Aihe: Pukeudutko keikalle eri tavalla kuin normaalisti?
1 2
spp
21.03.2003 13:27:04

Pukeudun toki. Piilolinssit päähän ja that's it!
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi.
Monsieur Pena
28.03.2003 15:25:14
Totta kai. Minulla on lukuisia erillaisia kostyymeja erillaisiin tilaisuuksiin ja vaihtelen pukeutumistani vuorokaudenaikojen mukaan.

Tyyli on tärkeätä, siitä ihmiset muistetaan. Ulkonäkö on kuin eräänlainen käyntikortti, joka iskostuu ihmisten tajuntaan. En voisi kuvitellakaan esiintymistilannetta, johon en voisi ilman pukeutumista valmistautua.

-Bengt
Excelsior
Blackheart
30.03.2003 04:43:01
Samalla tavalla pukeudun, niinkuin normaalistikin, eli mustat farkut, custom-bootsit ja musta pitkähihainen, josta hihat kääritty ylös. Joku niittivyö ja "lompsaketjukin" saattaa olla.
Aki
25.04.2003 02:00:26

Son ihan keikasta kiinni. Humpat ja jatsit puvussa, funkyt farkuissa ja t-paidassa, rokit nahkahousuissa. Nämä siis kielisoittimilla. Häröproggikset rumpujen takana vaikka ilman housuja, kuten pari viikkoa sitten. Tammereen Tullikamarin Pakkahuoneen ylähylly on kuuma paikka vetää teatterikeikkaa. :o)

-Aki.
vantage
25.04.2003 11:12:58
Kauluspaita ja mustat housut niinkun tavallisestikkin
Heavy Metal Is The Law
Karlsson
25.04.2003 16:19:58
Mul on keikalla samat kuteet ku normaalistikin. Tosin paidan saatan valkata. Käytetyimmät keikkailussa on pikkukakkonen t-paita tai hevipaita tyylinen leidit lavalla paita.
Mä näytän niin tyhmältä ja rumalta, et miks vaivautua.
You can´t look cool and play bass at the same time!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)