Onko nämä ko. kitarat ulkomitoiltaan toistensa kaltaiset, lähinnä bodyn paksuus? Entä saakohan mistään RR5:een varaosina noita metalliosia? |
Ben_D 16.03.2005 09:31:09 | |
---|
Onko nämä ko. kitarat ulkomitoiltaan toistensa kaltaiset, lähinnä bodyn paksuus? Entä saakohan mistään RR5:een varaosina noita metalliosia? Ulkomitoiltaan identtiset. Erot ovat puumateriaaleissa. Metalliosien saatavuudesta en osaa sanoa. Luulisi ainakin Jacksonin Custom Shopista saavan.. |
Terrorwrist300 09.11.2007 15:43:35 | |
---|
Kovasti on vaihtelevaa kritiikkiä saaneet noi JB mikit... Ajattelin tässä lähiaikoina tämän kitaran tilata ja mikit menee kyllä saman tien vaihtoon. Vanhasta jacksonista lähtee irti BKP:n Nailbomb-mikit ja menee uuteen, veikkaisin että toimii vähän paremmin kuin noi JB:t..... |
Kivijalka 09.11.2007 16:01:27 | |
---|
No niin. Sain RR-1T:n tänään himaan ja kitara on paremmassa kunnossa kun edes kuvittelin; 99%:sti uusi. Ainoastaan pidemmässä "piikissä" on noin millin pala lähtenyt. Tuntuis alkuperäismikitkin ajavan asiansa. Laitan kepistä kuvat Jackson Palaceen (http://ca.regionline.fi/unitar/guitarpalace/), Tuo Jazz/JB-combo on meikäläisenkin mielestä hemmetin toimiva setti, löytyy omasta DK2M:stä myös... Toisaalta minä tämän foorumin mukaan olenkin täynnä kukkua ja korvahuuhtelun tarpeessa. ;) |
Terrorwrist300 12.11.2007 16:19:48 | |
---|
Onkos muuten kellä mitään tietoa siitä, että miten/miten kauan RR5:sen puut on kuivattu? |
Velli 12.11.2007 18:59:16 | |
---|
Onkos muuten kellä mitään tietoa siitä, että miten/miten kauan RR5:sen puut on kuivattu? En usko että on kenelläkään Suomessa tietoa tähän pohdintaan. Luultavasti melko kauan, mutta ei yhtä kauan kuin esim. USA jaskoihssa. |
Terrorwrist300 14.11.2007 16:25:19 (muokattu 14.11.2007 16:25:41) | |
---|
Missäs muuten RR5:n paino sijaitsee? Ainakin toi tänhetkinen halpis RR on siitä vittumainen että kaula painaa nii helvetisti. Menee kaikki voimat kepin pystyssä pitämiseen eikä soittoon... |
Zakk 14.11.2007 16:33:32 | |
---|
Missäs muuten RR5:n paino sijaitsee? Ainakin toi tänhetkinen halpis RR on siitä vittumainen että kaula painaa nii helvetisti. Menee kaikki voimat kepin pystyssä pitämiseen eikä soittoon... Sillon kun mulla oli vielä RR5, niin se pysyi ainakin ihan mukavasti kaula pystyssä, joten paino oli bodyn päässä. "Where there's a whip there's a way" |
Terrorwrist300 14.11.2007 17:47:25 | |
---|
Sillon kun mulla oli vielä RR5, niin se pysyi ainakin ihan mukavasti kaula pystyssä, joten paino oli bodyn päässä. bueno! drgrdttytrdh |
Dacatch 14.11.2007 18:00:20 | |
---|
Hiukan asiaa sivuten, onko RR5 ja MG-sarjalaisten välillä mitään suurempia laatueroja? RR5 olen kokeillut ja varsin hyvältä tuntui, mutta RR on muotona minun silmiini melkoisen ruma. DKMGT sen sijaan miellyttäisi silmää, ja specsitkin ovat kohdillaan, mutta kun en ole sellaista vielä päässyt kokeilemaan missään. |
Terrorwrist300 21.11.2007 16:46:34 (muokattu 21.11.2007 16:51:01) | |
---|
Nyt on niin ikävästi asiat, että täältä koko turusta ei löydy ainuttakaan RR5:sta että pääsis kokeilemahan ja aina tietty vähän epäilyttää tilaaminen ilman kokeilua... Osaisko joku tietäjä neuvoa, että mikä jackson olis tatsiltaan ja mielellään soundiltaakin lähinnä tota RR5:sta? Kevin Bondin siganutre nyt on kans kiinteetallanen ja samassa hintaluokassa, mutta kaulamikki uupuu ja body on mahonkia. Sitä tuli tänään testattuu ja se kyllä tuntu pirun hyvältä. Harmittaa ettei se vitosen body voi olla mahonkia ku ei perkele painais keppi mitään. RR24:sta tuli kans kokeiltuu, siinä on samaten ku RR5:ssa leppäbody, mutta kamala aktiivimikki, tremolotalla ja ebenpuu otelauta. Tuntuma oli ihan jees mutta se mikki ja talla kyllä pilas soundin aika täysin....Muuten kyllä hommaisinkin ton bondin, muttaku se pirun kaulamikki puuttuu... >:o( Kumpi teillä veisi voiton, Bondi vai RR5 ja miksi? |
narmo 21.11.2007 17:45:21 | |
---|
jos kumpikaan ei sinua selvästi miellytä, niin ehkä kyseeseen tuliskin jokin muu kitara kuin rr5/bond (?) |
pekurides 21.11.2007 17:49:10 | |
---|
Kumpi teillä veisi voiton, Bondi vai RR5 ja miksi? Aika selkeästi Bondi,! miksikö? No, vanhana lespa miehenä olen tottunut arvostamaan mahongin jylhää saundia sekä massiivista alakertaa. Eli tykkään enemmän mahongista kuin lepästä. Ainakin hevanderissa. Ne hienoviritysruuvit tallassa plussaa myös. Otelautamerkinnät varmasti jakavat mielipiteitä.... siitä ei enempää. Tuo mikin puute myös pelkkää plussaa sillä nyt voit laittaa siihen just sen mikin minkä haluat ja ei tarvi siitä iommi mikistä turhaa maksella. (suosittelen BKP Warpigia tai Nailbombia.Tai ainakin itse laittaisin:)
Tunteella päin vittua. |