ddrum54 12.02.2005 17:49:34 | |
---|
en tarkota että peltien pitäis olla yltäpäältä jossain ryönässä mut sellain vanhuuden patina tuo kivaa syvyyttä soundiin No ei niitä likaantumisen takia sinne haudatakaan. Kyseessä on nopeutettu vanhenemisprosessi. Ja toimii. 2`n 4 |
dictatorsh*t 14.03.2005 19:27:26 | |
---|
No ei niitä likaantumisen takia sinne haudatakaan. Kyseessä on nopeutettu vanhenemisprosessi. Ja toimii. Hmm, nyt alkoi kiinnostaa. Voisiko joku hieman vielä selventää tätä asiaa. Olen kyllä aiemminkin kuullut mutta olen vain pitänyt ihan vaan juttuna. Hello to all of your swinging parts!
Myrikles! |
ramzuz 15.03.2005 11:34:11 | |
---|
Mä en sit tajua tällästä keskustelua!! Miks hemmetissä symbaaleitten pitäis olla hyvännäkösiä puhtaita tai kiiltäviä. Mun mielestä on ainakin aivan sama miltä pellit näyttää kunhan ne soi hyvin! Ittellä on Staggin merkit vähän kulunu mut mitä ihmeen väliä sillä on. Pienet setit on parhaita! |
U-rip 15.03.2005 12:04:33 | |
---|
Mä en sit tajua tällästä keskustelua!! Miks hemmetissä symbaaleitten pitäis olla hyvännäkösiä puhtaita tai kiiltäviä. Mun mielestä on ainakin aivan sama miltä pellit näyttää kunhan ne soi hyvin! Ittellä on Staggin merkit vähän kulunu mut mitä ihmeen väliä sillä on. Kyseessähän oli symbaalien merkinpoisto. Minulle on aivan sama vaikka symbaalin päällä kasvaisi kukkia, kunhan soi hyvin. Ja kun poistin Staggeista kaikki merkinnät ja symbaali siinä samalla puhdistui saundi parani oleellisesti. aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
Kyseessähän oli symbaalien merkinpoisto. Minulle on aivan sama vaikka symbaalin päällä kasvaisi kukkia, kunhan soi hyvin. Ja kun poistin Staggeista kaikki merkinnät ja symbaali siinä samalla puhdistui saundi parani oleellisesti. Joo voihan se tietty niinkin olla vois vaikka ehkä joskus koittaa. Pienet setit on parhaita! |
VJ 11.04.2013 18:58:33 | |
---|
Nostan tämän keskustelun nyt esiin, anteeksi. Onko veljillä tietoa millä olisi hyvä noita logoja ja tekstejä poistaa symbaalista? Paiste 2oo2 leimat on isot ja rumat, haluan niistä eroon. 420 |
-Dr.DW- 11.04.2013 19:08:27 | |
---|
VJ: Nostan tämän keskustelun nyt esiin, anteeksi. Onko veljillä tietoa millä olisi hyvä noita logoja ja tekstejä poistaa symbaalista? Paiste 2oo2 leimat on isot ja rumat, haluan niistä eroon. Onkos siinä 2002:ssa mitään pinnoitetta? Just sekunti sitten pyhkäsin Stagg:in SH Splashista ihan asetonilla pois! Kevyt pyyhkäisy ja kerralla läks! Its better to die on your feet, than to live your life on your knees. |
Speedy 11.04.2013 19:42:40 | |
---|
-Dr.DW-: Onkos siinä 2002:ssa mitään pinnoitetta? Just sekunti sitten pyhkäsin Stagg:in SH Splashista ihan asetonilla pois! Kevyt pyyhkäisy ja kerralla läks! Eikö niissä lakka ole.. Sen poiston/kulumisen jälkeen se vasta ruma onkin, varsinkin jos ei poista koko plätyn alueelta.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
El Jefe 11.04.2013 19:47:06 | |
---|
VJ: Nostan tämän keskustelun nyt esiin, anteeksi. Onko veljillä tietoa millä olisi hyvä noita logoja ja tekstejä poistaa symbaalista? Paiste 2oo2 leimat on isot ja rumat, haluan niistä eroon. Oranssi Paiste Cymbal Cleaner on tehokas symbaalien putsaukseen ja leimojen poistoon. http://www.online.angliadrumcentre. … .uk/paiste-cymbal-cleaner-207-p.asp Onhan täällä käsitelty aihetta. Ketsupillakin joku putsasi peltejään, mutta leimat ovat kyllä tiukassa välistä. Näköjään harrastajat käyttävät puukonterien patinoimiseen sinappia. Kaikkea sitä oppii. Fresh White Reeboks Kickin Your Ass |
VJ 11.04.2013 19:52:01 | |
---|
420 |
jp351 11.04.2013 19:56:46 | |
---|
El Jefe: Oranssi Paiste Cymbal Cleaner on tehokas symbaalien putsaukseen ja leimojen poistoon. http://www.online.angliadrumcentre. … .uk/paiste-cymbal-cleaner-207-p.asp Onhan täällä käsitelty aihetta. Ketsupillakin joku putsasi peltejään, mutta leimat ovat kyllä tiukassa välistä. Näköjään harrastajat käyttävät puukonterien patinoimiseen sinappia. Kaikkea sitä oppii. Hmm, ei kyllä itellä ole tuo Paisteen tahna poistanut leimoja eikä edes kuluttanut niitä vaikka useamman kerran olen sillä peltejä käsitellyt. Sen sijaan kynsilakanpoistoaineella lähtee leimat helposti. Phase 1. Collect underpants | Phase 2. ? | Phase 3. Profit |
VJ 11.04.2013 20:07:03 | |
---|
jp351: Hmm, ei kyllä itellä ole tuo Paisteen tahna poistanut leimoja eikä edes kuluttanut niitä vaikka useamman kerran olen sillä peltejä käsitellyt. Sen sijaan kynsilakanpoistoaineella lähtee leimat helposti. Onko kynsilakanpoistoaine jättänyt pellin pintaan mitään jälkeä? Jänskättää vaan brilliant pintaista peltiä alkaa tuolla jynssäämään, jos leiman kohdasta tuleekin sitten regular. Ei sekään nääs sitten kivan näköinen ole. 420 |
-Dr.DW- 11.04.2013 20:11:44 | |
---|
VJ: Onko kynsilakanpoistoaine jättänyt pellin pintaan mitään jälkeä? Jänskättää vaan brilliant pintaista peltiä alkaa tuolla jynssäämään, jos leiman kohdasta tuleekin sitten regular. Ei sekään nääs sitten kivan näköinen ole. Tuo SH oli kyllä ilman pinnoitetta... Se leima on muutenkin luultavasti sen pinnoitteen alla, ettei se kuluisi helposti pois? Its better to die on your feet, than to live your life on your knees. |
El Jefe 11.04.2013 20:26:04 | |
---|
VJ: Tuolla tökötillä olen peltejäni tavannut putsailla, mutta leimat eivät ole kyllä lähteneet, ainakaan brillianteista, regulareista hieman. Hyvin mahdollista. Mulla on se aine Made in West Germany. Voi olla koostumusta vaihdettu :) Fresh White Reeboks Kickin Your Ass |
-Dr.DW- 11.04.2013 20:36:34 (muokattu 11.04.2013 20:36:57) | |
---|
El Jefe: Hyvin mahdollista. Mulla on se aine Made in West Germany. Voi olla koostumusta vaihdettu :) Eikös se DDR, eli Itä-Saksa ollut "tunnettu" noista aineistaan? Niinhän se vitsikin meni että Olympialaisia raportoitiin TV:ssa: -"Olympiakisoissa on sattunut välikohtaus jossa Itä-Saksalainen naiskuulantyöntäjä syytti Länsi-Saksalaista naiskuulantyöntäjää dopingista, tästä suivaantuneena tämä potkaisi Itä-Saksalaista kuulantyöntäjää munille." =D Its better to die on your feet, than to live your life on your knees. |
jp351 11.04.2013 20:39:43 | |
---|
VJ: Onko kynsilakanpoistoaine jättänyt pellin pintaan mitään jälkeä? Jänskättää vaan brilliant pintaista peltiä alkaa tuolla jynssäämään, jos leiman kohdasta tuleekin sitten regular. Ei sekään nääs sitten kivan näköinen ole. Ei ole minulla jättänyt mitään jälkeä brilliantteihin. Se teksti kyllä näkyy vielä tietyssä valossa vaikka leimat poistaisikin eli ei saa ihan täysin häviämään. Ei kuitenkaan häiritsevästi näy mielestäni. Phase 1. Collect underpants | Phase 2. ? | Phase 3. Profit |
JanneO 12.04.2013 09:04:55 | |
---|
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |