petrikangas 12.03.2005 13:37:27 | |
---|
Onko käyttökokemuksia? Pelihän on aika uusi vielä..mut silti. Tilasin itselleni juuri moisen lelun. Petri |
Jabbe 12.03.2005 15:19:54 | |
---|
Hyvät biisit on kyl parhaita. |
MrShaft 13.03.2005 09:41:46 (muokattu 13.03.2005 09:42:56) | |
---|
Onko käyttökokemuksia? Hienosti toimii keikallakin. Olen tyytyvainen. Kosketus on mielestani loistava, soundeista en ala riitelemaan. Kerro sitten mita itse pidat. Ostin koteloksi SKBn slim casen, jonka lukoista en tykkaa yhtaan. Mietin etta kauankohan tuo kotelo mahtaa keikka-elamaa kestaa. EDITH PIAF: Slim koteloon SX menee juuri sopivasti. Se on kylla kevyt ja napparankokoinen kotelo masiinalle, jos vaan kestaa. PS Soitin eraalla keikalla tassa Nordleadin Electroa, ja kylla enemman pidan 700SXn tuntumasta, kun ei tuolla electrolla kylla juuri nyansseja tehty. Myos soundit ovat leveammat ja jyrahtavat paremmin. Makuasioita kai silti... MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
Onko käyttökokemuksia? Itselläni ollut nyt noin viikon päivät kyseinen laite ja kovasti olen tykästynyt. Kiireiden vuoksi en ole ehtinyt tutustumaan laitteeseen vielä soundimuokkausmahdollisuuksista, mutta soitellut olen ja lauantaina tuli korkattua jo keikallakin.. :) Tatsi ei ole omaan makuuni aivan paras mahdollinen , mutta sen korvaa se, että koskettimisto tottelee soittajaa todella hyvin. Missään nimessä tatsi ei siis ole huono, parhaita mitä olen tällaisia soittanut, mutta vaatimustasohan kasvaa syödessä ja sen takia se ei mielestäni ole täydellinen. :) Koskettimiston tottelemisen hyvyyden huomaa esim. siinä, että melodian esille tuonti on todella helppoa. Laitteen käyttö on loogista ja helppoa, neljän eri soundin yhtäaikainen käyttö ja kontrollointi splitattuina ja päällekkäisinä tapahtuu vaivattomasti. Kaikki tärkeät toiminnot löytyy helposti muutamalla napinpainalluksella. Soundipolitiikkaa tarkastellessa on syytä muistaa että kyseessä on keikkapiano eikä syntikka. Pianosoundit, joita itse eniten tarvitsen, ovat mielestäni erittäin hyvät ja niiden muokkausmahdollisuudet ovat mielestäni hyvät. Flyygelisoundeista on hauska nostella ja laskella kantta.. :) Sähköpianot, urut ja jousisoundit toimii myös todella hyvin. Varsinaiset synasoundit ei kauheasti ainakaan itselleni potkaise eivätkä myöskään brassit ole mitkään valtavat, mutta kuitenkin ihan käyttökelpoiset. Hanuri on ihan hanurista.. :) Jos miinuspuolia haluaa etsiä, niin joku varmasti näkee painon haittapuoleksi. Itseäni se ei haittaa, kunhan on hyvä case jossa sitä kuljettaa. |
Pharod 14.03.2005 19:12:21 (muokattu 14.03.2005 19:12:40) | |
---|
Onko tuo tonewheel mallinnus / rotary efekti yhtään kunnossa tuossa? Kun ei ole kuopiossa tuota vielä näkynyt. Kids on the bacseat cause accidents, accidents on the backseat cause kids. |
petrikangas 14.03.2005 19:17:50 | |
---|
Mukava lukea positiivisia kommentteja...varsinki ku piano on jo tilauksessa jo taloudellinen konkurssi lähellä ;) Anysway...täytyy varmaan tässä odotellessa käydä tyydyttämässä tarpeitaan läheisessä musaliikkeessä...palaan taajuudelle kun lelu kotiutuu ja kerron käyttökokemuksia. Seuraavana hankintana onkin sit joku slim-case...mitenhän softcase toimii? Onks slim-casejä pyörillä kans? |
MrShaft 15.03.2005 22:57:05 | |
---|
Onks slim-casejä pyörillä kans? Kylla omani on slim ja pyorilla. Mallia en muista, katso SKBn kotisivulta. PS Myos pyorattomiin Caseihin saa niita rullia, niidenkaan nimea en nyt muista, mutta ainakin eraan brittilaisen case firman nettisivuilta pisti silmaan. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
MrShaft 15.03.2005 22:58:50 | |
---|
Onko tuo tonewheel mallinnus / rotary efekti yhtään kunnossa tuossa? Kun ei ole kuopiossa tuota vielä näkynyt. Hmmm... Eihan SX nyt urku ole. Periaatteessa toimii ja keikalla hyvin. eri asia on kuulostaako se Hammondilta. Kylla silla parjaa, mutta en SXaa kylla sen takia ostaisi. Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |