Aihe: Coldplaylta uusi levy kesäkuussa
1 2 3 4 5 6 7 8
kingdom
13.03.2005 17:13:14
Coldplay.com:

Coldplay's new album X&Y will be released by Parlophone on 6th June, preceded by the single 'Speed Of Sound' on 23rd May.

The follow up to 2002's Brit and Grammy award winning 'A Rush Of Blood To The Head', X&Y was recorded over the past year at studios in the UK and has been produced by Danton Supple (Morrissey, Elbow), Ken Nelson (Badly Drawn Boy, Kings of Convenience) and the band.

"We wanted to try new things out, to move our sound along," says Jonny, "but the focus remains on the songs, and Chris's voice is sounding amazing. Everyone is playing at the top of their game."

Following the release of X&Y the band embark on their biggest world tour yet, starting with dates in Europe. Support Acts confirmed for the UK & Eire leg of the tour include Doves, Supergrass, Elbow, Interpol and Morning Runner.

----------------------

Sivuilta löytyy myös Euroopan kiertueen päivät, mutta Suomea ei listalla näy ainakaan vielä. Siisti juttu, innolla ootamme.
ACARDIA ETSII LAULAJAA KUOPIOSTA!
Rattata
13.03.2005 17:15:02
Hienoa. Eihän siihen ole muuten kuin kolme kuukautta, nopeeta se menee. Ei kun odottelemaan mitä tulee.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
thescientist
13.03.2005 17:28:08
Jees. Coldplay on A Rush of Bloodin ilmestymisestä lähtien ollut mun ehdoton ykkösbändi. Kolmessa kuukaudessa ehdin varmaankin sekoamaan useampaan kertaan odotellessa sitä levyä. Toivotaan että tuo ensi kuussa alkava radiosoitto vähän hillitsisi intoa.

Saa luvan olla muuten hyvä paketti, niin kauan ovat sitä nyt työstäneet perfektionismin nimissä.
FlatOutFucked
13.03.2005 18:14:26 (muokattu 13.03.2005 18:14:56)
Ne biisit joita olen Coldplaylta kuullut ovat olleet kammottavan hajutonta, mautonta ja munatonta PERUS-rockia. Ehkä olen kuullut vääriä kappaleita, mutta mikä siinä on niin hyvää ja fanittamisen arvoista?
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
kingdom
13.03.2005 21:02:49
Ne biisit joita olen Coldplaylta kuullut ovat olleet kammottavan hajutonta, mautonta ja munatonta PERUS-rockia. Ehkä olen kuullut vääriä kappaleita, mutta mikä siinä on niin hyvää ja fanittamisen arvoista?

Tämä on kai yksi niistä makuasioista. Minusta ne biisit on hyviä ja Martin on erittäin hyvä laulaja.
ACARDIA ETSII LAULAJAA KUOPIOSTA!
rok
13.03.2005 21:17:30

Tuskimpa kavereilla on mielessäkään ollut mitään "munarockia" tehdä. Mielestäni Coldplayn musiikkia vois lähinnä sanoo kauniiksi. Parachutes levyltä esimerkiksi biisi Everything's not lost on aika pirun hieno, biisin rakentelu loppua kohti on aika kaukana tylsästä perus-rockista :)
"Floor it, that's technical talk!"
Rattata
13.03.2005 21:34:26

Vaikea sanoa. Pidän jotenkin Coldplayn tunnelmasta ja musiikin aitoudesta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
jazzy
13.03.2005 22:25:03
tuo on ihan ykköshankinta. Odotan niin täysillä jo tuota sinkkua...
"This story's gonna grab people. It's about this guy, he's crazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood
maelstrom
14.03.2005 01:39:27
Jeh! Coldplay osaa tehdä rehellisen simppeliä kaakkua. Se on juuri sellaista 'mussaakkia', ei mitään suurenmoista, mutta aina takuulla hyvää ja koskettavaa. Toivottavasti palaavat parachutesin vaihteleviin maisemiin, Rush jne. kuivahti liian nopeasti.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
Larry
14.03.2005 15:40:02
Jees, tippa knöölin päässä odotellaan.
Kovat on odotukset Rush of blood to the headin jälkeen.

Saas nähdä millaista kauraa ovat saaneet purkkiin.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Antroid
14.03.2005 21:25:52
Kuola valuen olen kesäkuuta odotellut siitä lähtien kun tuosta uudesta levystä tuli ilmoitus sähköpostiin. En tiedä miksi, mutta Coldplay iskee meikäläiseen kuin mikäkin. Loistavaa, aivan loistavaa. Olettehan kaikki käyneet coldplay.comissa kattomassa Nappiesin? X) ,etten paremmin sanois.
aikavaikea
15.03.2005 12:48:47
paranoid android: Parachutes on mukava levy, semmoinen aamulevy. Rush of blood on aika kamalaa hajutonta poppia.

Olen hyvin pitkälle samaa mieltä. Rakastuin Parachutesin tuoreuteen ja "epävireisyyteen". Ja ennen kaikkea todella kovaan biisikatraaseen, ei heikkoja lenkkejä. Rush of... on tainnut jaksaa pyöriä soittimessani tasan kahdesti. Pahimpia pettymyksiä ikinä. Minun mielestäni.
OINK, OINK, WOOF, WOOF, BAAAAA.
Prome
16.03.2005 10:13:48

Täytyy yhtyä näkemykseen. Coldplay on nimenomaan täysin aistitonta. Tuntuu siltä että puolet biiseistä lähtee liikkeelle tunteettomalla pianolla: *KLANGGGG~*
Soittaja kuulostaa siltä kuin olisi soittanut tuhat vuotta ja on pakko jatkaa.
Sitten tulee tylsä komppikitara päälle joka yrittää etsiä tunnetta soittimestaan. Harmi ettei jakseta etsiä kyllin kauan. Ja laulaja on suhteellisen mitäänsanomaton.

Coldplay on tunteiden ja musiikillisuuden surkasmi.

Mutta mikäs siinä jos tykkää..
Larry
16.03.2005 10:34:33
Mutta mikäs siinä jos tykkää..

ja minkäs teet kun et tykkää.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Prome
16.03.2005 10:46:52
ja minkäs teet kun et tykkää.

Vuodatan.
Atommic
16.03.2005 10:50:28
Kovasti odottelen minäkin tuota uutuutta, sen verran hyvä bändi kyseessä. Ja mä ainakin kehtaan tunnustaa pitäväni Rush of... levystä hitosti. Älyttömän hyviä biisejä ja toudella hyvä tuotanto. Hitto kun tulisivat tällä kertaa myös suomen kamaralle soittelemaan.

Mitäs mieltä Coldplayn live-DVD:stä? meitsi diggasi.
Ambition makes you look pretty ugly
Edward
16.03.2005 12:06:03

Kovasti odottelen minäkin tuota uutuutta, sen verran hyvä bändi kyseessä. Ja mä ainakin kehtaan tunnustaa pitäväni Rush of... levystä hitosti. Älyttömän hyviä biisejä ja toudella hyvä tuotanto. Hitto kun tulisivat tällä kertaa myös suomen kamaralle soittelemaan.

Mitäs mieltä Coldplayn live-DVD:stä? meitsi diggasi.

Täälläkin odotellaan. Se live-DVD soundaa meikäläisen mielestä aivan perkeleen hyvältä. Tosin jotkut kappaleet kuullostavat niin täsmälleen samanlaisilta kuin levyllä, että pistää miettimään, kuinka paljon sille DVD:lle on tehty muutoksia jälkeenpäin.
I'm just asking - Olen vain persekuningas
bigbadwolf
16.03.2005 19:17:19
Aivan loistavaa! Joskus näin Trouble videon Jyrkissä vuonna 2000 ja bändi kolahti aivan täysillä. Sen jälkeen olen fanittanut ihan täysillä ja uuden levyn myötä vielä enemmän. Saisivat jo tulla Suomeen että ei aina joutuisi keikoille matkustelemaan.

...uusista biiseistä olen kuullut "Talk"in ja lupailee hyvää levyä.
Tempura
16.03.2005 19:46:12
No perkele, ei auta kun odottaa, vaikkei kärsivällisyys ole vahvin puoleni.

"Löysin" Coldplayn vasta viime kuukausien aikana kunnolla, vaikka olihan sitä tullut kuultua ennenkin. Ennen, kun ei jaksanut paljon keskittyä kyseisen orkesterin musiikkiin, niin kieltämättä vähän hajuton vaikutelma tuli, paitsi tietenkin muutamasta instant-klassikosta.
Tuli sitten ostettua Parachutes, ja en ole aikoihin seonnut levyyn niinkuin siihen. Aivan helvetin kaunista musiikkia, ja tuntuu että kaikki menee kohdalleen. Jotenkin omituisella tavalla laulut ovat samalla yksinkertaisia ja samalla sitten taas eivät ollenkaan.
Samalla rosoisia ja samalla viilattuja.
Laulu on upeaa, kitarat on upeat, basso on upea, piano on upea, sanat myös. Tulee vedettyä nyt vähän ylisanoja, mutta minkäs teet, olen vaan helvetin tyytyväinen että kyynistyvä mielenlaatuni löysi jotain näinkin puhdasta ja hienoa nykymusiikista.

Rush of blood to the headin hommasin pari päivää sitten, ja seonnut olen siihenkin.
Jos pojat tulisivat kadulla vastaan, tarjoaisin tupakat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)