09:05:31 | |
---|
Tässä kuvio on mielenkiintoisella tavalla ei-hetero, eivätkä fanitkaan taida olla varhaisessa teini-iässä; heräävästä seksuaalisuudesta en tiedä. Tiijjä hänestä. Ite oon nelikymppinen (eli en varhaisessa teini-iässä ;) kahden lapsen isä. Ja vihitty avioliittoon naisen kanssa (eli ilmeisesti ainakin kohtalaisen hetero). Seksuaalisuuskin alkaa olla enemmän nukahtamaan kuin heräämään päin. Tosin lapsetkin (tyttö, 11½ ja poika, 9) tykkäävät kovasti Teräsbetonista. Heidän seksuaalinen suuntautumisensa ja heräämisensä ovat vielä hiukan kyseenalaisia, joten siihen en sano mitään. Mutta näin yhden perheen otannalla aika laaja-alainen on kuulijakunta. Vaimo ei ihmeemmin pidä, mutta sietää. Ei kai tuo vain lepso ole??!! OINK, OINK, WOOF, WOOF, BAAAAA. |
Lappis 17.03.2005 09:38:30 (muokattu 17.03.2005 09:39:15) | |
---|
... Mikä pidättelee? Aikoinaan heräsin Juhannuksena Kalajoella hirvittävässä darrassa Metallican paukkeeseen. Kömmin siinä sitten ylös ja ulos katsomaan, mitkä bileet siellä naapurissa oikein ovat jo käynnissä.. Autoon oli sit pakannut täyslaidallinen asiantuntevassa humalatilassa olevia pitkätukkia, jotka moshasivat siellä autossa nin että koko auto heilui. Meinasi alkaa naurattamaan tämä pitkätukan elämä aikalailla. Loistava herätys tosin. Itse aiheeseen: TB on huvittava tapaus. Aluksi vitutti, koska en yleensä siedä huumorimusaa ollenkaan. Mutta ei sille kiekaisulle voi olla hymyilemättä. Niin hirvittävää sontaa että menee jopa jossain määrin hyväksi. Sen jälkeen biisiä ei kyllä enää tarvitse kuunnella. Se kiekaisu tiivistää bändistä kaiken. Tosin radion kriteerit soitettaville biiseille haluaisin joskus tietää. Citykin soittaa nykyään vain pääsääntöiseesti totaalipaskaa jatkuvalla syötöllä. Markkinakoneistot tietty ohjaavat heidänkin soittolistojaan. Raha puhuu, niinkuin aina. Musiikin yksi tarkoitushan on herättää tunteita. TB ainakin siinä onnistuu, puolesta ja vastaan. Tuskin jättää ketään kylmäksi tämä orkesteri. Mikään ei vituta enempää kuin bändit, joiden tuotanto on " Ihan Ok-kamaa ". Ei herätä siis minkäänsoritn tunteita. Onnea TB:n valitsemalle tielle. Huumorimusa ei tässä genressä varmasti kauaa elä. Jos tuota sitten muka tosissaan tehdään....sitten olen pahoillani. Varsin surullista |
Lapis 17.03.2005 11:54:53 (muokattu 17.03.2005 11:59:29) | |
---|
On tää kummaa! Täällä pidetään maailman parhaana bändinä sellaista joka on julkaissut kaksi (2) biisiä... Huh! Edit: Hauskan näköisiä jätkiä! Ei oo paljoa punttisalilla viihdytty! |
Butcheri 17.03.2005 12:17:08 | |
---|
Teräsbetoni on hauska bändi katsella ja kuunnella. Eikä hauska todellakaan tarkoita naurettavaa. I wanna say: ride the lightning! Pastilli? |
Mosse0 17.03.2005 12:57:45 | |
---|
Teräsbetonin Taivas Lyö Tulta ja Pyhä Maa ovat suorastaan mahtavia biisejä. Mutta se, mikä bändissä mättää on se, että ne vaan on niin järkyttävän näköisiä. Ranteet sormenohuet! Eli jos aiotte pullistella Manowarin tyyliin, käykään ensin vähän salilla, ei ole kivan näköistä kun riisikepit pullistelee. Ja bändinä se on täysi vitsi. "Taistelumme alkoi Pirkanmaan syvistä metsistä". *naurahtaa*. Hyvää musaa kuitenkin. Maailmassa oli
turhan paljon sanoja
liikkellä eikä sillä,
joka sanoo paljon
ole sana hallussaan |
elbowski 17.03.2005 17:39:17 (muokattu 17.03.2005 17:45:02) | |
---|
Mutta se, mikä bändissä mättää on se, että ne vaan on niin järkyttävän näköisiä. Ranteet sormenohuet! Eli jos aiotte pullistella Manowarin tyyliin, käykään ensin vähän salilla, ei ole kivan näköistä kun riisikepit pullistelee. Ei niitten tarttee, ne on tarpeeksi 100% sotureita noinkin Mutta asiaan; Teräsbetoni on aivan mieletön! En millään malta odottaa ensi kesään, jotta näkisin bändin livenä! Niin ja, Vili on äijä! E. PALSKDåpoejraa Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25 |
Super-Jari 17.03.2005 17:45:41 | |
---|
E. PALSKDåpoejraa Opera ei ole paska vaan erittäin hyvä selain. Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E |
Endymion 17.03.2005 20:01:16 | |
---|
Seuraavaksi varmaan väität, että Pelle Hermannissa esiintyvä Kepakko ei ole pelottava. *Repes* On se kyllä aika pelottava. Samoin siinä alussa se kohta missä sillä tippuu nenä... TB:stä en ole päässyt oikein muodostamaan kuvaa kun olen onnistunut kuulemaan ainoastaan sen sinkkubiisin. Suomen Manowariltahan se kuulosta. Noh, Ehkä Eastermasterissa saa vähän tarkistettua käsitystään ko. bändistä. "If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel |
elbowski 17.03.2005 21:45:55 | |
---|
Opera ei ole paska vaan erittäin hyvä selain. Totta. Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25 |
Dr.El 18.03.2005 14:11:28 | |
---|
Eli jos aiotte pullistella Manowarin tyyliin, käykään ensin vähän salilla, ei ole kivan näköistä kun riisikepit pullistelee. Niin onhan se Loganin Carl melkosen barbaarin näkönen... R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Mosse0 18.03.2005 17:11:01 | |
---|
Niin onhan se Loganin Carl melkosen barbaarin näkönen... Niin, mutta sen idea ei olekaan pullistella. Meinasin lähinnä nyt Joey DeMaioa ja Eric Adamsia. Niiden idea on pullistella. Maailmassa oli
turhan paljon sanoja
liikkellä eikä sillä,
joka sanoo paljon
ole sana hallussaan |