ronkeli 14.03.2005 16:28:53 | |
---|
Tämänvuoden Iskelmäfinlandia- ehdokkaat näyttää olevan seuraavanlaiset: Eini, Vicky Rosti, Anneli Saaristo, Frederik ja Jari Sillanpää. Miltäs vaikuttaa? Minun mielestäni jotenkin pliisulta, verrattuna aikaisempien vuosien ehdokkaisiin. |
Martso 14.03.2005 17:17:20 | |
---|
Tämänvuoden Iskelmäfinlandia- ehdokkaat näyttää olevan seuraavanlaiset: Eini, Vicky Rosti, Anneli Saaristo, Frederik ja Jari Sillanpää. Miltäs vaikuttaa? Minun mielestäni jotenkin pliisulta, verrattuna aikaisempien vuosien ehdokkaisiin. Niin no... Mun mielestä ei Eini, ei Reetu eikä Anneli Saaristo. Sitte jääki kaks hyvää, joista minä äänestäisin Siltsua. "Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!" |
mack the knife 14.03.2005 17:20:16 | |
---|
Tämänvuoden Iskelmäfinlandia- ehdokkaat näyttää olevan seuraavanlaiset: Eini, Vicky Rosti, Anneli Saaristo, Frederik ja Jari Sillanpää. Miltäs vaikuttaa? Minun mielestäni jotenkin pliisulta, verrattuna aikaisempien vuosien ehdokkaisiin. Ei helevetti. Ei jumalauta. Tässä me ihanasti rahvastellaan, röyh! |
Sertzo S 14.03.2005 17:25:27 | |
---|
Entäpä jos laadittaisiin epävirallinen m-nettiläisten varjolista iskelmäfinlandiaehdokkaista? En uskalla itse aloittaa, mutta hyvän varjolistan voin allekirjoittaa. |
pippuri 14.03.2005 17:43:21 | |
---|
Entäpä jos laadittaisiin epävirallinen m-nettiläisten varjolista iskelmäfinlandiaehdokkaista? En uskalla itse aloittaa, mutta hyvän varjolistan voin allekirjoittaa. Noista nimetyistä vaihtoehdoista mun suosikkini on Vicky Rosti. Minä olen rohkea suomalainen ja laitan tähän nyt oman "varjolistani " ehdokkaista ( nämä ovat sitten sellaisia ,jotka eivät vielä jostain kumman syystä ole olleet Iskelmäfinlandia ehdokkaina) : * Pasi Kaunisto * Tapani Kansa * Reijo Taipale * Fredi * Paula Koivuniemi |
manjaana 14.03.2005 18:05:20 | |
---|
Tämänvuoden Iskelmäfinlandia- ehdokkaat näyttää olevan seuraavanlaiset: Eini, Vicky Rosti, Anneli Saaristo, Frederik ja Jari Sillanpää. Miltäs vaikuttaa? Minun mielestäni jotenkin pliisulta, verrattuna aikaisempien vuosien ehdokkaisiin. No voi helevetin helevetti, ei voi olla, Siltsu ja Saaristo nyt vielä menee, mutta et Eini, että tämäkin piti vielä kokea... Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee... |
Botox 14.03.2005 18:23:35 | |
---|
Noista nimetyistä vaihtoehdoista mun suosikkini on Vicky Rosti. Minä olen rohkea suomalainen ja laitan tähän nyt oman "varjolistani " ehdokkaista ( nämä ovat sitten sellaisia ,jotka eivät vielä jostain kumman syystä ole olleet Iskelmäfinlandia ehdokkaina) : * Pasi Kaunisto * Tapani Kansa * Reijo Taipale * Fredi * Paula Koivuniemi Minulla olisi muuten ihan samat ehdokkaat, mutta Fredin tilalle Kai Hyttinen. |
uruttaja 14.03.2005 19:04:53 | |
---|
Fredi, Kai Hyttinen, Paula Koivuniemi, Tarja Lunnas, Tapani Kansa. |
KoskPaavo 14.03.2005 19:17:54 | |
---|
Minulla olisi muuten ihan samat ehdokkaat, mutta Fredin tilalle Kai Hyttinen. No kai sen ehdokkaan pitäis edelleenkin jotenkin musiikin kanssa tahkota, Kuju on eräoppaana kairassa, ja Kaunisto hautausurakoi. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
uruttaja 14.03.2005 20:25:45 | |
---|
No kai sen ehdokkaan pitäis edelleenkin jotenkin musiikin kanssa tahkota, Kuju on eräoppaana kairassa, ja Kaunisto hautausurakoi. Kuju tekee keikkaa ihan koko ajan. |
WanhaWetäjä 15.03.2005 10:36:06 | |
---|
No kai sen ehdokkaan pitäis edelleenkin jotenkin musiikin kanssa tahkota, Kuju on eräoppaana kairassa, ja Kaunisto hautausurakoi. Kaunisto puuhailee nykyään jonkun autobisneksen parissa, käytettyjä autoja tuo Euroopasta,tekee toki keikkaa sillon tällön,mutta asuu pääosin Ranskassa,noi hauturiosastot loppu jo aikaa sitten,eli konkurssi tuli... Joo,vois olla kyllä yks ehdokas,mieluummin kun tuo nami-nami Sillanpää... |
pekkajau 15.03.2005 10:40:17 | |
---|
Matti Esko Fredi Lea Laven Marion Rung Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |
uruttaja 15.03.2005 12:36:32 (muokattu 15.03.2005 12:53:08) | |
---|
Tuossapa nuo edellisten vuosien voittajat ja ehdokkaat. En tiedä voiko joku olla useamman kerran ehdokkaana, voittajat ei varmaan voi olla uudelleen. Kyllä Kuju pesee mennen tullen ja palatessa monia noista allaolevista ehdokkaista ja jopa voittajista. Ura on sen verran mittava. Noista aiemmista ehdokkuuksista ja voittajista riittääkin sitten kovastikkin keskusteltavaa. Olen aistinut, että tämän vuotisillakaan ehdokkailla ei ehkä olisi ammatillisia valmiuksia noin korkeaan julkiseen tunnustukseen? 2001 Ehdokkaat : Markku Aro, Antti Huovila, Maarit Peltoniemi, Marita Taavitsainen sekä Kari Vepsä. Valinnan suorittaja: Jukka Virtanen Voittaja: Antti Huovila 2002 Ehdokkaat : Anna Eriksson, Matti Esko, Lea Laven, Tomi Markkola sekä Marion Rung. Valinnan suorittaja: Ossi Runne Voittaja: Marion Rung 2003 Ehdokkaat:Anita Hirvonen, Arja Koriseva, Kirka, Mari Rantasila sekä Kari Tapio. Valinnan suorittaja: Erik Lindström Voittaja: Kari Tapio 2004 Ehdokkaat: Danny, Eija Kantola, Jorma Kääriäinen, Katri Helena sekä Matti&Teppo. Valinnan suorittaja: Raimo Henriksson Voittaja: Matti&Teppo |
köpi62 15.03.2005 13:00:54 | |
---|
Tänä vuonna valitsijalla on varmaankin vaikeuksia valinnassaan mm. sen vuoksi, että vahva ennakkosuosikki Sillanpää (-menestynyt loistavasti, mutta lyhyen aikaa.) on kuitenkin melko tuore "Finlandian" edustaja. Viittaan muiden ehdokkaiden jopa kolmen vuosikymmenen uraan ja pinnalla oloon ! Ehkä kaikille pitäisi antaa ykköspalkinto eri ansioista. Toisaalta listalla olokin on aina mainosta ! |
Eero Magga Voitto Leppänen Jukka Honka Jouni Eskelinen PatelaAkatemaian Rehtori |
uruttaja 15.03.2005 16:04:21 | |
---|
Eero Magga Voitto Leppänen Jukka Honka Jouni Eskelinen PatelaAkatemaian Rehtori Anna nyt pikkusen armoa....hei helekkari, naiset puuttuu kokonaan. |
mack the knife 15.03.2005 16:07:19 | |
---|
Anna nyt pikkusen armoa....hei helekkari, naiset puuttuu kokonaan. Sylvi Kujala (Jeesiö River tai kansanomaisissa paikoissa Ilo Huikurin yhtye) Aulikki Lämsä (Tremolos) Hyvät naiset ja herrat...Hope Logan Show! |
Sertzo S 15.03.2005 16:41:18 (muokattu 15.03.2005 16:41:48) | |
---|
Eero Magga Voitto Leppänen Jukka Honka Jouni Eskelinen PatelaAkatemaian Rehtori Nämä on kaikki pojoisesta, joten komppaan puoleksi tosissani, puoleksi huumorilla, mutta yksi nainen joukkoon kuuluu jonkun tilalle ja se olkoon Aili Haapola. Mitä sanoo esim. Uruttaja näistä? Kyllä nämä jonkun arvotittelin ansaitsevat varmasti! |
Sertzo S 15.03.2005 16:45:38 | |
---|
Pökköä pesään: Keijo Minerva (Oulu) Manu Ainasoja (Raahe) Jukka Kotialho (Lahti) Matti ja Heikki Sihvonen (Ylivieska) Mitäs näistä sanotte? |
uruttaja 15.03.2005 17:08:34 (muokattu 15.03.2005 17:10:57) | |
---|
Pökköä pesään: Keijo Minerva (Oulu) Manu Ainasoja (Raahe) Jukka Kotialho (Lahti) Matti ja Heikki Sihvonen (Ylivieska) Mitäs näistä sanotte? No nythän tämä rupes menemään ihan mahottomaksi. Aili Haapolakin oli Sertsosedällä naisten edustajana. Manu taitaa olla Porin poikia nykyään. Heikki Lahdessa ja Matti Muhoksella. Nämä on kyllä aika kovia. |