Mrezzye 14.03.2005 09:32:07 | |
---|
Enpä ole vuosiin törmännyt mihinkään näin merkittävään yksinkertaiseen parannukseen kitararintamalla: http://www.ibanez.co.jp/world/produ … es/page/picks_sand_grip_wizard.html Ostin kokeeksi muutaman heavyversion kyseisestä plektrasta ja kertalaakista olin myyty. Todellakin toimiva ja kunnolla pitoa lisäävä hiekkapaperimainen pinta. Vaikkei minulla mitään ongelmaa ole koskaan ollut saada plektraa pysymään kädessä hikoilun tms. takia, niin soittotuntuma on tällä läpyskällä huomattavasti vakaampi ja tarkempi. Myös plektran muoto on hieman enemmän pisaramainen, kuin perinteinen -> tykkäsin. Suosittelen kokeilemaan, saatatte yllättyä tai sitten se olin vain minä. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Kimmo72 14.03.2005 10:07:40 | |
---|
HOO!!! Tommosia pitää saada pinkkejä ja paljon. Mistähän sais turuuuuust? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Kirjoitus virhe 14.03.2005 12:33:22 | |
---|
Mistäs ostit? Vaikutaisi kokeilemisen arvoisilta. Varsinkin kun käyttämäni paksuudet löytyy. |
Mrezzye 14.03.2005 12:41:06 | |
---|
Mistäs ostit? Vaikutaisi kokeilemisen arvoisilta. Varsinkin kun käyttämäni paksuudet löytyy. Levytukusta bongasin. Kannattaa kyllä kokeilla. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
januszian 14.03.2005 12:42:35 | |
---|
HEHHEI! Meikä löys aivan saman suosikin! Levytukustahan noita saa. Ennen Musamaailmasta ostin jonku toisen valmistajan samanmallisia mutta kun mä en aio ikinä sinne jalallani astua sen jälkeen mitä ne mulkut teki, niin eipä haittaa. Semmonen "normaali" pleku on liian iso ja semmonen Jazz III:n on liian pieni, nuo on just eikä melkein. :) "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. |
McNulty 14.03.2005 15:04:31 | |
---|
Ostin kokeeksi muutaman heavyversion kyseisestä plektrasta ja kertalaakista olin myyty. Todellakin toimiva ja kunnolla pitoa lisäävä hiekkapaperimainen pinta. Vaikkei minulla mitään ongelmaa ole koskaan ollut saada plektraa pysymään kädessä hikoilun tms. takia, niin soittotuntuma on tällä läpyskällä huomattavasti vakaampi ja tarkempi. Myös plektran muoto on hieman enemmän pisaramainen, kuin perinteinen -> tykkäsin. Suosittelen kokeilemaan, saatatte yllättyä tai sitten se olin vain minä. Itse ostin noita kanssa parit kipaleet. Valkoisia, hieman kärjekkäämpiä kuin normi tortexit tai gatorit... sandgrip toimii hyvin vaikka "kulahtaakin" kohtuullisen nopeasti. Tosin, itse diggailen tuota kulahtanutta pintaa enemmän kuin ihan uudenkarheeta. Sais vaan olla vielä paksumpi miulle tuo lepra vaikka heavy onkin. Kaippa noitakin saa Extra Heavy vahvuudella... Suosittelen myös kokeilemaan ja jollei tuo sandgrip nappaa niin se rubber grip vois toimata. Eli siis plektran pinnassa pienet kuminystyrät jotka takaa hyvän otteen plektrasta. Eipä ainakaan voi Ibanezia innovaation puutteesta syyttää. |
noir 14.03.2005 18:16:45 | |
---|
Pitänee käydä katsomassa jossakin vaiheessa, miltä tuntuu, kun ovat kerran noita pisaramalleja. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
...And Justice For All 14.03.2005 18:23:17 | |
---|
Täytynee testata. Ehkä plekutkin pysyis näpeissä vähän pidempään. © ...And Justice For All. |
Mrezzye 14.03.2005 18:33:28 | |
---|
Pitänee käydä katsomassa jossakin vaiheessa, miltä tuntuu, kun ovat kerran noita pisaramalleja. Itse asiassa tykkäsin myös tuosta muodosta. Esim Jazz III on mielestäni liian pieni (varsinkin rentoon komppaukseen). Aiemmin olen käyttänyt ihan perinteisenmallisia Fenderin plekuja, mutta luulenpa, että niille on löytynyt voittaja. Ibanezin pleku on vain aavistuksen verran "perinteistä" kokoa pienempi. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Kapane 14.03.2005 18:57:55 | |
---|
Ennen Musamaailmasta ostin jonku toisen valmistajan samanmallisia mutta kun mä en aio ikinä sinne jalallani astua sen jälkeen mitä ne mulkut teki, niin eipä haittaa. mitä ne teki?? |
Mursuviiksi 14.03.2005 19:46:41 | |
---|
mitä ne teki?? Sama rupesi kiinnostamaan minuakin :) Moussaka on kamalaa. |
Nightmist 14.03.2005 20:23:48 | |
---|
Enpä ole vuosiin törmännyt mihinkään näin merkittävään yksinkertaiseen parannukseen kitararintamalla: Kiitos loistavasta vinkistä, nämä tuntuvat hemmetin hyviltä. Pieni nillitys: Minustakin ovat aavistuksen verran lepsuja nämä heavyt enkä bongannut Levytukusta extra heavyja. En tosin bongannut näita myöskään muina kuin valkoisina, joten ehkä olen puusilmä. Mutta oikein hyviä, ei tee muilla mieli soittaa. Now when I stand at the end of the line, I cling to life when I should
decline |
Tompsi 14.03.2005 20:26:18 | |
---|
Löytyykö noita normaalimuotoisina? Ihan mielenkiintoisilta näyttävät. |
januszian 14.03.2005 20:41:26 | |
---|
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. |
Mursuviiksi 14.03.2005 21:02:03 | |
---|
Moussaka on kamalaa. |
sikanaama 14.03.2005 23:16:29 | |
---|
Rubbish. Persettä kutittaa. |
Marzi 15.03.2005 23:54:05 (muokattu 15.03.2005 23:54:30) | |
---|
Tykkäsin hirveesti Gibsonin perusplekusta kun se KULUI. Uutena peruspleku on aina jotenkin ollu mulle vähän iso käteen. Dean Markleyn plekuissa oli mukava koko uutena, muttei niin mukava kuin tuossa Paul G -mallissa Meikäläisen valinta onkin nyt tuo Paul Gilbert -malli, koska se on ihan ku kulunu Fenkun tai Gibsonin peruspleku. Ostin kymmeniä kun käteen osui. http://www.ibanez.co.jp/world/produ … /accessories/pict/pick/1000pgph.gifPidän ääntä, näyn kauas, olen. |
Tykkäsin hirveesti Gibsonin perusplekusta kun se KULUI. Itse yleensäkin pidän sopivasti kuluneista plektroista. Ei uusilla plektroilla mitään tee ennenkuin niitä sopivasti hieman kuluttaa, omaan tatsiin sopivaksi tms... www.stonetabs.tk |
atimoc 16.03.2005 01:50:00 | |
---|
Perusplekuihin on tullut tehtyä saman asian ajavaa efektiä lyömällä rei'ittäjällä parit kolot keskelle plektraa. Toimii, jos vaan jaksaa säätää. strictly rhythm or make it cry, make it sing? |
Mrezzye 16.03.2005 10:13:27 | |
---|
Perusplekuihin on tullut tehtyä saman asian ajavaa efektiä lyömällä rei'ittäjällä parit kolot keskelle plektraa. Toimii, jos vaan jaksaa säätää. Olen mäkin kokeillut joskus karhentaa plektroja eri tavoin, mutta tuo hiekkapinta on kyllä parasta mihin ole törmännyt. Jotenkin vaan tosi "luonnollisen" tuntuinen. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |