Aihe: Visual Sound Jekyll & Hyde - klippejä
1 2
Ze Kink
15.03.2005 16:51:22 (muokattu 15.03.2005 16:51:53)
Myykää mulle nyt tuommonen sopivaan hintaan! Kävin testaamassa ja varsinkin se ts808 kuulosti hiton hyvältä, ja hevipuolikin oli hyvä. Molemmat yhtäaikaa en saanut niin hyvää soundia, vaikka ruuvailin. Bossin os-2 kuulosti myös hyvältä, notta jossen tuota jekyll&hydeä löydä käytettynä, niin taidan semmosen hommata.
Tomtom
15.03.2005 18:14:37
Älä ihmeessä tyydy toiseksi parhaaseen. Joudut kuitenkin vaihtamaan vielä kerran. Nimimerkillä molemmat omistanut. Ooässäkin on hyvä peli, mutta Jekylli painii kuitenkin eri sarjassa. Uuden hinta kannattaa sijoittaa kyllä, koska tuon jälkeen ei tarvitse juurikaan enää muuta, tai sitten puhutaan jo muista asioista kuin pelkästä soundista..
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
gator
16.03.2005 10:27:04
Molemmat säröt saa myös yhtäaikaa päälle. Jompikumpi boostaa toista, toimintaperiaatteesta en ole oikein varma. Itse en ole tälle ominaisuudelle kyllä oikein järkevää käyttöä vielä keksinyt (ts. ei toimi niinkuin haluaisin).

Ihan samaa huomasin itte. Olen noita lähinnä erikseen käyttänyt. Erittäin hyväsoundinen spedu silti.
Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)