Aihe: Mistä lähteä liikkeele traditionalgripin treenaamisessa?
1
ilarj
13.03.2005 15:38:50 (muokattu 13.03.2005 15:39:36)
Tiedän perusasiat otteesta kuten käsien asennot yms. Millä kantsii lähteä harjoittamaan otetta paremmaksi? Millä ootte ite treenannut ko. otetta? Täällä oli joku keskustelu, mutta siitä en oikeen mitään saanut irti. Kuinka kauan teillä on kestänyt saada toi ote hallintaan.(njoo riippuu tietysti siitä kuinka paljon treenaa.)
mooch
13.03.2005 16:26:47
Itse en, vielä, ole oikeen aloittanut tuon treenaamista, mutta eiköhän se hyvää olisi saada sitä pomppua hallintaan.. jos ei se toimi niin koko ote kuitenkin kusee. Eli siis esim vaikka double stroke rollia.
Garri Hunes
13.03.2005 17:13:00
Millä kantsii lähteä harjoittamaan otetta paremmaksi?

lyömällä rumpua
Youni
13.03.2005 18:00:09
Millä kantsii lähteä harjoittamaan otetta paremmaksi?

lyömällä rumpua

Kutakuinkin näin. Aluksi ihan vaan snareen ennen kuin alkaa komppeja treenaamaan. Syncopation kerran traditionalilla läpi sun muuta.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
DrmBug
13.03.2005 18:02:34
Itse treenaan ihan perusrudimentteja, rolleja, paradiddleja yms. Niillä on hyvä lähteä liikkeelle.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Progressor
13.03.2005 18:40:23
Onko traditional gripissä jotain merkittävää etua symmetriseen nähden? Muuta kuin se, että pystyy soittokunnassa marssimaan rummuttaessa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
tulppu
13.03.2005 18:48:34
Sillon ku mä vaihdoin traditionaaliin niin ensin tsekkasin kaikki asennot ja liikeradat kuntoon, sen jälkeen aloin vaan ihan kylmästi soittamaan KAIKEN sillä otteella, ja näinhän se on että mikään ei kehitä sitä otetta paremmin ku se että sitä käyttää.

Älkää hyvät ihmiset unohtako rudimenttejä, ne on helvetin hyödyllisiä juttuja. Suosittelen lämpimästi kaikille :D :D

Mulla kesti ton otteen kuntoon saaminen about 3 kuukautta, eli siis kolmen kuukauden päästä trad. ote oli paljon parempi/nopeampi kuin vanha ote. Nykyään soitan tolla otteella lähes kaiken. Mulla trad. tuntui ja tuntuu vaan paremmalta kun matchgrip. Mun mielestä pitää kokeilla mikä tuntuu parhaalta ja soittaa sitten sillä.

Ei kannata unohtaa hyviä netti sivuja:

www.rudimentaldrumming.com (tuolta löytyy paljon vinkkejä ja reenejä)
welho
14.03.2005 01:30:26

Tiedän perusasiat otteesta kuten käsien asennot yms. Millä kantsii lähteä harjoittamaan otetta paremmaksi? Millä ootte ite treenannut ko. otetta? Täällä oli joku keskustelu, mutta siitä en oikeen mitään saanut irti. Kuinka kauan teillä on kestänyt saada toi ote hallintaan.(njoo riippuu tietysti siitä kuinka paljon treenaa.)

Itse opetteli intissä kun oli pakko oppia!
Nuon vaan:D
ku joka ilta marssi ees taas sen pöntön kanssa ja naputteli ihan perus harjotuksia niin kyllähän se sieltä alko löytyä! Hullun raivolla vaan! Aluksi ei kyllä hyvälle tuntunut;)

Intin jälkeen jäi koko ote hetkeksi, mutta alkoi taas kummitteleen kun alettin rymisteleen sambahommeleita!

Setin kanssa tulee käytettyä perinteistä otetta pääsääntösesti sutisoitossa, mutta joskus tuntuu että se sopii tyyliin ja musaan keppienkin kans niin voin koitaa hapuilla!
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)