Aihe: Ruotsalaisten euroviisut?
1
pekkajau
13.03.2005 10:32:46
Ruotsalaisten meininki oli mielestäni ihan eri planeetalta näissä euroviisukarsinnoissa eilen kun Suomen vastaava mollitouhu ja jäykkä puuhastelu! Vaikka se norjanpoika osaakin laulaa niin kyllä se Suomen biisi jääpi taas jo alkuerissä niissä euroviisukisoissa kuunteluoppilaaksi oman syvällisen tuskaisuutensa kanssa?
Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy!
Sertzo S
13.03.2005 11:39:05
Joo, pakko niitä on kehuakin välillä. Kyllä osaavat nuo euroviisutkin hoitaa komeasti.
Voxauttaja
13.03.2005 12:59:33
Onkos se tämä se ruotsalaisten euroviisukappale?

http://straumod.nrk.no/AlltidMoro/A … _Torpedo_300_WM_20011221_150336.wmv

Suomalaiset pysyköön mollissa. Naurettavaa, kun suomalaiset yrittävät väkisin vääntää jotakin iloista rallia niin sitten siitä tulee jammajammaa ja nukupommia.
Olkaamme ylpeitä mollistamme!
Aina muusissa Soittakaa se mikä se nyt on se poni ja ämmä, se on hyvä kappale!
pekkajau
13.03.2005 16:05:38
Mielestäni parhaiten sijoittuneet euroviisumme on olleet duuribiisejä?
Voxauttaja
13.03.2005 16:22:01
Mielestäni parhaiten sijoittuneet euroviisumme on olleet duuribiisejä?

Kertoo ainoastaan euroviisujen musiikillisesta tasosta ;-)
Aina muusissa Soittakaa se mikä se nyt on se poni ja ämmä, se on hyvä kappale!
pekkajau
13.03.2005 17:01:51
Kertoo ainoastaan euroviisujen musiikillisesta tasosta ;-)

No niinhän se taitaa ollakin! Oikeassa olet!
half
13.03.2005 18:52:57
Paskaaks noista, annetaan neekereiden heiluttaa itseään kaupallisesti hymyillen kaikessa rauhassa. Mitä koko euroviisut meille kuuluvat ? Perustetaan Ugriviisut ja kutsutaan niihin kaikki sukulaiskansat jostain Volgan mutkan tuolta puolen ja vedetään mollissa niin jotta......
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Ukko
13.03.2005 20:57:16

Paskaaks noista, annetaan neekereiden heiluttaa itseään kaupallisesti hymyillen kaikessa rauhassa. Mitä koko euroviisut meille kuuluvat ? Perustetaan Ugriviisut ja kutsutaan niihin kaikki sukulaiskansat jostain Volgan mutkan tuolta puolen ja vedetään mollissa niin jotta......

Ja ryypätään ja masennutaan ja puukotetaan toisemme hengiltä ja aamulla pyydellään itku kurkussa anteeksi toilailuitamme :(
KoskPaavo
13.03.2005 21:00:31
Sinnekin tulis virolaiset ja voittais aina kun niillä olis joku neekeri...
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
aisa
13.03.2005 21:43:11
Sinnekin tulis virolaiset ja voittais aina kun niillä olis joku neekeri...

eikä voita. pestataan savukosken vanhempi kuivalihapoika vetämään niin siinä on vironsällit ihmeissään kun seuraavat oikeeta tulkintaa.
Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan...
Qsine
13.03.2005 22:32:39

Tein tässä taannoin viisi lastennäytelmäkeikkaa. Näytelmän viimeiseksi kappaleeksi oli valittu "Tipi-tii". Esitykset olivat kolmena päivänä, aamupäivisin, ja joka ainoan päivän iltapäivät ja illat sai tuskailla sitä, kun päässä soi tauotta "Tipi-tii, tipitipitipitii!" Ja assosiaatioiden kautta lähti jossain välissä pyörimään myös "Tomttomtto-tomttomttom!" Hulluksi tuli!

Eli kannattaisiko viisuedustajia ruveta valkkaamaan jonkinlaisella "Pitää jäädä päähän soimaan" - menetelmällä? Olisi asiantuntijaraati ja maallikkoraati. Kuuntelisivat piisit. Sitten nukuttaisiin yön yli. Voittaja ratkaistaisiin sen perusteella, mitä on seuraavana päivänä edelleen mielessä! Älkäämme väheksykö mieleenjääpyyden voimaa!

"Tipi-tii"... onhan se nerokas oivallus, toimii yli maantieteellisten rajojen vieläpä. Kuten myös "Tom tom tom!"
"Laitetaan lapsi keskellä yötä pakkaseen hakemaan karannutta kanarialintua...joka tosiasiassa nukkuu tyytyväisenä huppunsa alla!"
clave
13.03.2005 22:46:57 (muokattu 13.03.2005 23:02:44)

Mä muuten näin sut yhdellä niistä keikoista. Hyvin vedit, pianoa ja kurttua:). Yllättävän hyvä kokonaisuus vaikka mimmit on harrastelijoita.
Mulle jäi kanssa se tipitii soimaan. Siis ilmiönä varmaan se, että kannattais vaan tehdä niitä b-osia. muut osat sitten sorvais muuten vaan.

E: tohonhan olis pitänyt ihan piruuttaan vetästä encorexi se tomtomtom
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
Sertzo S
14.03.2005 08:09:02
Mä muuten näin sut yhdellä niistä keikoista. Hyvin vedit, pianoa ja kurttua:). Yllättävän hyvä kokonaisuus vaikka mimmit on harrastelijoita.
Mulle jäi kanssa se tipitii soimaan. Siis ilmiönä varmaan se, että kannattais vaan tehdä niitä b-osia. muut osat sitten sorvais muuten vaan.

E: tohonhan olis pitänyt ihan piruuttaan vetästä encorexi se tomtomtom

Eikös tällaista ilmiötä kutsuta perseveraatioilmöksi, jos oikein kirjoitin? Joku biisi jää vain soimaan päähän aina häiriöksi asti, siis yleensä tälläiset paljon soivat hittirenkutukset tai vaikkapa tipi tii entisenä suomen euroviisuna.
Näin se on, perseet aina mielessä. :)
Tankero
15.03.2005 15:31:05
Joo, pakko niitä on kehuakin välillä. Kyllä osaavat nuo euroviisutkin hoitaa komeasti.

Hurrithan ne kutsuttiin hätiin, kun ei turkin pojilla meinannut oikein miksaus taittua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)