Aihe: Chunksystems agent 00funk envelope filter
1
mar
14.03.2005 23:30:20
Etsiskelin ja löysin moisen värkin, mutta onko kellään moisesta mitään kokemuksia? Suomessa ko. laatikkoa ei taida myydä kukaan, en ainakaan ole löytänyt. Soundista saa vähän vihiä muutaman mp3:n kautta. Hinta hirvittää

http://www.chunksystems.com/a00f.htm

Vaihtoehtona olen miettinyt EHX Q-Tronia, mutta toimiiko hyvin basson kanssa?
HC.Pälä
15.03.2005 12:06:48

Siinä saitissa lukee:
Agent 00Funk is lovingly handmade in Australia to order and shipped to you direct from the manufacturer.

Ehkä ton takia ei löydy kaupoista suomessa?

Muuten kuulostaa ihan autowah:ilta. Ei kovinkaan ihmeellinen mielestäni. Kiva lelu kyllä muuten jos siihen löytyy käyttöä. Omalla autowah spedulla jaksoin leikkiä noin pari tuntia yhteensä..
Let the bass Kikzz.
Wil-J
15.03.2005 14:33:34
Mä en kyllä oikein ymmärrä näitä autowahi juttuja. Tai siis noi sampletkin mitä tuolla oli tuntu siltä että pistäis sen efektin pois niin olis makeita funk riffejä, mutta toi pörinä pilaa sen. Mutta kai mä olen jäävi tässäkin asiassa kun en mistään efekteistä bassossa pidä.
HC.Pälä
15.03.2005 16:32:15 (muokattu 15.03.2005 16:32:43)

Kyllä mielestäni autowah on hyvä efekti (harva niistä jota itse käyttäisin) mutta se ei vaan oikein sovi bändini musaan.. Noihan kuuluu enemmän tommoisiin funk pläjäyksiin kuten paistaa läpi ton Chunksystemin spedun nimestä.
Jammailussa toimii muuten ihan hyvin, mageet släppisaunditkin irtoaa.
Let the bass Kikzz.
mr.bungle
15.03.2005 17:28:18

Etsiskelin ja löysin moisen värkin, mutta onko kellään moisesta mitään kokemuksia? Suomessa ko. laatikkoa ei taida myydä kukaan, en ainakaan ole löytänyt. Soundista saa vähän vihiä muutaman mp3:n kautta. Hinta hirvittää

http://www.chunksystems.com/a00f.htm

Vaihtoehtona olen miettinyt EHX Q-Tronia, mutta toimiiko hyvin basson kanssa?

MXR Bass Auto Q on liki identtinen ainakin 00funkiin verrattuna. Boonuksena LFO.

Ite gasittelen Moogin Moogerfooger -filtteriä.
bassolla hanuriin
chief
15.03.2005 18:00:32
MXR Bass Auto Q on liki identtinen ainakin 00funkiin verrattuna. Boonuksena LFO.

Ite gasittelen Moogin Moogerfooger -filtteriä.

Onkos toi MXR hyvä? Osaatko verrata johonkin muuhun vehkeeseen?
Häh?
mr.bungle
15.03.2005 22:59:23

Onkos toi MXR hyvä? Osaatko verrata johonkin muuhun vehkeeseen?

Joo. Nuo Mutron-perilliset kuulostaa kaikki aika samanlaisilta (ainakin Q-tronit, MXR, tuo 00funk ym.). Saatan tosin hankkiutua MXR:stä jossain vaiheessa eroon, koska haluan filtterin jota voisin käyttää bassosynan kanssa. MXR:stä kuuluu kuiva signaali osittain läpi., ja saha-aalto ei ole suodattamattomina mikään kaunein ääni.
bassolla hanuriin
Keny
16.03.2005 07:59:54
Mulla on toi EBS Bass IQ ja käytän sitä vaan pariin biisiin sooloissa snadisti mausteena live soitossa. Muuten ihan suoralla soundilla soitan.

Jameissa noilla härpättimillä on kiva välillä leikkii ja voi syntyy jotain hyviä ideoita mut muuten ei oo paljoo käyttöö.

Kivahan noita on testailla aina välillä kun uusia tulee.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)