luolamies 13.03.2005 21:05:31 | |
---|
No, että uutta kitaraa oisin ostamassa ja budjetti olis jotain 600 €. Kitara voisi olla joku hevikeppi.. Olen kattelut näitä Jacksonin kitaroita, erityisesti Dinky mallia. Testasin sitä F:ssä ja vaikutti oikein hyvältä! Siinä saisi olla kielilukot ja kampi. EI LIIMAKAULAA! Kertokaas vähän hyviä kitaroita jotka täyttää vaatimukset.. Ja vielä yksi asia, että onko Behringerin X V-Amp hyvä, kun sellaista olen ostamassa.. Kuulosti hyvältä ainakin kuulokkeista, mutta äänen laatu muuttuu kun se yhdistetään vahvistimeen.. |
-K- 13.03.2005 21:13:15 | |
---|
Tuohon hintaluokkaan käytettyä keppiä etsisin minä. Jotain ibanezin RG 5xx, 6xx tai 7xx sarjaa. Siinä on jo kunnon floikkatalla. Katseles toria ja huuto.nettiä sillä silmällä. Noita jacksoneitakin liittyy ihan mukavasti käytettynä, LTD-keppejä vähän huonommin.. Ei suotta elämys. |
Jaakko Hyvärinen 13.03.2005 23:47:09 (muokattu 13.03.2005 23:47:40) | |
---|
No, että uutta kitaraa oisin ostamassa ja budjetti olis jotain 600 €. Kitara voisi olla joku hevikeppi.. Olen kattelut näitä Jacksonin kitaroita, erityisesti Dinky mallia. Testasin sitä F:ssä ja vaikutti oikein hyvältä! Siinä saisi olla kielilukot ja kampi. EI LIIMAKAULAA! Kertokaas vähän hyviä kitaroita jotka täyttää vaatimukset.. Ja vielä yksi asia, että onko Behringerin X V-Amp hyvä, kun sellaista olen ostamassa.. Kuulosti hyvältä ainakin kuulokkeista, mutta äänen laatu muuttuu kun se yhdistetään vahvistimeen.. Kannattanee katsastaa Ibanezin RG sarja. Mallinumero yli 500. Ja Tuota X V-ampia en suosittele. Muoviahan se on eikä varmaankaan kestä pitkään. Soundit huononee kun laitaa vahvistimeen. Normaali V-amp 2 on parempi, joskaan ei paras. Silimien välliin ryssää.... |
luolamies 14.03.2005 09:21:11 | |
---|
Kannattanee katsastaa Ibanezin RG sarja. Mallinumero yli 500. Ja Tuota X V-ampia en suosittele. Muoviahan se on eikä varmaankaan kestä pitkään. Soundit huononee kun laitaa vahvistimeen. Normaali V-amp 2 on parempi, joskaan ei paras. Joo tuota, mutta siinä V-amp II ei oo niitä jalkapainikkeita eikä kaasupoljinta |
Mrezzye 14.03.2005 09:57:07 | |
---|
Käytettyä. Tuolla rahalla saa jo hyvää kamaa, uutta ei ehkä niinkään. Etsi esim. Washburnin N2 käytettynä. On hyvä kitara ja jää rahaa ylikin. Säästele sitten kunnon vahvistimeen hetki, äläkä osta mitään vamppia. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Mielenkiinnosta kysyn että miksi ei liimakaulaa? "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Jaakko Hyvärinen 14.03.2005 10:28:22 | |
---|
Joo tuota, mutta siinä V-amp II ei oo niitä jalkapainikkeita eikä kaasupoljinta No midilauta on kai jees? Niin, miksikäs ei yleensä floikkaa ja liimakaulaa laiteta samaan pakettiin? Silimien välliin ryssää.... |
Niskamies 14.03.2005 13:58:08 | |
---|
No midilauta on kai jees? Niin, miksikäs ei yleensä floikkaa ja liimakaulaa laiteta samaan pakettiin? Schecter C-1 FR:ssä on liimakaula ja floikka, ja tuntui toimivan hyvin. Meitsi on meshissä. |
J.Hollström 14.03.2005 14:21:02 (muokattu 14.03.2005 17:06:52) | |
---|
Rock'n'roll forever man... |
Hannu H. 14.03.2005 16:50:34 | |
---|
"Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Jäsen X 15.03.2005 22:15:25 (muokattu 15.03.2005 22:15:37) | |
---|
"Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Kapane 15.03.2005 22:34:36 | |
---|
Kuulostaa vähän ku jokus sanoisi että tyttöystävä on liian kaunis ja mukava :) Hoho. Meitä on todellakin moneen junaan. |
luolamies 17.03.2005 20:43:09 | |
---|
Nyt kyllä tuli jo tuo X Vamppi ja sillä on ihan kiva treenailla kuulokkeilla, ja vahvistimestä saundit kuulostaa ihan jees kun laittaa vampin vahvistinmallit kokonaan pois päältä. Käyttää sitä vähän niinku efektilaitteena... Mutta eipähän ollu kallis :) Nuita Jacksoneitä mä nyt tässä oon himonnu... Oli kyllä ihan simon hyvä soittaa |