Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Liquid Tension Experiment
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ChangeOfSeasons
22.03.2003 20:44:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siiiiiiis mitä ? aikasemmin olin dissanut bändiä mutta prkl kun on kertakaikkiaan loistavaa musiikkia !!
 
..and I smile and I'll lurn to pretend...
JC
22.03.2003 21:28:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle kävi tuon projektin kanssa juuri päinvastoin. Aluksi innostuin kuin hullu puurosta, mutta pidemmän päälle levyt eivät ole kestäneet kuuntelua.
 
Fortune
23.03.2003 11:17:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kuukauden niitä jaksoi aikanaan kuunnella, nyttemin ei ole kyllä tullut levyjä kaivettua hyllystä. Kakkosen taisin myydä pois itse asiassa.
 
Joskus on tullut testosteronihuumassa soitettua Paradigm Shiftiä levyn mukana, sillä saa liiat tilutushalut pois elimistöstä.
 
Ostetaan midipedaali. Katso tori.
Kitarakamakaavio.
Mursuviiksi
23.03.2003 12:47:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä nyt on hieman tylsää puuttua keskusteluun tällaisella kommentilla, mutta: LiQuid Tension Experiment
 
...ja kuten on jo todettu, niin aika lyhytikäistä musiikkiahan tuo todellakin on. Valitettavasti.
 
+7min
Uli Con Carne
23.03.2003 15:00:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, meikällä ekan levyn hämyinen 2. biisi (Osmosis vai mikäs se oli) sekä jotkut toisen levyn Acid Rain ja Hourglass jaksaa enää pyöriä soittimessa harvakseltaan. Vaatii tiettyä mielentilaa.
 
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
Epämuusikko
23.03.2003 16:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle kävi tuon projektin kanssa juuri päinvastoin. Aluksi innostuin kuin hullu puurosta, mutta pidemmän päälle levyt eivät ole kestäneet kuuntelua.
Mulle kans.
 
www.stileproject.com
Hermanni
23.03.2003 20:35:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MIkä vitun Paradigm shift?=)
 
goashem
23.03.2003 23:11:36 (muokattu 23.03.2003 23:12:02)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siiiiiiis mitä ? aikasemmin olin dissanut bändiä mutta prkl kun on kertakaikkiaan loistavaa musiikkia !!
 
Tietyssä mielentilassa LTE II:lta löytyy pari varsin maukasta biisiä. Ja ykköslevyltä löytyy ainakin se yks fiilistelybiisi, jonka nimeä en tähän hätään saa kahden aivosoluni välistä kaivettua....
 
Mutta eipä se mitään elämää suurempaa musiikkia ole. Jordanin soololevyilläkin on mielenkiintoisempaa materiaalia.
 
Jimi Henri
24.03.2003 02:06:14 (muokattu 24.03.2003 02:07:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta eipä se mitään elämää suurempaa musiikkia ole. Jordanin soololevyilläkin on mielenkiintoisempaa materiaalia.
 
Olisivat tosiaan saaneet miettiä vähän enemmän mitä soittavat. Onhan siellä muutama helmi, muttei montaa. Mielestäni LTE:n tuotantoa voi kutsua termillä "pippelin kasvatus musiikkia".
 
Hermanni
24.03.2003 11:14:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pippelinkasvatusmusiikkia.
 
lxi
24.03.2003 11:33:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pippelinkasvatusmusiikkia.
 
Lottoprogea.
 
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Jimi Henri
24.03.2003 12:04:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Lottoprogea.

Lottoprogea ;) Mitä se on?
 
lxi
24.03.2003 12:25:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lottoprogea ;) Mitä se on?
 
Musiikkityyli, jota LTE edustaa.
 
"Virallisen valvojan Aulis Gerlanderin läsnäollessa suoritamme illan ensimmäisen tahtilajiarvonnan. Ja tulos seitsemän oikein on 13/16, 5/8, 3/4, 9/8, (n+1)^2, 31/32 ja eihäntästäsaamitäänselvää."
 
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
bedlam
24.03.2003 13:00:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Virallisen valvojan Aulis Gerlanderin läsnäollessa suoritamme illan ensimmäisen tahtilajiarvonnan. Ja tulos seitsemän oikein on 13/16, 5/8, 3/4, 9/8, (n+1)^2, 31/32 ja eihäntästäsaamitäänselvää."
 
Ei hitto, erittäin kuvaava ilmaisu :D Kikkeliprogen vaihdan heti sanakirjassani Lottoprogeen.
 
http://www.mikseri.net/kiasma
Bassballs
24.03.2003 13:47:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Musiikkityyli, jota LTE edustaa.
 
"Virallisen valvojan Aulis Gerlanderin läsnäollessa suoritamme illan ensimmäisen tahtilajiarvonnan. Ja tulos seitsemän oikein on 13/16, 5/8, 3/4, 9/8, (n+1)^2, 31/32 ja eihäntästäsaamitäänselvää."

 
Hohhoo.. Loistava termi tekotaideprogelle.. Omistan LTE:n kakkoslevyn, eikä se ihan turha ostos ollut. Onhan se puuduttavaa ja vähän väkisin väännettyä "lottoprogea"(heehee..), mutta joskus sitä jaksaa kuunnellakin.Toinen biisi(minkä nimeä en nyt jaksa muistaa) on ihan hyvä, vaikka ne kansilehdessä paljon puhutut "latin-vaikutteet) on aika köyhiä.
 
Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen.
Dr. Funkenstein
24.03.2003 15:04:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biaxident on biisin nimi, ja on eräs ainoista bändin hyvistä kipaleista. Puuduttavaa kamaa tosiaan... ei jaksa kuunnella kauaa.
 
Progressiveland
24.03.2003 15:26:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meitsi osti molemmat levyt joskus 2vuotta siiten aluksi eka viikko meni siinä sulatellessa että mitäs mitäs juttuja tää on syöny,mut siitä lähtien on maistunu aivan täysillä,ovat vielakin ainoat levyt mitkä eivät ole alkaneet kyllästyttää!loistavaa musiikkia!parhaita three minute warning ja chewbacca jos niistä nyt parhaita voi sanoa niin ja chris and kevin's exellent adventure,kultaa!!!
 
Jankku
24.03.2003 16:38:59 (muokattu 24.03.2003 16:39:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alussa nuo kyllä innosti mutta enää ei ole tullut kuunneltua muutakuin ehkä Unirsal mindin alun kanssa on tullut soiteltua mukana =)
 
Yeah rock, rock!
Hermanni
24.03.2003 17:37:14 (muokattu 24.03.2003 17:37:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lottoproge termi juontuu alunperin Rudessin soololevystä. kun ne biisit viel kuulostaa ihan vitun pilipåalille ihan kun jollekin lottoarvonan tunnarille, ja sit vile rytmit ja muut on niin arvaamalla soitettu et ei se muutakaan voi olla kun lottoprogee.
 
koskaan en myönnä kuitenkaan Rudesia tai LTE:tä kuunnelleeni. varsinkaan soittaneeni.
 
kippe-gerbiili
24.03.2003 21:11:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muiden mielipiteistä huolimatta mun on annettava puolustava kantani bändistä. Hyviä biisejä hiljasiin hetkiin. Mun suosikki on "hourglass". Ja 3 minutes warning on aika helmi biisi. Pelkästään ku miettii vaan mitä pojilla on liikkunu päässä ku ne on sitä biisi jammaillu.
 
Jammailu ja vapaa improvisoini on varmaan siisteintä mitä bändi voi keskenään tehdä. Mulla on parin kaverin kans aina tapana ennen treenejä vetää parit jamit. Ja kuuntelemalla/katselemalla toistenki ihmisten tekeleitä oppii tunteen näitä ihmisiä paljo paremmin. Sen takia mä diggaan 3mw:sta koska "Se ei ole pelkkä kappale, se on portti näiden ihmisten alitajuntaan" Nonii mä alan kuulostaan varmaan joltain Dantelta...
 
Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «