Aihe: Kitarahankinnoista..
1
Mika K
22.03.2003 14:04:02
Kävipäs tänä aamuna niin, että menin paikalliseen musiikkiliikkeeseen ihan vain tarkoituksena katsella ja kokeilla muutamia kitaroita. Kävikin sitten niin, että noin puolentoistatunnin kuluttua kävelin liikkeestä ulos mukanani tuliterä Epiphone ES335 Dot Flame. Ihan jälkeenpäin ajateltuna hirvittää mitä tuli tehtyä, sillä kitara oli tarkoitus hankkia vasta joskus tulevana kesänä eli sitten kun tuo rahatilanne on hieman vakaammalla pohjalla. Jokatapauksessa kitara tuli hankittua ja enää ei tarvitse siitä haaveilla. Näyttää siltä, että nuo musiikkiliikkeet on tosi petollisia. Aina tulee jotakin ostettua vaikka rahatilanne ei sitä välttämättä sallisi. Nyt täytyy pysytellä pois musiikkiliikkeistä aina tuonne kesään asti. : )
Michi
22.03.2003 14:55:50
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä maksoit DOTista?
-Up The Irons!-
Mika K
22.03.2003 15:03:34
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä maksoit DOTista?

525€
Grimmu
22.03.2003 17:19:05

Kaveri meni ostamaan musakaupasta johtoja, ja ne myi sille mikserin.
"Peace means reloading your guns."
N_Bates
22.03.2003 17:26:11

Heh.. Mä hankin oman puoliakustisen Epiphoneni vähän samalla tavalla. Piti mennä kysymään vaan wahipedaaliin varaosaa mutta tarttui sitten Epi Sheraton matkaan. Tekivät niin hyvän tarjouksen että ei voinut kieltäytyä. Eipä ole vielä 1,5 vuoden jälkeen alkanut kaduttamaan! Hyvä kitara.
Fortune
22.03.2003 17:33:48
Tapahtui syksyllä 2001, DLX music, Kaisaniemi:

Minä: -Pitäisiköhän ostaa viritysmittari...mikäs tuo Pod oikein on?

Myyjä: -Se on semmoinen vahvistinmatkija, kokeilehan.

2 tuntia sen jälkeen olin 3000 mk köyhempi.

Onneksi olin töissä tuolloin, nykyään ei ole heräteostoksiin varaa.
Ostetaan midipedaali. Katso tori.
Kitarakamakaavio.
askomiko
22.03.2003 17:38:49 (muokattu 22.03.2003 17:41:42)
Ruokatunnilla kaupassa:

"No mutta mikäs tuo wanha Marshalli tuossa nurkassa on?"
"Ei myö oikein tiijetä."
"Tääpäs kuulostaa hyvältä, myy tonnilla?"
"En, mutta tähän myyn"
"omg"

-> juoksen pankkiin ja takaisin. Euron ensimmäisinä päivinä, ja oli aivan kauhia ruuhka. Se oli hieno heräteostos.

Samassa kaupassa myöhemmin kesällä:

"No mutta mikäs tuo hieno Rautian väsäämä skitara tuossa ikkunassa on?"
"Tuommoinenhan se."
...

Olen uhri.
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen
welho
22.03.2003 18:02:45

Heräteostokset on kyllä petollisia. Värkki jota olet himoinnut ilmestyy eteen kuin tyhjästä ja sitten sitä mennään=)

Itse olen kyllä pyrkinyt suunnittelemaan hankinnat ja varaudun niihin etukäteen...

Mutta eihän tuo aina onnistu. Viime kesänä jäi mm. vintage- henkinen rumpusetti käteen kun piti kapuloita hakea ennen keikalle lähtöä=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Tompsi
22.03.2003 19:01:39
Hehe, mullakin kävin niin että menin mielenkiinnosta mukaan ihailemaan kun kaveri osti Gibson SG Standardin ja lopulta lähdettiin molemmat kitara kainalossa kaupasta ulos. Kaverilla se SG Standard ja itsellä Les Paul Studio.
Jani The Rock
24.03.2003 13:27:27 (muokattu 24.03.2003 13:30:43)

Kyllä sitä aina sattuu ja tapahtuu... Mäkin menin kerran Stratoa ostaan ja tulinkin Firebirdin kanssa pois. Yhteen aikaan tuli vahvareita ostettua kans aikalailla ex tempore. Mutta nyt kun on tullu oltua töissä, olen 8 kuukauden aikana hommannut vain yhden uuden kitaran.
Älä tee tänään mitään, minkä voit tehdä huomenna - paitsi jos siitä maksetaan.
PuNkKi
25.03.2003 02:30:57
tulihan sitä tuossa talvella hankittua täysin
heräte ostoksena yksi takaminen elektroakustinen
noh, olihan se pakko...kun "halvalla" sai =D
...tuli se kyllä jo myytyäkin...
Beelsebub
25.03.2003 03:22:01
Rahaa jos olisi niin olisin hankkinut eilen heräteostoksena 70-luvun telecasterin. Pakkohan se on ostaa jos se vielä kauankin roikkuu siellä kaupassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)