kivelae 14.03.2005 20:42:33 | |
---|
No Coreyn ääni on parantunut noihin karjumisosuuksiinkin aivan saatanasti. Mä oon tästä asiasta ihan toista mieltä, sen "karjuminen" on nykyään ihan kihinää verrattuna aikaisempaan meininkiin. Mutta makuasioitahan nämä. wanha |
Mijau 14.03.2005 22:29:48 | |
---|
Mun mielestä ihan kova setti... Nii ja onhan mulla ne muutkin Jay Lenot yms... Kaikista paras Slipknot "talkshow" esiintymine on Conan O Brienis ku ne vetää Heretic Anthemin... Ja taas Liplotin keikalle tällä kertaa rovinssii Jeah *kurnau* |
wil-le 15.03.2005 10:17:07 | |
---|
väärin. ne liput on ilmasia, niitä saa tilata puhelimella, joskin jonot - voisin kuvitella - on aikas pitkiä anteeksi tietämättömyyteni. onneksi olet aina korjaamassa muitten virheet ja loistamassa tiedoillasi. before you kill your idols, kiss them goodnight |
-Mickill- 15.03.2005 12:03:43 | |
---|
Kaikista paras Slipknot "talkshow" esiintymine on Conan O Brienis ku ne vetää Heretic Anthemin... Joo mulla on toi nauhalla kanssa ja tosiaan hiton hyvä veto oli mun mielestäkin toi Heretic Anthem. Eilen tuli Conanissa hyvä SlipNut-sketsi missä ne oli Slipknotin lämppärinä, Slipknotin fanit katto vähän kieroon että mitä vittua. Tulee tänää päivällä uusintana. Kannattaa katsoa myös heti sen perässä tuleva Robin Williamsin haastattelu, hauskin haastattelu mitä olen nähnyt PITKÄÄN aikaan. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
anteeksi tietämättömyyteni. onneksi olet aina korjaamassa muitten virheet ja loistamassa tiedoillasi. älä ny ittees ota |
wil-le 16.03.2005 12:11:13 | |
---|
älä ny ittees ota vitsi vitsinä. en tietenkään. before you kill your idols, kiss them goodnight |
T.S. S L A Y E R 16.03.2005 12:39:56 | |
---|
PISTÄKÄÄ nettiin se heretic anthem-conan esiintyminen jotta näkisi sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Carpathia 17.03.2005 21:49:37 | |
---|
joo elikkä, se pelle tosiaan ei ollu eikä myöskään efektimies, ja se nokkamies paukutteli niitä pönttöjä välillä kun jakso jolla ei tosin ollu mitään merkitystä ja dj istu sen pellen pönttöjen päällä ja vispas kalloaan ihan vimmatusti ja kävi kerran pari vääntelemässä niitä vinyylejä. tuoki yhtye olis paljon parempi jos 4 ylimäärästä äijää nakeltas mäkeen ja ne maskit pois niin taylorillakin hoitus se laulu paremmin piste Jospa olisi jonkun aika kuunnella levyjä vähän tarkemmin. Sitä ei ehkä yhden biisin perusteella selvitä mutta jos kuuntelet levyt kunnolla ja mietit jonkun kaverin sieltä pois niin olen aika varma ettei se enää kuulostaisi samalta. Ne tekee siellä lavalla ne hommat mitä kullekin kuuluu. Riehuuhan se Coreykin siellä silloin kun ei laula. Miksei sitten muutkin? (mikä tosin saa itsenikin aina livenä suht´ hullulle tuulelle) Ja olisihan se aikasen huono ratkaisu hakata ja naarmutta ja sämplätä ja kaikkea mitä vaan voi kuvitella, koko ajan! Samaan aikaan! Ja showtahan se on kuin sanottu. Ja jos nyt opettelisi sen verran historiaa ja katsoisi kunnolla kun se ihan ruudussa näytetään: ei kuulemma haittaisi jos heitetään 4 kaveria mäkeen. Okei.. mutta on se aikamoista huomaamattomutta jos ei niitä kaikkia paikallaolijota huomata. Niin. Kyllä. Samplaaja oli paikalla. Tai no sanotaan sitten vaikka efektimies, jolla myös on meko iso rooli bändissä. Corey Taylorin laulusta sen verran että miltä kuulostaisi vaihtoehto, että miksaus on laulussa ihan toisenlainen kuin esimerkiksi IOWALLA? Onhan se totta että se ääni kärsii, mutta kyllä se vielä potkii pallit kurkkuun. Ja jospa kavereilla on tahto tehdä omaa juttuaan ja sitä miltä tuntuu kuin pitää hypeä yllä tekemällä samaa hommaa alusta loppuun (kuten sanottu "olisimme aina voineet tehdä IOWA kakkosen..."). Mikäpä sen ärsyttävämpää kuin tehdä sitä mikä on pop ja odotettavissa vain että saataisiin pitää muutama vähemmän ennakkoluuloton yleisössä. En minä tuomitse, mutta harmittaahan se. End of tilitys. ...and the bastards you know is the hero you hate.. |
Akiman 17.03.2005 21:53:57 | |
---|
Heh, onpas taas jänkätystä teillä täällä. Taisi olla maanantaisessa/tiistaisessa Conanin jaksossa Slipknotin vierailuun liittyen laadukas Slipnut juttu, jossa kolme äijää liukasteli pähkinöihin. Ilmeisesti samat kaverit oli järkätty Slipknotin yhteyteen heidän keikalleen New Yerseyyn ja nämä kolme äijää menivät lavalle heittelemään pähkinöitä ja liukastelemaan. Yleisö katteli ja näytteli keskisormea tapansa mukaan. Laadukas pätkä. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |