funkylord 14.03.2005 14:15:24 | |
---|
Niin miksi mennä merta edemmäksi kalaan kun suomestakin löytyy vallan varteenotettavia vaihtoehtoja. Sitä parasta, ja kolahtavinta suomi-bossa/salsa/samba zapsatusta haussa. Itse heitän tuohon jo tietenkin Sieluni kaunis maria. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
mack the knife 14.03.2005 14:16:59 | |
---|
Tarkotatko sä suomi-bossalla sitä, että ei tarvi olla kotimainen sävellys, vain sanat suomeksi? Tuossa sun esimerkissä on ainakin niin. Tässä me ihanasti rahvastellaan, röyh! |
funkylord 14.03.2005 14:28:41 | |
---|
Tarkotatko sä suomi-bossalla sitä, että ei tarvi olla kotimainen sävellys, vain sanat suomeksi? Tuossa sun esimerkissä on ainakin niin. kyllä. eli siis käännetyt, ja sävelletyt, eli ihan mitä vaan. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
baron 14.03.2005 15:16:57 (muokattu 14.03.2005 15:18:10) | |
---|
kyllä. eli siis käännetyt, ja sävelletyt, eli ihan mitä vaan. Kyllähän Carolan "Agua de beber" on mahtava. Mä kuuntelin vierekkäin Astrudin ja hänen versiotaan eikä juurikaan jää. Carolan brassiportugali on hienoa ja se suomalainen bändi takana (ketkä lienevätkään) soittavat ihan oikealla meiningillä. Edit: Ja ihan äskettäin kehuin Dannyn "Painajaisen" bändiä, Mas Que Nada koveria. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
tanjuli 14.03.2005 16:14:40 | |
---|
lailan one note samba ja desafinado on kyllä vetoina niin kylmät väreet nostattavia ettei mitään järkeä. [i hear voices but at least they're on tune] |
Riksteri 15.03.2005 00:40:20 | |
---|
Jos sallitaan väljästí tulkita, niin minulle kolahti Claudya de Oliveiran laulamat 'Luz na escuridão' tai 'Minas Finlandia', Sarmantoa ja Sibeliustakin v. 2003 ilmestyneellä levyllä 'Horizons - a lua luara - Mama always said life was like a box
of chocolates, never know what you're gonna get. |
baron 15.03.2005 06:36:54 | |
---|
Ja Matti Eskon kappaleessa Trasselimiehen salsa bändi osaa Kuubakuviot. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
half 15.03.2005 09:25:07 | |
---|
Ja Matti Eskon kappaleessa Trasselimiehen salsa bändi osaa Kuubakuviot. Trasselijussin salsa Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 15.03.2005 09:43:53 | |
---|
Trasselijussin salsa "Menee viisaskin vipuhun" The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
mack the knife 15.03.2005 09:50:11 | |
---|
"Menee viisaskin vipuhun" Älä välitä, olin tuuraamassa Masan bändissä perjantaina ja yksi "fani" möykkäs koko illan, että vetäkää se Oili-samba. Tässä me ihanasti rahvastellaan, röyh! |
baron 15.03.2005 09:51:34 | |
---|
Älä välitä, olin tuuraamassa Masan bändissä perjantaina ja yksi "fani" möykkäs koko illan, että vetäkää se Oili-samba. Sitä nyt ei voi antaa anteeksi jos sotkee samban ja salsan. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
mack the knife 15.03.2005 09:53:11 | |
---|
Sitä nyt ei voi antaa anteeksi jos sotkee samban ja salsan. Siksi me ei osattukaan soittaa sitä. Hyvät naiset ja herrat...Hope Logan Show! |
Sertzo S 15.03.2005 10:07:23 | |
---|
Sitä nyt ei voi antaa anteeksi jos sotkee samban ja salsan. Salsaa ja silsaa ei kai sotke keskenään? |
manjaana 15.03.2005 13:52:06 | |
---|
Salsaa ja silsaa ei kai sotke keskenään? No ei tietenkään, niissähän on ihan eri kutinat.. ;o)) Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee... |
pekkajau 15.03.2005 14:17:08 | |
---|
"Suomi-bossanova" on yhtä aitoa ja alkuperäistä kun "Mikko Alatalo-country"? Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |
El Condor 15.03.2005 14:39:43 | |
---|
Kyllähän Rauno Lehtisen säveltämä Toiset Meistä on myös hieno bossatyyppinen biisi, ja vieläpä täysin kotimaista tuotantoa. Nälkäänsä syö vaikka sisäfilettä. |
Sertzo S 15.03.2005 16:53:18 | |
---|
Kyllähän Rauno Lehtisen säveltämä Toiset Meistä on myös hieno bossatyyppinen biisi, ja vieläpä täysin kotimaista tuotantoa. Mun lemppareita, kun Pepe ja Paradise, sekä lauluyhtye Fyrkka sen M. Johanssonin sovittamana tulkitsee. Oliko muuten Fyrkka siinä mukana? |
poppamies 15.03.2005 17:35:25 (muokattu 15.03.2005 17:55:16) | |
---|
Suomi lattareiden kruunaamaton kuningas lienee vanha tuttavani, edesmennyt "Sacy Sand" , eli Rainer "Sacy" Sandqvist. Kysykää vaikka keneltä tahansa vanhalta suomalaiselta artistilta joka oli mukana 50-60 luvulla. Googlettamalla "Sacy Sand" tulee n. 70 osumaa... "G-strings are for strippers" |
Suomi lattareiden kruunaamaton kuningas lienee vanha tuttavani, edesmennyt "Sacy Sand" , eli Sacy Sandqvist. Kysykää vaikka keneltä tahansa vanhalta suomalaiselta artistilta joka oli mukana 50-60 luvulla. Kysykää multa: Mä oon nähnyt herran bändeineen livenä, varmaan 50-luvulla. Paitsi musa, myös pukeutuminen oli viimeisen päälle, valkoiset röyhelöhihat ja sombrerot. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
baron 15.03.2005 17:41:22 (muokattu 15.03.2005 17:41:59) | |
---|
Mulla on muuten C-kasettikooste suomalaisista lattareista 40-50 luvuilta, jonka ystäväni Pepe Luhtala teki savikiekoista. (Osti mun vanhan 78 levysoittimen vain tätä varten) The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |