Aihe: AXIS-pedaalit
1
Grotesk
24.03.2003 08:54:04
Onko kellään kokemusta kyseisistä pedaaleista? Onko hintansa väärti?
JanneO
24.03.2003 09:25:55
En tiedä onko hintansa väärti, mutta kyllä nuo parhaat pedaalit on millä olen koskaan soittanut!
Tombo
24.03.2003 10:58:54
moro!
mulla on ollu muutaman vuoden käytössä X-sarjan sinkkupedaali ja oon ollu tyytyväinen. Tosin se nuija, joka vakiona siinä tulee on huono mun mielestä, liian pieni mun makuun.

tommi
bluesman86
24.03.2003 11:23:38
Tosin se nuija, joka vakiona siinä tulee on huono mun mielestä, liian pieni mun makuun.
ei siinä pedaalissa oo mitää tuntumaa jos se on liian kevyt.
Rock Rock
drummer 1
24.03.2003 16:41:05
Liian kalliita ne on, eikä oo hintansa väärti: PARAS PEDAALI ON TAMA IRON COBRA!!!! Kysyin kerran liikkeen myyjältä noista AXIS:ta kun ne on muka käsin tehty. Myyjä sano että ruuvit on ruuvattu käsin kiinni!!! mun mielestä siitä ei kannata maksaa vielä itsessään, mutta jos tykkää tatchista niin mikäs siinä..
miän vain
24.03.2003 17:46:23

Liian kalliita ne on, eikä oo hintansa väärti: PARAS PEDAALI ON TAMA IRON COBRA!!!! Kysyin kerran liikkeen myyjältä noista AXIS:ta kun ne on muka käsin tehty. Myyjä sano että ruuvit on ruuvattu käsin kiinni!!! mun mielestä siitä ei kannata maksaa vielä itsessään, mutta jos tykkää tatchista niin mikäs siinä..

En kyllä käsitä mitä ideaa olisi tehdä tuollainen lähes hienomekaaninen laite käsin - kone on kuitenkin tarkempi. Pellit on sitten asia erikseen.

Ei muuten ole olemassa parasta pedaalia - on vain erilaisia mieltymyksiä. Iron cobraa moni hehkuttaa, koska 'isot pojat' soittaa sillä. Tietenkin se on silloin maailman paras ja loistavin. Ja tietenkin ison pojan sana on absoluuttinen totuus.

En tiedä axiksesta paljoakaan, mutta soittotuntuma on melko lailla samanlainen kuin vanhassa kunnon speed kingissä. Kannattaa testata.

En ota kantaa siihen onko hintansa väärti. Ainakin se on nopeatoiminen ja kevytsoittoinen ja hienon näköinen.
O jee! *NAX*
bluesman86
25.03.2003 10:20:10
En tiedä axiksesta paljoakaan, mutta soittotuntuma on melko lailla samanlainen kuin vanhassa kunnon speed kingissä. Kannattaa testata.

speed king jyrää kyllä kaikki muut spedut iha kokonaa, vaikka omistankin ironcobran, mutta ostan speed kingin si ku saan rahaa.
Rock Rock
JanneO
25.03.2003 10:31:00
Jos jollain "isolla" nimellä on diili esim taman kanssa ja bookleteissä ym noissa lukee että kaverilla on taman hardware tai spedut, se ei välttämättä tarkoita että kyseinen tyyppi oikeasti sillä pedaalilla soittaa kuitenkaan.
Tämä vain selvityksenä siihen, että ei kannata välttämättä mennä sen perässä kamaa ostamaan kun jollain lars ulrichilla on taman pyöräilyshortsit jalassaan, vaan kannattaa itse kokeilla mikä on omaan soittotyyliin paras pedaali.

Sen takia voin vain sanoa, että axis on paras millä minä olen soittanut... en ole kokeillut Eliminaattoria... Ic:tä kylläkin ja se oli säädetty sillä tavalla, että soittamisesta ei tullut yhtään mitään, mutta en väitä että etteikö sitä olisi saanut säädettyä meikälle hyväksi.
Axiksesta tykkään juuri sen keveyden takia ja nyt huomaan bändimme viimeisellä tuotoksella, että vauhti on kasvanut huomattavasti pedaalin vaihdon jälkeen. Tottakai siinä on myös muuta treeniä tullut ja sitäkin kautta varmaan pystyn hieman paremmin soittamaan, mutta.... hyvillä kamoilla on kiva soittaa:)
Jos joku tykkää kovaa kepitellä milleniumeilla, niin antaa palaa ei se minulta ole pois.

Axikset on erittäin suolaisen hintaiset, mutta jo nyt reilun vuoden käytön jälkeen tullut edullisemmaksi kuin edellinen pedaalini, joka sekin ostaessaan oli kallis, mutta varaosiin meni liuta taalereita + se että kun se oli rikki, niin ei päässyt treenaamaan tahi soittamaan ollenkaan.
Kaikista pahinta oli, kun spedu meni kahdella keikalla paskaksi ja se ei ollut yhtään hauskaa... varsinkaan kun tunsin tasan yhden tyypin kenellä oli samanlainen hässäkkä, joten keikalle varaosien saaminen oli todella kallista ja aihetutti hirveätä säätämistä.
Noh, meni ohi aiheen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)